2010-08-31, 23:13
Medlem
TröttSvensks avatar
Ja det är sant, hon kan lika mycket engelska som en 4 : klassare, dvs Hi, Bye, My name is Måna...

Citera
2010-09-03, 15:06
Bannlyst
S-ledaren Mona Sahlin har laddat upp inför en tuff valrörelse hos kompisen Liza Marklund. Sahlin var nerbjuden i somras till deckarförfattarens radhus, i lyxiga Marbella.
http://www.newzglobe.com/sv/artikel/20100901/mona-pa-lyxsemester-hos-liza
Citera
2010-09-03, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
S-ledaren Mona Sahlin har laddat upp inför en tuff valrörelse hos kompisen Liza Marklund. Sahlin var nerbjuden i somras till deckarförfattarens radhus, i lyxiga Marbella.
Arbetarperspektiv
Citera
2010-09-03, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Arbetarperspektiv
Nu har jag aldrig varit i Marbella så jag vet inte hur det är där. Texten ryckte jag bara från sidan som jag länkade till. Men om "förre Ace of Base-stjärnan Ulf Ekberg" hänger där så är det säkert jätte flashigt
Citera
2010-09-03, 20:04
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz

Man kan ju hoppas att hon betalade sin egen biljett till Marbella. Här kan det finnas lite skit att gräva upp om den gulablendrökande slitna raggarbruden. Hon har ju förut aldrig tvekat att fiffla och leva på andra. En riktig arbetarledare det där

Hur åkte hon dit? I ekonomiklass med Ryanair?
Citera
2010-09-03, 20:12
Medlem
Såhär skaldar Skånepartiet:

Öknens lag, fru Toblerone,
skall ej rå i ETT FRITT SKÅNE

Citera
2010-09-03, 20:12
Medlem
MaeWests avatar
När var det Mona Muslim var ihop med en, eller flera, rykterna är osäkra, chilenare?
Är hon fortfarande ihop med någon, vid sidan om, eller håller hon sig nuförtiden med den hon är gift med?
Citera
2010-09-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
När var det Mona Muslim var ihop med en, eller flera, rykterna är osäkra, chilenare?
Är hon fortfarande ihop med någon, vid sidan om, eller håller hon sig nuförtiden med den hon är gift med?
Numera duger hon inte ens till chilenarna.......
Citera
2010-09-03, 21:05
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Numera duger hon inte ens till chilenarna.......

Kanske att nagon i den igenstangda gruvan skulle kunna tanka sig att rulla runt i halmen med henne efter 4-5 manader i morker med bara manligt sallskap...men det ar nog de enda Chilenarna och man kan forstass skriva av det med att 5 mander i en mork gruva maste tara pa psyket ratt rejalt. Tank om anda Mona hade varit pa studiebesok den dagen det rasade! "Vi in Sviden vant all sosialister in tjile to kome to oss och fa det good...pooof, pang, lera, stenar regnar ner"....
Citera
2010-09-03, 22:10
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Kanske att nagon i den igenstangda gruvan skulle kunna tanka sig att rulla runt i halmen med henne efter 4-5 manader i morker med bara manligt sallskap...men det ar nog de enda Chilenarna och man kan forstass skriva av det med att 5 mander i en mork gruva maste tara pa psyket ratt rejalt. Tank om anda Mona hade varit pa studiebesok den dagen det rasade! "Vi in Sviden vant all sosialister in tjile to kome to oss och fa det good...pooof, pang, lera, stenar regnar ner"....

Det tror jag inte, Tito Beltran är ständigt på hugget den lille Chileraren han tar allt han kommer över, även Mona.
Citera
2010-09-04, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Det tror jag inte, Tito Beltran är ständigt på hugget den lille Chileraren han tar allt han kommer över, även Mona.
Är inte Mona aning för gammal för Herr Beltran..??..
Men,visst vore dom ett sött par......
Citera
2010-09-04, 09:38
Medlem
Trollmors avatar
Ursäkta, nu måste jag gå och kräkas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem