2016-05-16, 16:30
Bannlyst
Vilket åldersspann har ni inställt? Vilket åldersspann tror ni 18åringarna har? Tycker det är sällan man matchas med de som har angivit att de är 18 och då är jag bara en bit över 20.
Citera
2016-05-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi
Vilket åldersspann har ni inställt? Vilket åldersspann tror ni 18åringarna har? Tycker det är sällan man matchas med de som har angivit att de är 18 och då är jag bara en bit över 20.

Matchas rätt ofta med de som har angett 18....men många gånger ljuger de om sin ålder vilket är jävligt irriterande.
Citera
2016-05-16, 17:28
Bannlyst
Citat:

Jag har på 24-35 år. Detta för att bli av med alla bekräftelsekåta, tidsfördriv, osäkra tjejer.

Finns tjejer som är under 18 och har ställt som 18år.
Citera
2016-05-16, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Jag har på 24-35 år. Detta för att bli av med alla bekräftelsekåta, tidsfördriv, osäkra tjejer.

Finns tjejer som är under 18 och har ställt som 18år.

Finns väl inte så jävligt många mellan 24-35 där? Speciellt upp mot 30. Då glesnar det väldigt snabbt i flödet. Jag har min 18 och högst max-åldern som man kan ställa in.
Citera
2016-05-16, 19:23
Bannlyst
Har ni någon presentation? Jag har endast skrivit min längd.

Har ni förresten märkt av vinglas-fenomenet? Känns som nästan varannan brud har ett glas vin i handen på förstabilden, eller en drink, någon alkoholhaltig dryck i alla fall. Nextar alla tjejer med vinglas numera, oavsett om de är snygga eller inte. Det är så avtändande på något sätt. Tänker bara groggluder när jag ser en sån bild.
Citera
2016-05-16, 19:32
Medlem
Citat:
Har ni någon presentation? Jag har endast skrivit min längd.

Har ni förresten märkt av vinglas-fenomenet? Känns som nästan varannan brud har ett glas vin i handen på förstabilden, eller en drink, någon alkoholhaltig dryck i alla fall. Nextar alla tjejer med vinglas numera, oavsett om de är snygga eller inte. Det är så avtändande på något sätt. Tänker bara groggluder när jag ser en sån bild.

Mja, det är mest en grej som alla tjejer tar efter varandra på grund av att tjejer sällan är individualister...samma sak med bilder på midsommarkransen runt huvudet. Tråkigt och intetsägande? Oooja. Men det är ju tjejer....man får helt enkelt se om de har attraktiva drag eller inte. Dessa saker kommer man aldrig bort ifrån.
Citera
2016-05-16, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Mja, det är mest en grej som alla tjejer tar efter varandra på grund av att tjejer sällan är individualister...samma sak med bilder på midsommarkransen runt huvudet. Tråkigt och intetsägande? Oooja. Men det är ju tjejer....man får helt enkelt se om de har attraktiva drag eller inte. Dessa saker kommer man aldrig bort ifrån.

Midsommarkransen och sådana saker har jag inga problem med men just vinglaset känns så sunkigt och groggludrigt, kan inte komma ifrån det. Fast jag får väl acceptera att det är så de små sliddjuren på Tinder är, som du säger.. annars blir det inte speciellt mycket högerswipe:ande.
Citera
2016-05-16, 19:54
Medlem
Kakmonstretftws avatar
Min personliga favorit är att 8/10 tjejer beskär deras bilder så att halva deras panna försvinner. Ingen större grej egentligen, tycker bara det ser förjävla löjligt ut. Finns väl ingen anledning att "gömma" ens panna om man nu inte smugglar transportflyg ovanför ögonen.
Citera
2016-05-16, 20:24
Bannlyst
Jag kör med bio: Drömmen är att hitta någon som älskar squats, verkar fungera bra matchar typ bara med brudar som har gym/träningsbilder
Citera
2016-05-16, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Hah! Det är tydliga grova käkben och haka som avgör det hela.
Har märkt det
Det kanske är dags att göra ett test med två bilder av dig själv? En med hur du verkligen ser ut och en annan som är omarbetad på datorn där du har gett dig själv en grövre haka och tydliga käkben. Sedan väntar du och ser vilken bild som får bäst resultat.
Citera
2016-05-16, 21:04
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstretftw
Min personliga favorit är att 8/10 tjejer beskär deras bilder så att halva deras panna försvinner. Ingen större grej egentligen, tycker bara det ser förjävla löjligt ut. Finns väl ingen anledning att "gömma" ens panna om man nu inte smugglar transportflyg ovanför ögonen.

Kan det inte ha lite att göra med att man blir tvungen att beskära bilden på Tinder? Tjejerna väljer hellre att beskära bort pannan än tuttarna.
Citera
2016-05-16, 21:10
Medlem
AndersM79s avatar
Tinder har förändrats sista halvåret tycker jag. Före jul fick jag alltid ett par match i månaden, nu får jag ingen, utom nätfiskarna som alltid skickar samma mess:.

Citat:
Hej Anders, jag är väldigt lekfull och jag letar efter en lekkamrat ikväll. Om du vill så möt mig här: (länk). Du kommer att kunna se alla mina sexiga bilder, Tinder censurerar allting här.. Jag väntar på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in