Citat:
Ursprungligen postat av
Redlinez
Oj ber om ursäkt för att ha blandat ihop er! Sorry.
Det har du så rätt i. Verkligen inte bra med stora mängder loperamid. Fick höra nyss av en polare att han fösrsökte få effekt på dessa men hans mage vart riktigt förstörd efteråt och den höll i bra länge också innan det vart bättre. Tarmarna gjorde riktigt ont.. Skulle jag ta dessa så är det enbart om jag någon gång skulle behöva kliva av opiaterna/opioiderna så man inte får dryg diarré och då bara så lite som möjligt.
Ingen fara!
Ja jag håller med dig till 100%, skulle aldrig få för mig att försöka bli grann på Loperamid... då är man bra desperat när det finns såpass många andra alternativ (om än olagliga men vad spelar det för roll egentligen, vem går och torskar i dagens läge. Då ska man ha maximal otur.) som faktiskt ger bra effekt!
Det KAN inte vara bra för levern eller njurarna heller.... sätta i sig såpass många piller. Fyfan ryser av tanken att sätta i mig ask efter ask med en jäkla diarremedicin i jakten på ett ynka rus.
Påtal om just loperamid och jaga ruset, jag läste om någon på blåjuset som skrev att han provade att slå i sig Loperamid intravenöst... jag vet inte vart jag ska börja.
Tycker att jag var korkad som slog i mig Baclofen i hopp om att få kraftfullare effekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
andinuit
Naloxone försvinner från kroppen på nån minut. Skillnaden mellan subuxone å subutex är ytterst liten. Naloxone lades till p ga att laro begrep att folk injicerade subutex för direkt effekt. Men det går att injicera subuxone också för omedelbar effekt. Talar av egen erfarenhet...
Japp, har pangat i mig Suboxone IV mängder av gånger.
Förstår inte varför dom envisas med Suboxone med den förjävliga smaken.
Utöver smaken så tycker jag med handen på hjärtat att dom är likadana.. känner inte någon skillnad förutom smaken. Jag tror det ligger psykologiskt hos många.
Vad heter dom bruna Subutexen ?
Är det inhemska eller utländska. Måste vara utländska.
Jag känner enbart till dom gula/orange utländska Subutex (Eller
BUPRENORFIN av
ACTAVIS som dom heter om man ska vara korrekt) men har aldrig sätt dom personligen enbart hört om dom.