Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Är man smart om man ser contrails i hela sitt liv men sen helt plötsligt inte ser skillnad på contrails och chemtrails?
Eftersom det du envisas med att kalla "chemtrails" är contrails och inget annat, så är det helt naturligt att man inte ser någon skillnad. Det finns helt enkelt ingen skillnad mellan contrails och contrails.
Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Jag växte upp på landet där det aldrig var ett sträck på himmlen.. inte ens ett contrail eftersom det inte finns flygplatser där jag växte upp. Flygplan skapar nämligen endast contrails när dom stiger på en viss höjjd vilket gör att contrails endast är synliga vid flygplatser..
så är man inte nära en flygplats och ser sträck på himmlen.. så är det chemtrails man ser eftersom flygplan aldrig stiger på den höjjden om det inte är nära en flygplats.
Du har otaliga gånger fått frågan "på vilken 'höjjd' menar du att contrails kan bildas?", och du har aldrig svarat på den.
Egentligen spelar det ingen roll, eftersom ditt grundpåstående är nonsens. Contrails - precis som moln - kan bildas och ligga kvar på nära nog vilken höjd som helst. Kravet är att luften är så fuktig/kall att vattenånga kondenserar.
Och detta är inget nytt, det har förklarats kanske hundra gånger i den här tråden.
Om det "aldrig var ett 'sträck' på 'himmlen'" (när ska du lära dig stava, förresten) där du växte upp så finns det två förklaringar. Antingen flög inga flygplan över denna ensliga plats. Eller så har du glömt/förträngt att contrailsen fanns.
Jag har, som jag skrev tidigare, klart och tydligt sett kvarliggande contrails redan för femtio år sedan. Och jag minns INTE fel, jag minns också att jag diskuterade detta faktum med kompisar, föräldrar och andra vuxna redan på den tiden.
Antagligen är detta mitt sista inlägg här på ett bra tag. Jag vet att det finns andra som kan svara på alla dumheter som "chemtrails"-kramarna skriver. Själv tycker jag att jag har annat att göra.