2016-05-14, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
För att himmlen fortfarande är fylld med sträck som inte fanns där förut.

I mitt inlägg från igår kl 21.33 har jag redan skrivit att detta är skitsnack (dvs helt fel).

Citat:
Jag skulle aldrig nånsin kunna lyssna på nån som inte ens förstår att himmlen ser annorlunda ut..

så att lyssna på dom vilsna politiker som du lyssnar och blindt tror på.. det kommer jag aldrig göra.
Jag lyssnar inte ens på media eftersom dom inte rapporterar nånting om det som jag bryr mig om.. som chemtrails, utomjordingarna, mänsklighetens utrotning och andra saker som jag tycker är viktigare att veta om än vad jag tycker det är viktigt att veta nån vilsen politikers tro om chemtrails.

Jag rensar enkelt bort alla som inte pratar om det som jag själv kan bevisa.. dvs att himmlen är fylld med sträck som inte är contrails, och därför är chemtrails.. det är vad jag vet med säkerhet.

Den här texten från KungPP innehåller, som vanligt, en massa stolligheter, men det fetade är intressant. KungPP säger här att han helt ignorerar sådana som säger emot honom.
Jag och många andra har insett detta sedan länge, men det här är första gången jag ser KungPP öppet medge att så är fallet.
Citera
2016-05-14, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
I mitt inlägg från igår kl 21.33 har jag redan skrivit att detta är skitsnack (dvs helt fel).

Den här texten från KungPP innehåller, som vanligt, en massa stolligheter, men det fetade är intressant. KungPP säger här att han helt ignorerar sådana som säger emot honom.
Jag och många andra har insett detta sedan länge, men det här är första gången jag ser KungPP öppet medge att så är fallet.

Om det stämmer borde Pungen vara tyst...... jag har inte i denna tråd sett någon som hållermed Pungen.

Då han inte pratar med dem som är så ner dummade att de inte håller med honom så måste Pungen i denna tråd skriva till sig själv.
Citera
2016-05-14, 07:05
Medlem
Citat:
Är man smart om man ser contrails i hela sitt liv men sen helt plötsligt inte ser skillnad på contrails och chemtrails?

Eftersom det du envisas med att kalla "chemtrails" är contrails och inget annat, så är det helt naturligt att man inte ser någon skillnad. Det finns helt enkelt ingen skillnad mellan contrails och contrails.

Citat:
Jag växte upp på landet där det aldrig var ett sträck på himmlen.. inte ens ett contrail eftersom det inte finns flygplatser där jag växte upp. Flygplan skapar nämligen endast contrails när dom stiger på en viss höjjd vilket gör att contrails endast är synliga vid flygplatser..

så är man inte nära en flygplats och ser sträck på himmlen.. så är det chemtrails man ser eftersom flygplan aldrig stiger på den höjjden om det inte är nära en flygplats.
Du har otaliga gånger fått frågan "på vilken 'höjjd' menar du att contrails kan bildas?", och du har aldrig svarat på den.
Egentligen spelar det ingen roll, eftersom ditt grundpåstående är nonsens. Contrails - precis som moln - kan bildas och ligga kvar på nära nog vilken höjd som helst. Kravet är att luften är så fuktig/kall att vattenånga kondenserar.
Och detta är inget nytt, det har förklarats kanske hundra gånger i den här tråden.
Om det "aldrig var ett 'sträck' på 'himmlen'" (när ska du lära dig stava, förresten) där du växte upp så finns det två förklaringar. Antingen flög inga flygplan över denna ensliga plats. Eller så har du glömt/förträngt att contrailsen fanns.
Jag har, som jag skrev tidigare, klart och tydligt sett kvarliggande contrails redan för femtio år sedan. Och jag minns INTE fel, jag minns också att jag diskuterade detta faktum med kompisar, föräldrar och andra vuxna redan på den tiden.
Antagligen är detta mitt sista inlägg här på ett bra tag. Jag vet att det finns andra som kan svara på alla dumheter som "chemtrails"-kramarna skriver. Själv tycker jag att jag har annat att göra.
Citera
2016-05-14, 09:28
Medlem
KungPungPats avatar
Det går inte att förväxla contrail-sträck som dunstar på 30 sekunder , med chemtrail-sträck som ligger på himmlen i över 30 minuter..

tror man att det är samma typ av sträck så är man lite bakom flötet och har inte stora chanser att överleva det här tredje världskriget med chemtrailsen över huvudet på oss alla.
Citera
2016-05-14, 09:31
Medlem
Jungles avatar
Det har till och med stått i GP om att de släpper ut skit för att styra vädret inför fotbolls VM och OS, stod i GP för ca ett år sedan...shit vad chockad jag blev när det stod i en sån stor svensk tidning.
Citera
2016-05-14, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Det har till och med stått i GP om att de släpper ut skit för att styra vädret inför fotbolls VM och OS, stod i GP för ca ett år sedan...shit vad chockad jag blev när det stod i en sån stor svensk tidning.

Det är knappast någon hemlighet att man har arbetat på såna projekt i åratal. Däremot är det en enorm skillnad att gå därifrån till att påstå att det pågår en världsomfattande konspiration där passagerarplan på hög höjd släpper ut kemikalier för okända anledningar.
Citera
2016-05-14, 09:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle

Vad har det med chemtrails att göra? De skjuter silverjodid med raketer från marken för att påskynda nederbörd så de kan få en molnfri himmel över OS etc..

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Silverjodid
Citera
2016-05-14, 11:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det går inte att förväxla contrail-sträck som dunstar på 30 sekunder , med chemtrail-sträck som ligger på himmlen i över 30 minuter..

