2017-05-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Är du orolig så kolla dig hos doktorn så får du besked. Sedan vet vi förstås inte hur ofta det händer att kondomen hoppas över även om hennes grundinställning är att den ska användas, se exempel nedan...

Det går nog inte att hitta någon profil för den tjej som hoppar över gummi på salong precis som det inte går att veta det på krogen. Det är väldigt olika och upp till massösen. Sedan förstås om du är hel, ren, luktar gott och ser fräsch ut spelar säkert en avgörande roll.

Jag har inte legat med 300 thai, men måste nog ändå säga att merparten av de jag träffat gärna struntat i kondomen när de blir kåta, tex en BTB som hettar till, och det är både i småsalonger som de populärare bordellerna. DOCK, med detta sagt vill jag ändå säga att det är vanligare att thaitjejerna vill använda kondom än svenska tjejer jag träffat på krogen eller Tinder. En rätt oroväckande statistik med andra ord ur en hälsosynpunkt.

Och visst, det händer ju att lillhjärnan tar över i dessa fall även om stora hjärnan ibland vinner.

Generalisering givetvis.

Är inget för krogragg, får ta dig på orden. Skillnaden är dock att få svenska tjejer har två till fem nya sexpartners per dag. Med kunder som i sin tur är ganska aktiva inom samma krets. Det går undan med smittspridningen i salongerna, det finns det många exempel på.

Lite märkligt i och med att VS är så stigmatiserande i thailändsk diaspora. Ett ex. drog på sig herpes efter att vi slutat ses/ha sex, hon skämdes så fruktansvärt och sa att hon aldrig mer skulle ligga. Även efter att jag förklarat att det är relativt ofarligt och att drygt hälften av befolkningen hade det.
- Du kan knulla runt hur mycket som helst, bara upplys partnern innan. Risken är som sagt drygt 50% att partnern redan har det och ytterligare 30% skiter i det om ni kör gummi.
Som så ofta går inte resonemanget hem, hon inser inte skillnaden mellan herpes och AIDS riktigt.
Och om man talar om AIDS tar många bartjejer livet av sig när de diagnosticeras med HIV.

Andelen svenska kvinnor som försöker lura till sig barn är definitivt mindre. Hon som gjorde det mot mig var älskarinna medan jag var gift. Svenska damer inser även att det inte blir blåögda avkommor i det här fallet, även om de sov under de lektionerna på biologin, de försöker inte trotsa genetiska lagar.
Citera
2017-05-07, 14:56
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Eftersom hon skyddat sig med dig i ett år verkar hon ändå ganska försiktig. Jag har upplevt och hört om ganska många som kör utan vid första kontakt. Vet många som smittats. Förnekas rätt ihärdigt av en del i tråden givetvis, vanligtvis samma som skryter om hur många thai de betalt för, kört utan, och klarat sig.

Eftersom jag ändå haft kontakt med ganska många salongsdamer i olika situationer vet jag att några är precis lika rädda för VS och graviditet som jag är. Inte en suck att de kör utan skydd. Men samtidigt sitter någon i tråden och säger att han har över 50 massöser på sitt samvete och aldrig någonsin haft gummi. Samma person som "känner" minst 300 thai. Exempelvis. Finns en hel del men samma resonemang.

Du är inte uppdaterad " fåntratt"
Citera
2017-05-10, 21:30
Medlem
Nu har det gått 3 månader sen jag skrev min första recension. Två dagar sen bestämde jag mig för att besöka en ny salong, jag är lite öm i kroppen från att ha varit på gym och kände att jag behövde en massage. Jag hade varit på gymmet innan jobbet också, så jag hade min gymbag med mig. En till sak att påpeka är att de senaste dagarna har jag varit jävligt kåt och har dagdrömt om att få en otroligt bra BJ. Så denna gång hoppades jag på att få en BJ i samband med den sköna massagen.

