Nu har det gått 3 månader sen jag skrev min första recension. Två dagar sen bestämde jag mig för att besöka en ny salong, jag är lite öm i kroppen från att ha varit på gym och kände att jag behövde en massage. Jag hade varit på gymmet innan jobbet också, så jag hade min gymbag med mig. En till sak att påpeka är att de senaste dagarna har jag varit jävligt kåt och har dagdrömt om att få en otroligt bra BJ. Så denna gång hoppades jag på att få en BJ i samband med den sköna massagen.
Jag börjar med att leta i tmg efter en salong som se okej ut i norrort. Hittar en salong en liten bit bort från jobbet. Ringer och bokar. Jag dyker upp i tid. Salongen ligger i ett hyreshus och entren är en källar dörr. Två ringklockor, ringer på den med den stora pilen där det står "ring på denna". "Vafan" ingen öppnar, ringer igen på samma, börjar bli lite svettig gillar inte att stå utanför allt för länge vid thai salong. 5 sekunder senare öppnas källardörren automatisk och en normal lång smal kvinna ca 40-50 år tittar ut. Säger "hej du boka?", jag ler och nickar. Kvinnan leder mig in till entren och går bakom kassan. Jag kollar på henne och hon är inte den finaste kanske en 5/10. Jag kollar runt i rummet och det är inredd med olika thai saker, guld elefant, lotusblommor, gröna tyger på väggen, en hylla handdukar ihop rullade med blommor på och en stor mysig soffa som var tom. Så det var bara hon där. Nu började jag tänka på om jag verkligen skulle gå vidare, men kom fram till att jag ville ha massagen och BJ var bara en baktanke. Det är väldigt sällan jag går till salong för att få extra, men det brukar bli HE ändå och har alltid pengar i plånboken för att vara redo.
Jag betalar för en timma 400 SEK. Hon ger mig kvitto men jag nekar den. Hon leder då in mig till ett rum med dörr och det ligger en madrass där och lämnar mig för att klä av mig. Rummet hade en mysig ljusnivå, thai musik började i bakgrunden, maddrassen hade kudde och handdukar. Jag näckar snabbt, flyttar på handduke och lägger mig på mage med flaggan i söderläge. Hon kommer in och lägger handduken på mig och frågar styrkan på massagen. "Hård tack", "oh you sure?", "Yes please". Jag säger alltid hård för de salonger jag har varit på har varit lite mesiga med "hård massage" och vissa massörer har överaskat mig och gett mig riktigt bra massage. Denna gång var den bra, men efter några minuter blir massagen hårdare och hårdare, denna kvinna hade stålhänder!
Hon börjar som vanligt med rygg, axlar, armar och händer. Jag fick bita till rejält när hon höll på med mina armar, det var hårt så det gjorde ont men jag sa inget konstigt nog jag ville fortsätta ändå. Jag hade träningsverk men de gånger jag har haft träningsverk har jag inte klagat även om massagen var bra. out of the blue så frågar hon mig "You go gym today?", jag tänkte va hur visste hon det, jag svara "Yes before work" sen kom jag såklart på att jag hade gymbagen med mig.
Hon fortsätter vidare ner mot rumpan och gör dessa hårda och underbara massage rörelserna, tog en milisekund och flaggan blev lång och hård. Mobilen ringer, hon låter den ringa... när det slutar ringa hör jag att hon smsar... "sorry", "It's okej" svara jag
Hon arbetade sig vidare ner mot mina fötter, knäckte tårna (så skönt), masserade fötterna, gick vidare till vaderna "DAMN VILKA HÄNDER!" skrek jag i mina tankar, var skönt men det gjorde ont. Hon fortsatte mot låren, hon gick upp och ner varje gång snudda hon pungen och snoppen. Det ringer igen men den är på vibration... lite störande, hon svarar och pratar thai.
