2016-05-14, 16:01
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Var är Mona nu?
Citera
2016-05-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Var är Mona nu?

Tagit time out på Bahamas som förra gången?
Citera
2016-05-14, 18:01
Medlem
Citat:
Nu växer sig kärleksryktet allt starkare.
Alla pratar om det. Bitarna faller på plats och det bästa vore väl om Mona lägger korten på bordet och berättar sanningen om deras relation, säger en person i Mona Sahlins inre krets.
http://stoppapressarna.se/svenskt/mona-sahlin-om-sin-nara-relationen-med-livvakten

När spricker bubblan?
Citera
2016-05-14, 18:03
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Har inte följt hela tråden, men köpte han lägenheten på Älgö ?? Det pratas om Ingarö o Huddinge etc
Du kan söka på bröderna Jensen eller på Dragarstigen i den tråden --> (FB) Sahlin skrev falskt intyg, avgår som nationell samordnare 2016-05-04
Citera
2016-05-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Tagit time out på Bahamas som förra gången?

"Förra gången" var Mauritius. Annan världsdel.

Nu skulle jag tippa på Marbella i Spanien. Nån Flashback-snokare där? Kolla upp där Liza Marklund bor.

Edit: Nu såg jag att Labbe-familjen också har anknytning dit. Stärker min misstanke.
Senast redigerad av MannishBoy 2016-05-14 kl. 20:25. Anledning: Ny info
Citera
2016-05-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
"Förra gången" var Mauritius. Annan världsdel.

Nu skulle jag tippa på Marbella i Spanien. Nån Flashback-snokare där? Kolla upp där Liza Marklund bor.

Mauritius var det ju. Tack för rättelsen.
Jag var inte speciellt upprörd på själva "tobleroneaffären" men det gav ett dåligt intryck att hon stack iväg på lyxsemester.
Citera
2016-05-15, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Mauritius var det ju. Tack för rättelsen.
Jag var inte speciellt upprörd på själva "tobleroneaffären" men det gav ett dåligt intryck att hon stack iväg på lyxsemester.

Då anar jag att du är en Sosse, de flesta andra blev ganska upprörda över den affären. Helt jävla makalöst att man lyckas gå vidare inom politiken efter det!
Citera
2016-05-15, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Då anar jag att du är en Sosse, de flesta andra blev ganska upprörda över den affären. Helt jävla makalöst att man lyckas gå vidare inom politiken efter det!

Alltså hon är korrupt som en mögelost. Jag menar mest att om hon ångrat missbruket av kontokortet uppriktigt och skött sig efter det, så hade jag kunnat godta det. Det var först när hon stack iväg till Mauritius för skattebetalarnas pengar som man fattade hur arrogant hon är. Sosseadel. För mig var det så i alla fall.
Men jag har alltid tyckt jävligt illa om hennes stil, att hon leker folklig. Även före kontokortsaffären.
Nu slipper man väl henne i alla fall. Håller tummarna för att hon inte blir landshövding eller får någon fin post. Utan att politikerna fattar vilket hat det skulle väcka.
Citera
2016-05-15, 10:34
Medlem
Mosbulles avatar
Hon som är kriminell har gjort lagar som vi förväntas lyda. Jag kräks.
Korrupta politiker ska in i fängelse.
Citera
2016-05-15, 13:51
Medlem
GW försvarar sin polare med att hon är en slarvmaja. Och att han sett många som är värre.

http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/prova-garna-att-tanka-efter-fore-mona-sahlin/
Citera
2016-05-15, 13:53
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Hon som är kriminell har gjort lagar som vi förväntas lyda. Jag kräks.
Korrupta politiker ska in i fängelse.

Ministrar stiftar inte lagar tror jag...
Citera
2016-05-15, 15:42
Medlem
dark horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Ministrar stiftar inte lagar tror jag...
Redan 1982 blev hon ledamot av Sveriges Riksdag som är folkets ombud för att stifta lagar här i landet. Sen har hon suttit där med ett smärre avbrott fram till hon sparkades från partiledarposten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in