Jag börjar med att leta i tmg efter en salong som se okej ut i norrort. Hittar en salong en liten bit bort från jobbet. Ringer och bokar. Jag dyker upp i tid. Salongen ligger i ett hyreshus och entren är en källar dörr. Två ringklockor, ringer på den med den stora pilen där det står "ring på denna". "Vafan" ingen öppnar, ringer igen på samma, börjar bli lite svettig gillar inte att stå utanför allt för länge vid thai salong. 5 sekunder senare öppnas källardörren automatisk och en normal lång smal kvinna ca 40-50 år tittar ut. Säger "hej du boka?", jag ler och nickar. Kvinnan leder mig in till entren och går bakom kassan. Jag kollar på henne och hon är inte den finaste kanske en 5/10. Jag kollar runt i rummet och det är inredd med olika thai saker, guld elefant, lotusblommor, gröna tyger på väggen, en hylla handdukar ihop rullade med blommor på och en stor mysig soffa som var tom. Så det var bara hon där. Nu började jag tänka på om jag verkligen skulle gå vidare, men kom fram till att jag ville ha massagen och BJ var bara en baktanke. Det är väldigt sällan jag går till salong för att få extra, men det brukar bli HE ändå och har alltid pengar i plånboken för att vara redo.

Jag betalar för en timma 400 SEK. Hon ger mig kvitto men jag nekar den. Hon leder då in mig till ett rum med dörr och det ligger en madrass där och lämnar mig för att klä av mig. Rummet hade en mysig ljusnivå, thai musik började i bakgrunden, maddrassen hade kudde och handdukar. Jag näckar snabbt, flyttar på handduke och lägger mig på mage med flaggan i söderläge. Hon kommer in och lägger handduken på mig och frågar styrkan på massagen. "Hård tack", "oh you sure?", "Yes please". Jag säger alltid hård för de salonger jag har varit på har varit lite mesiga med "hård massage" och vissa massörer har överaskat mig och gett mig riktigt bra massage. Denna gång var den bra, men efter några minuter blir massagen hårdare och hårdare, denna kvinna hade stålhänder!

Hon börjar som vanligt med rygg, axlar, armar och händer. Jag fick bita till rejält när hon höll på med mina armar, det var hårt så det gjorde ont men jag sa inget konstigt nog jag ville fortsätta ändå. Jag hade träningsverk men de gånger jag har haft träningsverk har jag inte klagat även om massagen var bra. out of the blue så frågar hon mig "You go gym today?", jag tänkte va hur visste hon det, jag svara "Yes before work" sen kom jag såklart på att jag hade gymbagen med mig.

Hon fortsätter vidare ner mot rumpan och gör dessa hårda och underbara massage rörelserna, tog en milisekund och flaggan blev lång och hård. Mobilen ringer, hon låter den ringa... när det slutar ringa hör jag att hon smsar... "sorry", "It's okej" svara jag

Hon arbetade sig vidare ner mot mina fötter, knäckte tårna (så skönt), masserade fötterna, gick vidare till vaderna "DAMN VILKA HÄNDER!" skrek jag i mina tankar, var skönt men det gjorde ont. Hon fortsatte mot låren, hon gick upp och ner varje gång snudda hon pungen och snoppen. Det ringer igen men den är på vibration... lite störande, hon svarar och pratar thai.

Då var första benet kvar och sen samma på det andra och då kom vändningen. Hon höll handduken så hon inte kunde se och bad mig vända. Jag vänder mig och flaggan står rakt up svingar lite höger och vänster, hon lägger handduken på mig och det ser ut som ett tält som 20 personer kan få plats i. Hon lägger händerna på ljumsken och lutar sig över för att ge tryck. Jag kollar henne i ögonen leendes, hon tittar bort och något i denna ljus har ökat hennes skala 5/10 till 6/10. Kan vara för att det känndes att allt blod hamna under tältet och jag är kåtare än innan och jag hoppas hon erbjuder BJ. Just då blir vi störda av en kund som ringer på dörren och kommer utan att ha bokat tid. Hon säger "kom tillbaka senare." När hon är tillbaka fortsätter hon ner mot benen strechar lite åt mig arbetar sig uppåt nuddar pungen några gånger och fortsätter på nästa ben men denna gång med lite slarv känner jag som om hon skyndar sig för nästa steg.

