Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-16, 01:37
  #1
Avstängd
Jag har ofta sett nationalister påstå att judar sprider rasblandarpropaganda i västländer för att förstöra den vita rasen. Judeförsvarare förnekar detta och påstår att nationalisterna är "antisemitiska foliehattar".

Vem har rätt? Tja, det är ett faktum att inflytelserika judar förespråkar rasblandning, som till exempel Stanley Greenberg som beskrivs på följande sätt i The Jewish Chronicle:
Citat:
He’s guided the leaders of the USA, the UK and Israel. Now he’s talking about his role as one of the world’s most influential political advisers.
Citat:
Greenberg had a long interest both professionally and personally in Israel — as an academic and a Jew
http://www.thejc.com/lifestyle/the-s...stan-greenberg

Greenberg har skrivit artikeln The Last Test: Americans are finally embracing mixed-race marriage i vilken han uttrycker sin glädje över att amerikaner äntligen rasblandar:
Citat:
The United States is becoming more diverse. From 1990 to 2010, the white portion of the population dropped from 80 percent to 72 percent; in the electorate, it fell from 87 percent in 1992 to 72 percent in 2012. Among voters under age 30, the white proportion has fallen faster still, to 60 percent, and is expected to drop to 56 percent by 2020. Racial minorities will very soon make up the majority of the population in key states like Florida, Georgia and Nevada. It’s no longer immigration driving this, but higher birth rates: In 2011 non-white births outnumbered white births in the United States for the first time, the Census Bureau reported.
Citat:
Americans erected legal protections against racial discrimination, advanced affirmative action and ended the restrictive 1920s immigration quota system. But it was only the belated acceptance of interracial marriage that became the threshold for real racial acceptance and equality.
Citat:
Only recently, in fact, have Americans embraced interracial marriage in overwhelming numbers. Overall, approval went up slowly during the civil rights era, stalled in the 1980s short of a majority, but jumped after 1995, reaching a high of 87 percent today.
Citat:
More than 60 percent of those under age 30 and almost half of those under 50 believe this, while only 5 percent of Americans under 30 say intermarriage is bad for the country. Contrast that with older Americans among whom racism persists: Just a quarter of seniors—and a third of conservatives—look at interracial marriages and say this makes us a better America. Millennials—those born between 1978 and 2000—will already be well over a third of eligible voters in the next presidential election, and there is every reason to believe the younger generation behind them shares that same outlook, with a vengeance. For many young people, tolerance is a point of pride: Roughly half say younger people have better attitudes toward other races and groups than older people.
Citat:
As America’s racial and ethnic categories continue their mad scramble, Republicans will face a crisis, and who can predict how that will shake out? The future of the parties is in any event much less interesting than the future of the country. The young people who helped twice elect Barack Obama might someday bring us the first half-black, half-Hispanic president, or the first half-white, half-Asian president. And who knows how they will change the country? That's what will matter.
http://www.politico.com/magazine/sto...#ixzz2oI3IDkPU

Jag har sett många liknande artiklar som skrivits av judar, och jag har sett många judiska reklamsnuttar som innehåller rasblandarpropaganda, som till exempel följande Fiat-reklam som är så fånig, klumpig och överdriven att man knappt tror sina ögon:

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=4nYgmg2sLw0

Tre stycken! Snacka om rasblandarpropaganda i kubik.

Fiat kontrolleras av den judiska familjen Elkann:
Citat:
John Philip Jacob Elkann (born 1 April 1976) is an Italian industrialist. He was the chosen heir of Gianni Agnelli, his grandfather, and controls the family's automaker Fiat (which also owns the Alfa Romeo, Abarth, Lancia, Maserati, and Ferrari brands, and in July 2011 acquired control of Chrysler,[1] which also owns the Jeep, Dodge, Ram and Mopar brands).[2] He is the Chairman of Fiat and the Chairman and CEO of Exor, an investment company controlled by the Agnelli family, which owns Fiat Industrial, Juventus F.C., Cushman & Wakefield. According to Fortune, he is the world's fourth most influential manager under the age of 40.[3]
Citat:
Born in New York, United States, John Elkann is the first son of Alain Elkann, a journalist and writer of French Jewish and Italian Jewish background
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Elkann

Nu kanske vissa av er tänker "Men det är ju jättebra att judar förespråkar rasblandning för det är bara så vi kan få fred på jorden. Det finns bara en ras och det är mänskligheten. Det finns bara en religion och det är kärleken. Bla bla bla…".

