2019-01-18, 01:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Såg Mona på Coop i Huddinge för ett par dagar sedan.
Hon såg väldigt risig ut och betalade sin mjölk och fiskpinnar kontant.

Hon har säkerligen lärt sig läxan till slut, använd inte fel kontokort
Citera
2019-01-18, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Lyssnade på Schulman Show och jävlar vad Alex var mesig med frågorna. Sjukt tråkigt... Var snarare en hyllning än en hård intervju som Schulman Show brukar vara.

Fulman ar en Palme-sosse, bara med pa arbetarklassens nader, da gar det inte for sig att stalla tuffa fragor.
Citera
2019-01-18, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det är väl mest medelålders och äldre kvinnor som ränner efter hazarer, så tror jag inte att fallet var med chilenarna. Dels var dåtidens äldre damer knappast lika lössläppta som dagens, dels kunde nog chilenska män i högre grad än hazarerna attrahera svenska kvinnor i passande ålder. Men jag föreställer mig att det kan ha gått åtminstone en viss prestige, vänsterpolitiskt, i att hålla sig med en chilenare de där åren, vilket bör ha utövat stor dragningskraft på en så osjälvständig och opportunistisk person som Mona Sahlin.

Nu får Mona pröjsa för sin chilenare, visserligen ett praktexemplar, då var det gratis. Hon kanske skulle slå sig på hazarsvängen, om det inte är för sent för omprogrammering. Där kan hon rent av få betalt. Men jag tror, en gång präglad, alltid präglad. Dessutom tycker hon nog att hon är för fin för hazarer. Hazarhållning är ungefär lika lågprestige som gubbdjävlar med thaibrudar. Adel - låt vara sosseadel - förpliktigar.

Chilenare gavs någon typ av helgongloria när de kom till Sverige efter att Pinochet städade av. Sågs som kloner av Che allihop fast de flesta var förlästa marxistiska bokmalar. Mona föll väl för myten om Che i sin röda ungdom.

När jag tänker efter så kan jag inte komma på om någon med ursprung från Chile som bidragit tillnågot konstruktivt i det här landet.
Citera
2019-01-18, 04:25
Medlem
Alltid offerkoftan pa for Mona Sahlin. Oavsett hur manga fel hon gor ar det alltid medierna som bor ligga till last for att de var ju dem som skrev om det. Fan vad osmakligt. Rena Trump-andan. Det har ar den mentalitet sossarna har fostrat i Sverige. Alla som gor fel ar det alltid synd om. Det ar alltid nagon utomstaende faktor som bar ansvaret. Aldrig sta upp och ta ansvar, be om ursakt. Gar igenom hela svenska samhallet idag tycker jag. Fy fan.
Citera
2019-01-18, 04:51
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Lånar man ut tre miljoner för lyxkonsumtion till en person man bara har en yrkesmässig relation till? Eller ens till en god vän? Märkligt.
Jag vill minnas att det var en BDSM relation.
Bunkern låg ju lite ensligt.
Citera
2019-01-18, 06:11
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:

Men inte bor hon väl där ute? Undrar vad hon gjorde där?
Citera
2019-01-18, 06:37
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nej. Det handlar bara att hon nu fått tillåtelse att publicera sin bok. Sosseriet har haft munkavle på skandalkärringen under regeringsbildandet för att hon inte skulle ställa till med något, men nu när allt är klart får hon ringa pressen och piska upp intresse för boken. Mona är helt slut som politiker inom S och det blir ingen återkomst.

Synd eftersom det skulle varit att dra ur sladden till respiratorn för det skojarpartiet?
Citera
2019-01-18, 07:24
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Chilenare gavs någon typ av helgongloria när de kom till Sverige efter att Pinochet städade av. Sågs som kloner av Che allihop fast de flesta var förlästa marxistiska bokmalar. Mona föll väl för myten om Che i sin röda ungdom.

Det kom många bedragare också som inte var ett dugg politiskt intresserade eller insatta. De charmade fruntimren med svallande hår och mörka ögon.

Många fick stanna pga snyftreportage i pressen. Många lyckades också knulla fram en unge med nån WT-brud och fick stanna. Jag känner en som lyckades med båda sakerna och tillslut fick sitt PUT. Dock var han bög och lever sedan många år med en man.
Citera
2019-01-18, 07:43
Medlem
Crime-boy2s avatar
Har lyssnat på poden och svaret var som väntat entydigt. Måååna gör aldrig och har aldrig gjort fel. Allt är alla andras fel. Undrar om hon har en diagnos?
Citera
2019-01-18, 09:12
Medlem
Citat:

Jag kan tycka synd om henne, samtidigt som jag tycker att det i viss mån är rätt åt henne. Hon har bidragit starkt till Sveriges vanvettiga invandringspolitik och det nationella förfall som vi har upplevt som en följd av den.

Men skyll inte bara på Mona. Om det fanns någon rättvisa här i världen skulle Carl Bildt och Fredrik Reinfeldt också behöva leva på fiskpinnar och mjölk och betala kontant för den påvra maten.
Citera
2019-01-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar

När jag tänker efter så kan jag inte komma på om någon med ursprung från Chile som bidragit tillnågot konstruktivt i det här landet.

Instämmer till fullo. Det finns ett stendumt drag av överlägsenhet hos dem också. De är inte sena att projicera sin ilska på andra, inklusive svenskar, såna de menar sig kunna trampa på. Som fött och klätt dem genom sina skatteinbetalningar till flyktingkostnaderna. Det säger en hel del om detta efterblivna folks intelligens och bildning. Denne Labbe representerar urtypen av den halvindianska spanjacken. Flådiga bilar, flott bostadsrätt på skumma vägar och utan något vidare bidrag för Sverige. Palme tog hit dem och den absolut mentalt och kognitivt eftersatte Sahlin dansade i glädje i sin iver att förstöra Sverige. Chilenarna skulle aldrig släppts in i Sverige. Sovjet och DDR skickade hem de flesta - eller så kom de till Sverige - när man såg att de var manjana-latinos som mest var ute efter pengar, knark, kvinnor och kriminalitet. Vet vad jag pratar om av egen erfarenhet genom detta oönskade folkslag i Sverige. Om Sahlin kunde få så mycket pengar för sin värdelösa skandalbok (såna säljer) i höst att hon kan göra sig kvitt fogden och köpa två enkelbiljetter för sig och Labbe till Santiago de Chile och stanna där för gott, vinner Sverige något.
Citera
2019-01-18, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Googla Mauricius Rojas. Jag är mot invandring överhuvudtaget numera men Rojas har huvudet på skaft.

/Johan

Du har rätt. Du hittade en, men symtomatiskt nog verkar han ha flyttat tillbaka från dårhuset till sitt hemland. Sen tycker väl Mona att Chile bidragit till hennes välbefinnande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in