Hon lägger handen på tälted och frågar
"you want massage here?"
"oh yes please what do you offer?"
"what?"
"what do you offer?"
hon rör handen upp och ner med ett frågetecken på ansiktet.
"ingen BJ" tänker jag och blir lite besviken nickar.
Hon håller 5 fingrar jag får bara ner det till fyra och hon börjar massera, så skönt så bra men jag ville ha BJ, så någonstans i huvudet var jag inte nöjd men det var bra. Mobilen börjar vibrera igen mitt i det sköna det ringer. Hon svarar inte men kollar vem det är.
"sorry", jag svarar inte.
"you want in mouth?"
"YES!"
"But you first time here... okej 800" försökte sänka men det gick inge bra.
Jag kom på att jag tog ut 1000 men kom på att jag hade en 100 extra i lånboken
"I only have 700 left"
hon såg lite fundersam ut "okej this time 700 next time you pay more"
hon går ut och hämtar en kondom, ger mig den och börjar suga så jävla skönt hela kroppen ryser.
efter en stund så ringer telefonen igen och hon kollar vem som ringer! Jag säger "answer the phone." Hon skakar och fortsätter suga men telefon helvetet stör mig. Hon slutar suga och drar av kondomen från toppen "aj..." och runkar på allt var så stressat men jag kommer ändå, sprutar hit och dit. Hon torkar mig och fortsätter massera mig en liten stund sen ber hon mig sitta upp. Då kör hon armbågarna på axlarna med all kraft hon kunde "The fucking shit AJ!" tänkte jag. Hon knäcker rygg med den vanliga akrobat grejen med rygg mot rygg. Slår på ryggen med händerna och klart.

"Finnished you go now", "do you have shower?", "Yes" hon visar mig till dusch och jag hör henne prata i telefon helvetet. När jag är klar får jag vattnet och hon vill ha pengar. Jag öppnar plånboken och ser att jag har totalt 660 Kr, hade glömt att jag hade köpt något för extra hundringen och jag säger sorry "I thought I had 700" hon kollar på mig lite besviket. Då känner jag i jackan mynt så hon fick 10 kr till i en kronor Hon tog emot "next time you pay rest" "ookej". Jag börjar ta på mig skorna och hon har en stressad inställning. "You have strong hands very hard massage" "thank you, you come back again" svarar hon och jag tänkte "NEVER".

Första gången jag får mer än HJ på salong och den sög... avsugningen var kortvarig också.
Efter massage kändes det som om min kropp har varit med en bil olycka, jag är fortfarande öm i kroppen nästan så man ser blåmärken...

Salong: 8/10 - Dusch var fin, helt ok inredning, fin stämmning i lokalen.
Massage:5/10 - stålmassage är öm forfarande.
Massör:5/10 - 6/10 vid kåthet
Extra: 3/10 - bra start runk, avbruten av telefon, kort BJ, sliter av kondom på fel sätt och avslutar med stressrunk. inte värt 800 SEK.

Jag har varit på många salonger, och återkommit till vissa av de men jag har aldrig blivit erbjuden mer än hj och jag ser till att jag är ren och vårdad både uppe och nere varje gång, så det kan inte vara det. Ful som stryk är jag inte heller. De här fina tjejerna som är 9-10/10 har jag inte heller hittat. Jag funderar på att gå imorgon till ett nytt ställe och förhoppningsvis får man ett ostört och bättre massage. Hare gött!

(sorry för lång inlägg, felstavningar och särskrivningar jag suger jag vet.)
Citera
2017-05-11, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88hermond
Nu har det gått 3 månader sen jag skrev min första recension. Två dagar sen bestämde jag mig för att besöka en ny salong, jag är lite öm i kroppen från att ha varit på gym och kände att jag behövde en massage. Jag hade varit på gymmet innan jobbet också, så jag hade min gymbag med mig. En till sak att påpeka är att de senaste dagarna har jag varit jävligt kåt och har dagdrömt om att få en otroligt bra BJ. Så denna gång hoppades jag på att få en BJ i samband med den sköna massagen.

Jag börjar med att leta i tmg efter en salong som se okej ut i norrort. Hittar en salong en liten bit bort från jobbet. Ringer och bokar. Jag dyker upp i tid. Salongen ligger i ett hyreshus och entren är en källar dörr. Två ringklockor, ringer på den med den stora pilen där det står "ring på denna". "Vafan" ingen öppnar, ringer igen på samma, börjar bli lite svettig gillar inte att stå utanför allt för länge vid thai salong. 5 sekunder senare öppnas källardörren automatisk och en normal lång smal kvinna ca 40-50 år tittar ut. Säger "hej du boka?", jag ler och nickar. Kvinnan leder mig in till entren och går bakom kassan. Jag kollar på henne och hon är inte den finaste kanske en 5/10. Jag kollar runt i rummet och det är inredd med olika thai saker, guld elefant, lotusblommor, gröna tyger på väggen, en hylla handdukar ihop rullade med blommor på och en stor mysig soffa som var tom. Så det var bara hon där. Nu började jag tänka på om jag verkligen skulle gå vidare, men kom fram till att jag ville ha massagen och BJ var bara en baktanke. Det är väldigt sällan jag går till salong för att få extra, men det brukar bli HE ändå och har alltid pengar i plånboken för att vara redo.