Visst, det låter jättebra, men problemet är att judar inte vill ha rasblandning/mångkultur i Israel. Icke-judar, särskilt palestinier och negrer, behandlas som dynga i det landet:

https://www.flashback.org/sp44027448

https://www.flashback.org/sp45005956

Det jag undrar är: håller ni med mig om att judar är i spetsen för spridningen av rasblandarpropaganda? Och om rasblandning/mångkultur är så bra, varför vill judarna inte ha det i sitt land (som de stulit från palestinierna)? Jag är intresserad av era synpunkter, kära Flashback-användare.


P.S. Den här tråden skulle kunna bli en långkörare därför att jag har mycket, mycket mer material att posta.
__________________
Senast redigerad av Folklorist 2015-01-16 kl. 01:39.
Citera
2015-01-16, 01:49
  #2
Medlem
Zabuzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Nej.

Givande min vän, givande.

Ärligt talat känner jag mig oftast skeptisk till de flesta "konspirations teorierna" som läggs fram till höger och vänster. Men det går faktiskt inte att sticka under stol med att judar har diverse högre positioner i de flesta västerländska samhällen, politiskt i USA och även kontrollen av den breda massan som följer Hollywood. Vilket även speglar Sverige där pöbeln följer media och äter allt som serveras. Judarna finns där och de måste ju ha någon form av agenda? Vår media är ju för ett väldigt mångkulturellt samhälle (underdrift) och media kontrolleras av judarna, så jag har mina funderingar helt klart..
Citera
2015-01-16, 02:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabuza
Givande min vän, givande.

Ärligt talat känner jag mig oftast skeptisk till de flesta "konspirations teorierna" som läggs fram till höger och vänster. Men det går faktiskt inte att sticka under stol med att judar har diverse högre positioner i de flesta västerländska samhällen, politiskt i USA och även kontrollen av den breda massan som följer Hollywood. Vilket även speglar Sverige där pöbeln följer media och äter allt som serveras. Judarna finns där och de måste ju ha någon form av agenda? Vår media är ju för ett väldigt mångkulturellt samhälle (underdrift) och media kontrolleras av judarna, så jag har mina funderingar helt klart..

Har helt klart gått i dessa tankebanor som du, känns som att deras politiska och mediala kontroll är lite för mycket för att bara viftas bort. Men uttrycker man detta är man ju en foliehatt och antisemit, så bäst att hålla tyst, vilket om det nu stämmer, är exakt vad dom vill..
Citera
2015-01-16, 02:09
  #4
Medlem
Zabuzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
Har helt klart gått i dessa tankebanor som du, känns som att deras politiska och mediala kontroll är lite för mycket för att bara viftas bort. Men uttrycker man detta är man ju en foliehatt och antisemit, så bäst att hålla tyst, vilket om det nu stämmer, är exakt vad dom vill..

Precis... Och det är nästa så att med alla muslimska attacker och fans moster som basuneras ut överallt så glömmer man liksom bort judarna. De känns fredliga för de är ju inte muslimer? Något skumt är det allt som försiggår..
Citera
2015-01-16, 08:15
  #5
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabuza
Precis... Och det är nästa så att med alla muslimska attacker och fans moster som basuneras ut överallt så glömmer man liksom bort judarna. De känns fredliga för de är ju inte muslimer? Något skumt är det allt som försiggår..


Här har du en judinna från den "svensk"-judiska organisationen Paideia (organisationen finansieras av svenska skattebetalare) som avslöjar agendan:


"Jews will play a leading role in multicultural Europe says Jewish researcher"


https://www.youtube.com/watch?v=53A5AJoRxF0
Citera
2015-01-17, 18:32
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zabuza
Givande min vän, givande.

Ärligt talat känner jag mig oftast skeptisk till de flesta "konspirations teorierna" som läggs fram till höger och vänster. Men det går faktiskt inte att sticka under stol med att judar har diverse högre positioner i de flesta västerländska samhällen, politiskt i USA och även kontrollen av den breda massan som följer Hollywood. Vilket även speglar Sverige där pöbeln följer media och äter allt som serveras. Judarna finns där och de måste ju ha någon form av agenda? Vår media är ju för ett väldigt mångkulturellt samhälle (underdrift) och media kontrolleras av judarna, så jag har mina funderingar helt klart..
Precis så är det. Om man tar en närmare titt på de stora amerikanska filmerna som förespråkar rasblandning så upptäcker man att judar är ansvariga för dem. Ett av de främsta exemplen torde vara den påkostade dyngfilmen Guess Who's Coming to Dinner:
Citat:
Guess Who's Coming to Dinner is a 1967 American comedy-drama film starring Spencer Tracy, Sidney Poitier and Katharine Hepburn, and featuring Hepburn's niece Katharine Houghton. The film contains a (then rare) positive representation of the controversial subject of interracial marriage, which historically had been illegal in most states of the United States, and still was illegal in 17 states—mostly Southern states—until 12 June 1967, six months before the film was released,
http://en.wikipedia.org/wiki/Guess_Who's_Coming_to_Dinner

