Citat:
Ursprungligen postat av
Referenshumla
Nej inte alla,
jag tror inte att de hade någon affär, med tanke på hans frekventa fru bytande, och att han nyss gifte sig för tredje gången, och att han skaffar en liten sportbil när han har flera barn.
Mona var nog mer som en mamma till honom, av någon anledning, det kanske räckte att han var en stor charmig pojke (inte helt vuxen i hänseende av impulsivitet i kärleksliv/familjeliv/lyxliv), samt att någon form av penning hjälp har skett.
Det är ju intressant i sammanhanget att en president från Chile har varit i Sverige i dagarna, första gången det sker i världshistorien.
Jag vet ju inte, visst kan hon ha varit som en mamma för honom (typ en beskyddarinna, det finns äldre kvinnor som blir betuttade i unga män utan att det går över gränsen till sex).
Vill bara påpeka en grej - hans frekventa frubytande och att han nyss gift sig för tredje gången snarare ÖKAR sannolikheten att han och Mona hade ihop det. En benägenhet att dra över många så att säga. Sexuell flyktighet. Vem vet, amfetamin? Det ökar ofta potensen och leder till promiskuitet.
Och varför skulle det att han skaffat en liten sportbil samtidigt som han har flera barn, tyda på att det inte varit en affär?
Det här är bara spekulationer förstås. Men att Mona skulle ta såna risker utan att få lite kuk för besväret, tycker jag låter konstigt.