Jag betalar för en timma 400 SEK. Hon ger mig kvitto men jag nekar den. Hon leder då in mig till ett rum med dörr och det ligger en madrass där och lämnar mig för att klä av mig. Rummet hade en mysig ljusnivå, thai musik började i bakgrunden, maddrassen hade kudde och handdukar. Jag näckar snabbt, flyttar på handduke och lägger mig på mage med flaggan i söderläge. Hon kommer in och lägger handduken på mig och frågar styrkan på massagen. "Hård tack", "oh you sure?", "Yes please". Jag säger alltid hård för de salonger jag har varit på har varit lite mesiga med "hård massage" och vissa massörer har överaskat mig och gett mig riktigt bra massage. Denna gång var den bra, men efter några minuter blir massagen hårdare och hårdare, denna kvinna hade stålhänder!

Hon börjar som vanligt med rygg, axlar, armar och händer. Jag fick bita till rejält när hon höll på med mina armar, det var hårt så det gjorde ont men jag sa inget konstigt nog jag ville fortsätta ändå. Jag hade träningsverk men de gånger jag har haft träningsverk har jag inte klagat även om massagen var bra. out of the blue så frågar hon mig "You go gym today?", jag tänkte va hur visste hon det, jag svara "Yes before work" sen kom jag såklart på att jag hade gymbagen med mig.

Hon fortsätter vidare ner mot rumpan och gör dessa hårda och underbara massage rörelserna, tog en milisekund och flaggan blev lång och hård. Mobilen ringer, hon låter den ringa... när det slutar ringa hör jag att hon smsar... "sorry", "It's okej" svara jag

Hon arbetade sig vidare ner mot mina fötter, knäckte tårna (så skönt), masserade fötterna, gick vidare till vaderna "DAMN VILKA HÄNDER!" skrek jag i mina tankar, var skönt men det gjorde ont. Hon fortsatte mot låren, hon gick upp och ner varje gång snudda hon pungen och snoppen. Det ringer igen men den är på vibration... lite störande, hon svarar och pratar thai.

Då var första benet kvar och sen samma på det andra och då kom vändningen. Hon höll handduken så hon inte kunde se och bad mig vända. Jag vänder mig och flaggan står rakt up svingar lite höger och vänster, hon lägger handduken på mig och det ser ut som ett tält som 20 personer kan få plats i. Hon lägger händerna på ljumsken och lutar sig över för att ge tryck. Jag kollar henne i ögonen leendes, hon tittar bort och något i denna ljus har ökat hennes skala 5/10 till 6/10. Kan vara för att det känndes att allt blod hamna under tältet och jag är kåtare än innan och jag hoppas hon erbjuder BJ. Just då blir vi störda av en kund som ringer på dörren och kommer utan att ha bokat tid. Hon säger "kom tillbaka senare." När hon är tillbaka fortsätter hon ner mot benen strechar lite åt mig arbetar sig uppåt nuddar pungen några gånger och fortsätter på nästa ben men denna gång med lite slarv känner jag som om hon skyndar sig för nästa steg.

Hon lägger handen på tälted och frågar
"you want massage here?"
"oh yes please what do you offer?"
"what?"
"what do you offer?"
hon rör handen upp och ner med ett frågetecken på ansiktet.
"ingen BJ" tänker jag och blir lite besviken nickar.
Hon håller 5 fingrar jag får bara ner det till fyra och hon börjar massera, så skönt så bra men jag ville ha BJ, så någonstans i huvudet var jag inte nöjd men det var bra. Mobilen börjar vibrera igen mitt i det sköna det ringer. Hon svarar inte men kollar vem det är.
"sorry", jag svarar inte.
"you want in mouth?"
"YES!"
"But you first time here... okej 800" försökte sänka men det gick inge bra.
Jag kom på att jag tog ut 1000 men kom på att jag hade en 100 extra i lånboken
"I only have 700 left"
hon såg lite fundersam ut "okej this time 700 next time you pay more"
hon går ut och hämtar en kondom, ger mig den och börjar suga så jävla skönt hela kroppen ryser.
efter en stund så ringer telefonen igen och hon kollar vem som ringer! Jag säger "answer the phone." Hon skakar och fortsätter suga men telefon helvetet stör mig. Hon slutar suga och drar av kondomen från toppen "aj..." och runkar på allt var så stressat men jag kommer ändå, sprutar hit och dit. Hon torkar mig och fortsätter massera mig en liten stund sen ber hon mig sitta upp. Då kör hon armbågarna på axlarna med all kraft hon kunde "The fucking shit AJ!" tänkte jag. Hon knäcker rygg med den vanliga akrobat grejen med rygg mot rygg. Slår på ryggen med händerna och klart.

