Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag gillar egentligen inte Man-U mer än något annat lag i PL. Däremot ogillar jag lag som Chelsea och Manchester-City av den anledningen att jag tillhör den gamla skolan och gillar inte när man enbart köper sig framgångar. Så jag håller faktiskt inte på något lag alls i PL men visst tycker jag att det är lite extra skoj när det går bra för Man-U,Liverpool, och andra klassiska lag. Och visst gläds man åt Leicesters framgångar
För mig kommer Sveriges landslag först sedan kommer Djurgården sedan kommer ingenting och sedan kommer ingenting och sedan kommer Real Madrid, londonlagen Arsenal och Chelsea, det protestantiska Glasgow Rangers, Hertha Berlin (jag är trött på att se Bayern Munchen vinna), i Italien kan jag inte bestämma mig. Grenoli spelade ju dock i Milan men att deras lag kallas för djävlarna av sina fans gillar jag inte.
Givetvis håller jag också på det lag Zlatan spelar i. Om han inte väljer Man U.
Vad gäller Leicester så tycker jag det var roligt att de vann PL som outsider även om jag håller mer på Arsenal. Det är landslaget och Djurgården jag är stor supporter av det andra är mer på lek.
Det är ju trots allt Sverige man någon gång kan riskera att gå i krig för på riktigt. VM är nummer ett inom fotbollen.