2016-05-21, 16:02
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Det verkar som att finalen i Coupe de France, tillika Le Classique och Ibrahimović sista match för Paris Saint-Germain inte sänds på svensk TV i kväll. Eller har jag missat information någonstans?

Jag har kollat runt och det verkar som att TV inte sänder den. Underligt, borde finnas stort intresse kring matchen. Stream som gäller.
Citera
2016-05-21, 16:03
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Det verkar som att finalen i Coupe de France, tillika Le Classique och Ibrahimović sista match för Paris Saint-Germain inte sänds på svensk TV i kväll. Eller har jag missat information någonstans?

Aftobladet sänder matchen gratis.
Citera
2016-05-22, 00:03
Medlem
Zlatan har pangat in 50 mål för PSG den här säsongen, att kalla det för världsklass är underdrift.
Citera
2016-05-22, 00:10
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Zlatan har pangat in 50 mål för PSG den här säsongen, att kalla det för världsklass är underdrift.
Längst fram i ett lag som är helt överlägset i den inhemska ligan och de inhemska cuperna.
Citera
2016-05-22, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Längst fram i ett lag som är helt överlägset i den inhemska ligan och de inhemska cuperna.
Dessutom bara 5 mål i Champions league i år vilket inte imponerar direkt.
Citera
2016-05-22, 00:29
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Vet inte om du ar sarkastisk eller inte, men 5 mal pa 10 CL-matcher ar val anda fullt godkant? Bara en sasong har han gjort fler CL-mal an sa.
Citera
2016-05-22, 00:36
Medlem
Dupeas avatar
Citat:

Kanske inte men det räcker i alla fall till topp-7 i årets CL.
Citera
2016-05-22, 00:38
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

5+3 i CL. Det är väldigt bra.

Löjligt vad folk har blivit fartblinda av Ronaldos och Messis makalösa siffror.
Citera
2016-05-22, 06:48
Bannlyst
Tror inte att han har nåt i England att göra. Journalisterna skulle bara provocera honom vilket skulle göra honom irriterad och dålig.

Nej!

Han ska tillbaka till Juventus tycker jag. I Italien var han mest älskad och borde återvända.
Citera
2016-05-22, 09:06
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
5+3 i CL. Det är väldigt bra.

Löjligt vad folk har blivit fartblinda av Ronaldos och Messis makalösa siffror.

Det motsvarar fortfarande inte "kvalitén eller nivån" på hans ego. Börjar faktiskt få nog av hans vidriga uttalanden.
Citera
2016-05-22, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Det motsvarar fortfarande inte "kvalitén eller nivån" på hans ego. Börjar faktiskt få nog av hans vidriga uttalanden.
Exakt. Om han vinner cuper i Frakrike eller dunkar in mål mot franska sopgäng är ointressant. Det är i CL man ska prestera och hans facit där är för dåligt för att han ska kunna prata om sig själv som kung och legendar och "jag kom, jag såg, jag erövrade" osv.
Citera
2016-05-22, 11:32
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Tror inte att han har nåt i England att göra. Journalisterna skulle bara provocera honom vilket skulle göra honom irriterad och dålig.

Nej!

Han ska tillbaka till Juventus tycker jag. I Italien var han mest älskad och borde återvända.

Fyfan inte till mitt juve. Han är inte populär hos juve fansen. Ytterst tveksam om zlatans personlighet skulle passa in i juves lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in