"Finnished you go now", "do you have shower?", "Yes" hon visar mig till dusch och jag hör henne prata i telefon helvetet. När jag är klar får jag vattnet och hon vill ha pengar. Jag öppnar plånboken och ser att jag har totalt 660 Kr, hade glömt att jag hade köpt något för extra hundringen och jag säger sorry "I thought I had 700" hon kollar på mig lite besviket. Då känner jag i jackan mynt så hon fick 10 kr till i en kronor Hon tog emot "next time you pay rest" "ookej". Jag börjar ta på mig skorna och hon har en stressad inställning. "You have strong hands very hard massage" "thank you, you come back again" svarar hon och jag tänkte "NEVER".

Första gången jag får mer än HJ på salong och den sög... avsugningen var kortvarig också.
Efter massage kändes det som om min kropp har varit med en bil olycka, jag är fortfarande öm i kroppen nästan så man ser blåmärken...

Salong: 8/10 - Dusch var fin, helt ok inredning, fin stämmning i lokalen.
Massage:5/10 - stålmassage är öm forfarande.
Massör:5/10 - 6/10 vid kåthet
Extra: 3/10 - bra start runk, avbruten av telefon, kort BJ, sliter av kondom på fel sätt och avslutar med stressrunk. inte värt 800 SEK.

Jag har varit på många salonger, och återkommit till vissa av de men jag har aldrig blivit erbjuden mer än hj och jag ser till att jag är ren och vårdad både uppe och nere varje gång, så det kan inte vara det. Ful som stryk är jag inte heller. De här fina tjejerna som är 9-10/10 har jag inte heller hittat. Jag funderar på att gå imorgon till ett nytt ställe och förhoppningsvis får man ett ostört och bättre massage. Hare gött!

(sorry för lång inlägg, felstavningar och särskrivningar jag suger jag vet.)

Bra recension.
Citera
2017-05-12, 16:41
Medlem
Citat:
Generalisering givetvis.

Är inget för krogragg, får ta dig på orden. Skillnaden är dock att få svenska tjejer har två till fem nya sexpartners per dag. Med kunder som i sin tur är ganska aktiva inom samma krets. Det går undan med smittspridningen i salongerna, det finns det många exempel på.

Någon med erfarenhet från oralt. Finns ju inget direkt skydd där för oss som gillar att slicka. Någon som drabbats av sjukdomar pga det på salongerna?
Citera
2017-05-13, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFryl
Någon med erfarenhet från oralt. Finns ju inget direkt skydd där för oss som gillar att slicka. Någon som drabbats av sjukdomar pga det på salongerna?

Det finns slicklappar.

