Citat:
Ursprungligen postat av
kattmus
Varför blanda allt det där om du inte vill riskera att hamna på sjukan igen? Benzo tillsammans med opioider är aldrig ett säkert kort, risk för andningsdepp är stor. Men till din fråga, den aktiva substansen i temgesic är densamma som i sub, så det är samma doser som gäller. Så 10 st 0,2or motsvarar den dosen sub som du fick andningsdepp av. Hur mkt du kan ta för att må bra beror på din tolerans. Vissa som är helt nya på opioider tycker t.o.m. att 0,5 sub är för mkt.
Ligger på 0,8-1.mg o mår bra.
Tror missödet häromdan har och göra med dåligt ögonmott på donkenbricka, va säkert 3-4mg för nu känns det bara jävligt sjyst.
Nån mer som fått dricka den svarta sörjan på sjukan som man så trevligt fick spy upp sen i 48h?
Varför måste den va svart och vad är den för nåt egentligen?