Så du grundar hela din tro på det felaktiga antagandet att vatten alltid förångas inom 30 sekunder?

Väldigt märkligt antagande - speciellt med tanke på att du ganska enkelt kan konstatera att moln existerar mycket längre än 30 sekunder.
Citera
2016-05-14, 13:31
Medlem
Citat:
Men nu kan contrails bevisligen ligga kvar mycket längre 30 sekunder. Så hur ser du skillnad på ett contrail och ett chemtrail?
Nu förutsätter jag givetvis att du utgår ifrån korrekt fysik och logik, snarare än din egna fantasi-fysik och icke-logik.

Du kan väl ändå inte vara så sjukligt faktaresistent att du på allvar FORTFARANDE tror att contrails alltid försvinner på 30 sekunder?

Citat:
tror man att det är samma typ av sträck så är man lite bakom flötet och har inte stora chanser att överleva det här tredje världskriget med chemtrailsen över huvudet på oss alla.
Dunnig Kruger-dåre.
Citera
2016-05-14, 13:59
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så du grundar hela din tro på det felaktiga antagandet att vatten alltid förångas inom 30 sekunder?

Väldigt märkligt antagande - speciellt med tanke på att du ganska enkelt kan konstatera att moln existerar mycket längre än 30 sekunder.

Du har nog läst propaganda för idioter om du inte kan greppa att ett flygplans contrails inte kan bli ett moln.. och att mänskligheten skulle haft bilder samlade från nästan 100 år av flygplan som linjerat himmlen med linjer som inte liknar contrails för 5 öre..

men det har vi inte.. det finns bara chemtrailsbilder sen 1998 och framåt, då en svensk politiker talade i riksdagen och sa att USA hade börjat med geoanginering även kallat chemtrails.. nått år senare var det tyst i riksdagen när chemtrails började regna ner över Sverige i början av det här tredje världskriget som offren inte vet om händer eftersom dom tittar på krigspropaganda i media som inte berättar om hur dom utrotar tv-tittarna med gifter i luften, maten och vattnet.

Det står kvar på Riksdagen.se om ni har intresse av sånna där mordförsök mot er som person.

För er som inte kan greppa att politiker och människor man makt kanske utrotar just dom.. så kan jag väl bara säga kolla historian om chemtrails som hette agent orange som sprayades över djungeln och skadade folk fram till idag, genom förgiftad miljö där massmordet tog plats.

Både dom som mördade och blev mördade, gjorde det för att dom trodde att "deras" politiker var i ders lag.. trots att politikern förespråkade massmord vilket såklart aldrig gynnar folk i hemlandet som folk tror är sitt sportlag som krigar mot andra länder genom krig och genom att vara bäst slavar som följer de mest nerdummade massmords-orderna någon nånsin kan komma på och gå med på.. lixom atombomber?

Är verkligen chemtrails nånting som är så svårt att tänka sig för er som är lite bakom flötet?

Med tanke på att samma massmördare har folkets stöd i att skapa massförstörelsevapen som kunde ha sprängt upp hela Jorden.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-14 kl. 14:02.
Citera
2016-05-14, 14:10
Medlem
Citat:

Jag, och alla andra, kan mycket enkelt skilja på:
- contrails som har bildats i så torr/varm luft att de dunstar på 30 sekunder, och
- contrails som har bildats i så fuktig/kall luft att de (precis som vanliga moln) ligger kvar i 30 minuter.

Det är bara att titta på klockan!

Resten av ditt snack är fantasier och helt onödiga påhopp och oförskämdheter.
Citera
2016-05-14, 14:20
Medlem
Citat:
Du har nog läst propaganda för idioter om du inte kan greppa att ett flygplans contrails inte kan bli ett moln.. och att mänskligheten skulle haft bilder samlade från nästan 100 år av flygplan som linjerat himmlen med linjer som inte liknar contrails för 5 öre..

men det har vi inte.. det finns bara chemtrailsbilder sen 1998 och framåt, då en svensk politiker talade i riksdagen och sa att USA hade börjat med geoanginering även kallat chemtrails.. nått år senare var det tyst i riksdagen när chemtrails började regna ner över Sverige i början av det här tredje världskriget som offren inte vet om händer eftersom dom tittar på krigspropaganda i media som inte berättar om hur dom utrotar tv-tittarna med gifter i luften, maten och vattnet.

Det står kvar på Riksdagen.se om ni har intresse av sånna där mordförsök mot er som person.

För er som inte kan greppa att politiker och människor man makt kanske utrotar just dom.. så kan jag väl bara säga kolla historian om chemtrails som hette agent orange som sprayades över djungeln och skadade folk fram till idag, genom förgiftad miljö där massmordet tog plats.

Både dom som mördade och blev mördade, gjorde det för att dom trodde att "deras" politiker var i ders lag.. trots att politikern förespråkade massmord vilket såklart aldrig gynnar folk i hemlandet som folk tror är sitt sportlag som krigar mot andra länder genom krig och genom att vara bäst slavar som följer de mest nerdummade massmords-orderna någon nånsin kan komma på och gå med på.. lixom atombomber?

Är verkligen chemtrails nånting som är så svårt att tänka sig för er som är lite bakom flötet?

Med tanke på att samma massmördare har folkets stöd i att skapa massförstörelsevapen som kunde ha sprängt upp hela Jorden.

Pungen du är makalös, madtop ställer två frågor och använder 4 rader text.

Du skriver oändligt antal textrader men svarar inte på någon av frågorna.

Ett tips, dela upp dina svar.

Första delen svara på de frågor du får.
Andra delen allt annat du vill skriva om.

Vore det inte bra för om man får svar kan man ställa fler frågor så vi för tråden framåt.
Vad tycker du om ett sådant system.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in