Bekant fick herpes, sannolikt av att slicka, de använde kondom vid samlag. Inte i en salong.
Citera
2017-05-13, 17:37
Medlem
Stockholm
Aight skåningen på besök i storstaden, har ju läst en hel del om vad som bjuds här uppe. Åker till söder för att bekanta mig med en rekommenderad salong. Älskar bra massage men var på jakt efter hela paketet denna gång!
Kommer in och möts av en helt ok tjej, 30+. Ganska liten salong där jag leds in i rummet längst in. Hela massagen är ömsint smekande skön men ganska mjuk. Hela kroppen gås igenom på detta sett och efter ca 45 min har fokus hamnat på min svällande kuk. Hon smeker den lite och undra om jag vill ha ett handjobb? Jag drar henne över mig och säger att jag vill ha mer, jag är nu sprängkåt. Vi klickar, jag känner att där finns mågot extra men hon gör inte fs säger hon. Jag försöker övertala henne och vi håller på som tonåringar och torrknullar, jag naken och hon toppless med trosor på.
Det blir inget!!! Hon vill inte ge sig och inte heller jag. Inte sugen på att pröjsa för hj idag. Det hela slutar med att vi båda klär på oss och jag lämmnar salongen med årets blue balls!!!
Har en back up😊 Kollat upp en salong med snyggingar på hemsidan. Tar tåget en station, kort promenad och jag är framme. Knackar och blir insläppt. Sitter tre damer i soffan och mammasan i kassan. Ber om nr 3 och betalar för 30 min.
Vi går ner i källaren och tar rummet längst in.
Jag näckar och hon gör sig berädd. Hon påbörjar en helt ok massage där höjdpunkten är när hon lutar sina händer på mina axlar oc masserar båda mina nakna skinkor med sina inoljade knän!!😄 Mycket upphettsande! Jag förstår vad som väntar och erbjudande kommer vid vändning. Fs känns dyrt men mina blue balls försämmrar min förhandlingskraft😵 Och även det faktum att hon säger att hon är tight då hon aldrig fått barn!!
Jag pröjsar, hon hämtar & vi är igång.
Det är tight och riktigt nice, kör lite olika ställningar bla där jag lägger dn kudde under hennes röv för att komma djupare😁😁.
Kör på bakifrån nu och drar tummen över hennes stjärthål, det känns riktigt gött och jag säger att jag vill knulla henne i röven.
Kostar exter säger hon med ett leende😫 Är så jävla sugen så jag dra fram degen och betalar. Hun ställer sig på alla fyra och ber mig knulla henne i baken, underbart!!!
Efter att ha haft ont i pungen på vägen hit pumpar jag nu den puma i röven tills jag kommer intensivt.
Dusch, påklädnad och ut i stocholm som en ny människa!!!
Snart ny resa till huvudstan igen, får se vad det blir då? Gillar ju stora tuttar✌️😃👏
Citera
2017-05-14, 07:17
Bannlyst
Citat:
Det finns slicklappar.

Bekant fick herpes, sannolikt av att slicka, de använde kondom vid samlag. Inte i en salong.
Har fått en sådan lapp en gång för att slicka muttan, var ej upphetsande. Det var bara akward...

Vill besöka salong, är det fel tid att gå nu dessa tider?

Vad hände med Runar?
Citera
2017-05-14, 08:19
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lOsTbOy11
Har fått en sådan lapp en gång för att slicka muttan, var ej upphetsande. Det var bara akward...

Vad hände med Runar?
runar tar sina uppehäll som jag
Fan var hitta BJ ställen norr stan?
inte lätt
var i går på ett välkänt ställe i jakan
fick inte Bj med blev erbjöd full service för 800
Man tacka jag
hehe
Citera
2017-05-14, 08:58
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lOsTbOy11

Vad hände med Runar?
Haha, har sett en slicklapp i typ Fråga Olle nångång på 90-talet och redan där kändes det som att det inte var på fullaste allvar. Har aldrig råkat ut för det i verkliga livet någon gång och skulle aldrig få för mig att använda det. Då får slicket hellre vara...

Var det på en thaisalong du blev ombedd att använda en sån eller var det nån dåre från Tinder?

Alla tider är massagetider, det var ett par veckor efter en salong stängdes ner och ägarinnan hamnade i häktet som branschen klingade av lite, även de seriösa salongerna hade ont om kunder för att ordet "massage" blev så stigmatiserat. Men det var som sagt för ett par veckor, nu är det business as usual om du vet var du ska gå. Lycka till där ute!
Citera
2017-05-14, 09:19
Medlem
Fast det var väl en salong i sthlm som stängde nu inveckan efter att snuten varit där.

Har varit på några ställen norr i huvudstan och nästan alltid har bj varit på menyn. Dock lyser fortfarande b2b med sin frånvaro.
Citera
2017-05-14, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Haha, har sett en slicklapp i typ Fråga Olle nångång på 90-talet och redan där kändes det som att det inte var på fullaste allvar. Har aldrig råkat ut för det i verkliga livet någon gång och skulle aldrig få för mig att använda det. Då får slicket hellre vara...

Var det på en thaisalong du blev ombedd att använda en sån eller var det nån dåre från Tinder?

Alla tider är massagetider, det var ett par veckor efter en salong stängdes ner och ägarinnan hamnade i häktet som branschen klingade av lite, även de seriösa salongerna hade ont om kunder för att ordet "massage" blev så stigmatiserat. Men det var som sagt för ett par veckor, nu är det business as usual om du vet var du ska gå. Lycka till där ute!
Hur visste du att det var Tinder? Ja det gav mig noll, vart kränkt av det hela. Var det fel på mig eller henne har jag undrat? Har aldrig varit på salong, gillar dock tråden, speciellt kändisarna. Vill pröva salong någon gång dock kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in