Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
Han var ovanligt överslätande. Om man jämför hans åsikter om att Göran Persson "provsmakar" plockgodis på sin stamaffär med att Mona Sahlin är en "slarv-Maja" när hon har svårt att skilja på sitt eget och statens kontokort så tycker jag att han är lite väl hård mot Göran Persson.
Varför är han mild mot henne? Han hävdar för säkerhets skull att de inte har varit tillsammans. Men med Mona Sahlins rykte om att "jobba sig igenom" Stockholms manliga sosse-adel så skulle jag inte bli förvånad om även Leif GW fått smaka lite.
Men det verkar också som att han stöter sig på att Göran Persson köpt sig en gård och tjänar fett med pengar som konsult. Tjänar han mer pengar än vad Leif GW själv kan dra in?
Mona Sahlin är ju en sann "sosse", enligt Leif GW. Hon skor sig inte för eget behov. Leif GW verkar ha "glömt" shoppande på statens kreditkort och Monas förakt för lagar och regler som de för bilprovning och parkeringsavgifter.
Men vad skulle han säga om en sådan som han själv? En som röstat på sossarna i "60 år" men nu är rik som ett troll på sina böcker?

Alltid gillat GW och läst alla hans böcker.
Men på senare tid undrar jag om han inte gått på flaskan igen, alternativt dragit på sig en hjärnblödning.
Han kritiserar SD fast innerst inne vet han att det är idag det enda verkligt regerinsdugliga partiet och just detta pga han har någon kines i familjen??
GW får nog börja sätta sig in mer i SD partipolitik innan han öppnar sin annars kloka mun.
Men att nu även försvara Mona Sahlin gör mig övertygad om mina två ovanstående hypoteser.
Han verkade även snabb på att försvara sig mot hans eventuella sexuella samröre med Mona.
GW behöver du någonsin råd kan du skicka ett pm till mig här inne.
Jag skulle kunna rekommendera en bra neurolog alternativt också leta upp adressen till närmsta AA förening.