Citat:
300+ sidor intressant läsning och dags att satsa en slant, Jag satsar på Chilespåret.
Statskupp i Chile 1973.
Spökets Familj och Mona Sahlins tidigare man David Peñ* anländer till Sverige 1974.
Dom är släkta eller väldigt goda vänner redan i Chile, och fortsätter umgås i Sverige.
Någon gång under 1977 fattar Spökets far då 29 år gammal och Mona då 20 år gammal,
tycke för varandra och resulterar i Ann-Sofie S*hlin föds 1978.
Vilket också något senare bidrar till separationen mellan David Pena och Mona Sahlin.
Så Monas dotter Ann-Sofie och "Spöket" Labbe är halvsyskon.
Samma far och därmed blir det också Monas "familj".
Jämför man Ann-Sofie med en av döttrarna Labbe så ser man en hel del likheter.
Alla i familjen Labbe vet om det, och under någon sammankomst har Spöket frågat om jobb.
Mona som tycker det är självklart att hjälpa sina vänner med jobb (tv-inslag) startar nu offensiven
att få in Labbe i "FIRMAN", vilket skulle resulterar i bra lön och förmåner för honom.
I samband med köpet av första R8 Audin känner Spöket att han är innanför grindarna och
pengarna kommer nu med ett kraftigt och jämnt flöde.
(Övertidstillägg, Risktillägg, Traktamente, Borta från Audin-tillägg, Inte träna på Gym-tillägg, mm)
Så nyckeln till hela härvan tror jag finns hos Ann-Sofie S*hlin .
Är Labbe Livvakt eller är det något han fått i Flingpaketet? Har han utbildning? Säpo?
Har nu "Mamma" anställd honom som det, så kan man säkert skriva det på visitkortet efter ett tag.
Livvakt har ju klart högre status än att fortsätta i pappas spår "Ärliga Labbes Beg Bilar"
och han verkat ju inte helt dum, så han har nog valt ett annat spår än pappan.
#3783 är nog närmast spåret tror jag.
Varit borta från jobbet? han kanske har varit kompledig.
Mona och han kanske har ett avtal där 1 timme på jobbet resulterar i 5 timmar kompledighet.
Så en resa med Mona på 48 timmar, innebär 48*5 = 240 timmars komp = 240/40 timmar = 6 veckors ledighet
för bygge på kåken och gymmet.
Så det behövs varken Sex, Knark, Smuggling eller Spioneri, räcker med rätt "Mamma" så trillar pengarna in.
Tack för BDSM spåret, mycket underhållande.
Nu är det bara vad jag gissar, men kanske?
Statskupp i Chile 1973.
Spökets Familj och Mona Sahlins tidigare man David Peñ* anländer till Sverige 1974.
Dom är släkta eller väldigt goda vänner redan i Chile, och fortsätter umgås i Sverige.
Någon gång under 1977 fattar Spökets far då 29 år gammal och Mona då 20 år gammal,
tycke för varandra och resulterar i Ann-Sofie S*hlin föds 1978.
Vilket också något senare bidrar till separationen mellan David Pena och Mona Sahlin.
Så Monas dotter Ann-Sofie och "Spöket" Labbe är halvsyskon.
Samma far och därmed blir det också Monas "familj".
Jämför man Ann-Sofie med en av döttrarna Labbe så ser man en hel del likheter.
Alla i familjen Labbe vet om det, och under någon sammankomst har Spöket frågat om jobb.
Mona som tycker det är självklart att hjälpa sina vänner med jobb (tv-inslag) startar nu offensiven
att få in Labbe i "FIRMAN", vilket skulle resulterar i bra lön och förmåner för honom.
I samband med köpet av första R8 Audin känner Spöket att han är innanför grindarna och
pengarna kommer nu med ett kraftigt och jämnt flöde.
(Övertidstillägg, Risktillägg, Traktamente, Borta från Audin-tillägg, Inte träna på Gym-tillägg, mm)
Så nyckeln till hela härvan tror jag finns hos Ann-Sofie S*hlin .
Är Labbe Livvakt eller är det något han fått i Flingpaketet? Har han utbildning? Säpo?
Har nu "Mamma" anställd honom som det, så kan man säkert skriva det på visitkortet efter ett tag.
Livvakt har ju klart högre status än att fortsätta i pappas spår "Ärliga Labbes Beg Bilar"
och han verkat ju inte helt dum, så han har nog valt ett annat spår än pappan.
#3783 är nog närmast spåret tror jag.
Varit borta från jobbet? han kanske har varit kompledig.
Mona och han kanske har ett avtal där 1 timme på jobbet resulterar i 5 timmar kompledighet.
Så en resa med Mona på 48 timmar, innebär 48*5 = 240 timmars komp = 240/40 timmar = 6 veckors ledighet
för bygge på kåken och gymmet.
Så det behövs varken Sex, Knark, Smuggling eller Spioneri, räcker med rätt "Mamma" så trillar pengarna in.
Tack för BDSM spåret, mycket underhållande.
Nu är det bara vad jag gissar, men kanske?
Det är en intressant teori och skulle faktiskt förklara ett och annat.
Nummerordningen måste ha ändrats, inlägg 3783 är detta nedan. Vilket var det du avsåg?
Citat:
EricBlair Inlägg #3783
Betala renovering av hus med svarta pengar går ju alldeles utmärkt. Sedan blir de vita vid värdestegring och försäljning.
Betala renovering av hus med svarta pengar går ju alldeles utmärkt. Sedan blir de vita vid värdestegring och försäljning.