Då var första benet kvar och sen samma på det andra och då kom vändningen. Hon höll handduken så hon inte kunde se och bad mig vända. Jag vänder mig och flaggan står rakt up svingar lite höger och vänster, hon lägger handduken på mig och det ser ut som ett tält som 20 personer kan få plats i. Hon lägger händerna på ljumsken och lutar sig över för att ge tryck. Jag kollar henne i ögonen leendes, hon tittar bort och något i denna ljus har ökat hennes skala 5/10 till 6/10. Kan vara för att det känndes att allt blod hamna under tältet och jag är kåtare än innan och jag hoppas hon erbjuder BJ. Just då blir vi störda av en kund som ringer på dörren och kommer utan att ha bokat tid. Hon säger "kom tillbaka senare." När hon är tillbaka fortsätter hon ner mot benen strechar lite åt mig arbetar sig uppåt nuddar pungen några gånger och fortsätter på nästa ben men denna gång med lite slarv känner jag som om hon skyndar sig för nästa steg.
Hon lägger handen på tälted och frågar
"you want massage here?"
"oh yes please what do you offer?"
"what?"
"what do you offer?"
hon rör handen upp och ner med ett frågetecken på ansiktet.
"ingen BJ" tänker jag och blir lite besviken nickar.
Hon håller 5 fingrar jag får bara ner det till fyra och hon börjar massera, så skönt så bra men jag ville ha BJ, så någonstans i huvudet var jag inte nöjd men det var bra. Mobilen börjar vibrera igen mitt i det sköna det ringer. Hon svarar inte men kollar vem det är.
"sorry", jag svarar inte.
"you want in mouth?"
"YES!"
"But you first time here... okej 800" försökte sänka men det gick inge bra.
Jag kom på att jag tog ut 1000 men kom på att jag hade en 100 extra i lånboken
"I only have 700 left"
hon såg lite fundersam ut "okej this time 700 next time you pay more"
hon går ut och hämtar en kondom, ger mig den och börjar suga så jävla skönt hela kroppen ryser.
efter en stund så ringer telefonen igen och hon kollar vem som ringer! Jag säger "answer the phone." Hon skakar och fortsätter suga men telefon helvetet stör mig. Hon slutar suga och drar av kondomen från toppen "aj..." och runkar på allt var så stressat men jag kommer ändå, sprutar hit och dit. Hon torkar mig och fortsätter massera mig en liten stund sen ber hon mig sitta upp. Då kör hon armbågarna på axlarna med all kraft hon kunde "The fucking shit AJ!" tänkte jag. Hon knäcker rygg med den vanliga akrobat grejen med rygg mot rygg. Slår på ryggen med händerna och klart.
"Finnished you go now", "do you have shower?", "Yes" hon visar mig till dusch och jag hör henne prata i telefon helvetet. När jag är klar får jag vattnet och hon vill ha pengar. Jag öppnar plånboken och ser att jag har totalt 660 Kr, hade glömt att jag hade köpt något för extra hundringen och jag säger sorry "I thought I had 700" hon kollar på mig lite besviket. Då känner jag i jackan mynt så hon fick 10 kr till i en kronor

Hon tog emot "next time you pay rest" "ookej". Jag börjar ta på mig skorna och hon har en stressad inställning. "You have strong hands very hard massage" "thank you, you come back again" svarar hon och jag tänkte "NEVER".
Första gången jag får mer än HJ på salong och den sög... avsugningen var kortvarig också.
Efter massage kändes det som om min kropp har varit med en bil olycka, jag är fortfarande öm i kroppen nästan så man ser blåmärken...
Salong: 8/10 - Dusch var fin, helt ok inredning, fin stämmning i lokalen.
Massage:5/10 - stålmassage är öm forfarande.
Massör:5/10 - 6/10 vid kåthet
Extra: 3/10 - bra start runk, avbruten av telefon, kort BJ, sliter av kondom på fel sätt och avslutar med stressrunk. inte värt 800 SEK.
Jag har varit på många salonger, och återkommit till vissa av de men jag har aldrig blivit erbjuden mer än hj och jag ser till att jag är ren och vårdad både uppe och nere varje gång, så det kan inte vara det. Ful som stryk är jag inte heller. De här fina tjejerna som är 9-10/10 har jag inte heller hittat. Jag funderar på att gå imorgon till ett nytt ställe och förhoppningsvis får man ett ostört och bättre massage. Hare gött!
(sorry för lång inlägg, felstavningar och särskrivningar jag suger jag vet.)