2016-05-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleWhale
Testade att googla men de visar bara "the dangers" vilket jag är ointresserad av i detta fall.

Vad är de positiva och neutrala effekterna?
Är det en waste of valium/alkohol, eller påverkar de varandra?

Som tex alkohol är en effekt, weed är en effekt, alkohol+weed är en tredje effekt.
Blev ihopslagen med "Kan jag bland det här"-tråden.
Vill förtydliga för de som eventuellt svarar mitt inlägg:

Jag vill inte veta om jag kan blanda det här. Jag bryr mig som sagt inte om riskerna, jag är intresserad av effekterna.

Så nu när min fråga ligger i "Kan jag blanda det här?" vill jag förtydliga att min fråga inte är om jag kan blanda det här, det vet jag redan att jag kan.
Min fråga är om det är några positiva effekter av att blanda de.
Citera
2016-05-17, 01:08
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleWhale
Blev ihopslagen med "Kan jag bland det här"-tråden.
Vill förtydliga för de som eventuellt svarar mitt inlägg:

Jag vill inte veta om jag kan blanda det här. Jag bryr mig som sagt inte om riskerna, jag är intresserad av effekterna.

Så nu när min fråga ligger i "Kan jag blanda det här?" vill jag förtydliga att min fråga inte är om jag kan blanda det här, det vet jag redan att jag kan.
Min fråga är om det är några positiva effekter av att blanda de.

Positivt och positivt... de boostar ju varandra så man behöver mindre för att bli påverkad. Problemet är att det är mycket lätt att tappa omdömet och bli snuskigt väck när man blandar alkohol och bensodiazepiner, och då har du mindre trevliga minnesluckor och mycket ångest att vänta dig när det roliga är över. Du kommer inte dö, men var försiktig så du inte gör något dumt.
Citera
2016-05-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Positivt och positivt... de boostar ju varandra så man behöver mindre för att bli påverkad. Problemet är att det är mycket lätt att tappa omdömet och bli snuskigt väck när man blandar alkohol och bensodiazepiner, och då har du mindre trevliga minnesluckor och mycket ångest att vänta dig när det roliga är över. Du kommer inte dö, men var försiktig så du inte gör något dumt.
Tack för svaret!
Bara tagit valium när jag redan varit väldigt berusad och inom hemmets fyra väggar för att sova, och det har fungerat väldigt bra. Men just för att jag somnat så snabbt har jag aldrig lyckats känna av ruset.
Så väldigt tack för svaret, ska hålla mig ifrån det i sociala sammanhang då.
Citera
2016-05-18, 15:40
Medlem
jontens avatar
Finns det några risker med att blanda Lyrica och Ketamin? Eller borde det va lugnt i måttliga doser? Tänkte inte håla på ketaminet.

EDIT: Efter ytterligare letande hittade jag svar på min egna fråga: http://www.drugs.com/drug-interactions/ketamine-with-lyrica-1411-0-1937-2171.html

Annars så får ni gärna dela med er av erfarenheter, om ni har sådana?

EDIT2: Fel tråd? Skulle egentligen posta här. Men det kanske går bra här också?
Senast redigerad av jonten 2016-05-18 kl. 16:10.
Citera
2016-05-18, 16:50
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonten
Finns det några risker med att blanda Lyrica och Ketamin? Eller borde det va lugnt i måttliga doser? Tänkte inte håla på ketaminet.

EDIT: Efter ytterligare letande hittade jag svar på min egna fråga: http://www.drugs.com/drug-interactions/ketamine-with-lyrica-1411-0-1937-2171.html

Annars så får ni gärna dela med er av erfarenheter, om ni har sådana?

EDIT2: Fel tråd? Skulle egentligen posta här. Men det kanske går bra här också?
Extremt rolig kombo! Ta det piano med dosering bara, krampade en gång på den blandningen + amfetamin.
Citera
2016-05-18, 17:25
Medlem
jontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Extremt rolig kombo! Ta det piano med dosering bara, krampade en gång på den blandningen + amfetamin.
Wow! Verkligen rolig kombo! Det här får jag experimentera vidare med, bättre än väntat faktiskt. Men som du säger så känner jag också att man bör vara ytterst försiktig med doseringen. Tog bara lite K på Lyrican och blev hur mysig som helst! Ska nog vid tillfälle testa med lite mera K och bara lägga mig ner och njuta.
Citera
2016-05-19, 03:46
Medlem
metadon och theralen? Tänder av från heroinet och tagit ca 60 mg metadon, utan att tänka efter baserat på att jag tagit en hel del theralin och h tog jag ca 10 mg theralen för att kunna sova, lugnt?
Citera
2016-05-21, 12:29
Medlem
Relentless666s avatar
Farligt att skjuta lite heroin om man har tagit 60 mg oxy oralt för ca 2 timmar sen?
Citera
2016-05-22, 11:47
Medlem
aleolo79s avatar
Någon som har koll på Changa DMT + MDMA. Har läst att det ska vara farligt att mixa dessa två på grund av MAO-I hämmare i Changa. Men om vi säger att man röker Changat på dagen och sedan MDMA på kvällen och därmed inte tar dessa samtidigt. Ät det då fortfarande skadlig risk?
Citera
2016-05-22, 12:47
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aleolo79
Någon som har koll på Changa DMT + MDMA. Har läst att det ska vara farligt att mixa dessa två på grund av MAO-I hämmare i Changa. Men om vi säger att man röker Changat på dagen och sedan MDMA på kvällen och därmed inte tar dessa samtidigt. Ät det då fortfarande skadlig risk?
Det ska nog vara lugnt!
Citera
2016-05-26, 00:34
Medlem
MisterMozzis avatar
Proskalin och MDMA?
Citera
2016-05-28, 19:43
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Om man tog 5mg sub igår, är rätt tolerant mot sub och funderar på en lyrica dos 24 timmar efter på 600-1200 mg bör det vara lungt ? är även en del tolerant på lyran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in