Citat:
Ursprungligen postat av
Arisk-Kurd
Hur gammal är du? Tinder är inte för nån över 35+.
Inte?
Citat:
Majoriteten av tjejena har på från 18-26 år i deras spannmålet.
Och varför är det ett problem? Och dessa siffror har du forskat fram hur?
Citat:
Folk måste fatta att Tinder inte är för vem som helst, man måste först och främst ha det traditonella utseendet som påminner om modell ansikte och vara mellan 18-30 år.
Sen kan du räkna med få match med 8-10 rank brudarna.
Jag har definitivt inget modellutseende men kan däremot koppla på min dont give a fuck attityd i text och när jag träffar folk.
Citat:
Att du och ni inte är något av ovanstående då är det vanligt att ni får nån match i veckan eller månaden.
Vad är vitsen med att samla matchningar med en bortfallsprocent på 80%? Har precis tagit upp tinder igen och jag vill inte ha mer än max en handfull matchningar i veckan eftersom jag ändå har en betydligt bättre hit-rate. Och flera som jag träffat har varit riktiga jävla proffs på det dom gör.
Det är snudd på skrattretande att du säger dig jobba på en e-bok inom detta ämne. Det är möjligt att du tror dig vara eller t.o.m. är snyggare än mig men min hjärna, attityd och glimt i ögat går hem hos ett betydligt bredare spektra än dom öppna målen du inriktar dig på.
Men för all del, din ev. e-bok kan ju möjligen göra nytta som någon slags satir.
/#LOUDmouth#