Den här fåniga filmen producerades, regisserades och distribuerades av judar, trots att judar endast utgör ett par procent av USA:s befolkning. Vilka slutsatser borde man dra av detta? Tycker forumets judeförsvarare att man är en "antisemitisk foliehatt" om man säger att judar är överrepresenterade i spridningen av rasblandarpropaganda?
Citera
2015-01-17, 18:40
  #7
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Det osmakliga är att personen har en åsikt om att det är bra eller dåligt ifall rasblandning sker. Om folk väljer att bilda familj inom eller utanför den egna rasen är endast en fråga för de inblandade och ska varken ses som positivt eller negativt.
Citera
2015-01-18, 18:31
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Det osmakliga är att personen har en åsikt om att det är bra eller dåligt ifall rasblandning sker. Om folk väljer att bilda familj inom eller utanför den egna rasen är endast en fråga för de inblandade och ska varken ses som positivt eller negativt.
Okej, men vad tycker du om det judiska hyckleriet? "Västerländska" judar sprider rasblandarpropaganda och pushar för mångkultur i västländer samtidigt som de stödjer Israels rasism mot icke-judar. Det var därför jag ställde frågan: om rasblandning/mångkultur är så bra, varför vill judarna inte ha det i sitt land (som de stulit från palestinierna)?
Citera
2015-01-18, 19:06
  #9
Medlem
Aegishjalmrs avatar
De flesta har kanske sett videon "antiracist Hitler". När Hitler kommer tillbaka och sprider antirasismens och mångkulturens budskap i Israel.


https://m.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og
Citera
2015-01-18, 19:23
  #10
Medlem
knaz_mongos avatar
Visst har judar ett stort negativt inflytande i västvärlden. Välbehövlig tråd!
Citera
2015-01-18, 20:40
  #11
Medlem
Vuxenporrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Det jag undrar är: håller ni med mig om att judar är i spetsen för spridningen av rasblandarpropaganda? Och om rasblandning/mångkultur är så bra, varför vill judarna inte ha det i sitt land (som de stulit från palestinierna)? Jag är intresserad av era synpunkter, kära Flashback-användare.


P.S. Den här tråden skulle kunna bli en långkörare därför att jag har mycket, mycket mer material att posta.

Judar är, tro det eller ej, inte ett "hive mind" och har därför fler än en åsikt. Runt hälften av alla Judar i USA gifter sig med icke-Judar, och med tanke på de låga födelsesiffrorna så verkar de inte föra en rasmedveten agenda, om det inte är en rasmedveten agenda att på något mystiskt sätt uppnå Judisk hegemoni genom att hyfsat snabbt minska sitt antal.

Tokkonservativa Judar har förvisso höga födelsetal, men den gruppen är både liten (förutom i Israel) och har inte stor politisk och ekonomisk makt.
Citera
2015-01-18, 23:29
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenporr
Judar är, tro det eller ej, inte ett "hive mind" och har därför fler än en åsikt.
Ja, det är judeförsvararnas standardsvar: "Alla judar tycker inte likadant." Problemet med detta är att jag startade tråden Judens hyckleri: västländerna ska ha mångkultur, men Israel ska vara en judisk stat i vilken jag visade hur inflytelserika judiska politiker och mediemoguler förespråkar mångkultur i västländerna samtidigt som de stödjer Israels rasism mot icke-judar. Den här tråden styckades upp i flera olika delar:

https://www.flashback.org/sp49301461

https://www.flashback.org/sp49301495

https://www.flashback.org/sp49301645

Kan hyckleriet bli mer uppenbart?

knaz_mongo skrev:
Citat:
Visst har judar ett stort negativt inflytande i västvärlden. Välbehövlig tråd!
Tack så mycket. Jag uppskattar det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback