2016-11-12, 13:22
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
OT:Här får Bodström kalla fötter.https://www.youtube.com/watch?v=b-3Yl9TRk7E

Benzotorsk skulle jag tippa på!
Det var inte intrigriteten som hindrade iaf som han plötsligt kom på att han ville värna om!
Citera
2016-11-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Benzotorsk skulle jag tippa på!
Det var inte intrigriteten som hindrade iaf som han plötsligt kom på att han ville värna om!

Jag tippar på att det är en vanlig plebejisk alkoholism, med något ångestdämpande då och då.
Citera
2016-11-12, 16:03
Bannlyst
Är det inte meningen att tråden ska handla om Mona Sahlin? Det verkar som om den gamle AIK:aren Bodström tagit över.
Citera
2016-11-12, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanuda
Är det inte meningen att tråden ska handla om Mona Sahlin? Det verkar som om den gamle AIK:aren Bodström tagit över.

Det handlar om Mona Sahlin och det umgänge hon har. De advokater hon anlitar, är personer som varit Jämo och justitieminister i en sosseregering så visst är det värt att belysa när Mona tar på sig offerkoftan typ en damsel in distress.

När hon vänder sig till Borgström, på Borgström & Bodström Advokatbyrå ger det en signal om vilka förväntningar hon ställer på rättsprocessen. Hon kanske får två advokater för priset av en?
Citera
2016-11-12, 20:54
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det handlar om Mona Sahlin och det umgänge hon har. De advokater hon anlitar, är personer som varit Jämo och justitieminister i en sosseregering så visst är det värt att belysa när Mona tar på sig offerkoftan typ en damsel in distress.

När hon vänder sig till Borgström, på Borgström & Bodström Advokatbyrå ger det en signal om vilka förväntningar hon ställer på rättsprocessen. Hon kanske får två advokater för priset av en?

Du har absolut en poäng. Man får fråga sig varför hon återigen vänder sig till etablissemanget, och de gamla sossarna, trots att hon borde veta att hon är ute i kylan nu.
Citera
2016-11-13, 02:54
Medlem
X-faktums avatar
En tjejkompis såg Mona Sahlin handla mat i Orminge centrum (Coop?) en kväll tidigare i veckan.
MS hade nån mansperson med sig, oklart vem.
Citera
2016-11-13, 04:13
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-faktum
En tjejkompis såg Mona Sahlin handla mat i Orminge centrum (Coop?) en kväll tidigare i veckan.

Passar henne bra att handla där eftersom hon ofta talar med kluven tunga!
Citera
2016-11-13, 12:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Hahaha Orminge, vilket nerköp!
Nåja åtminstone är maten billigare där än i innerstan.
Citera
2016-11-13, 16:50
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Såg han chilensk ut?
Citera
2016-11-13, 22:06
Medlem
Manslemmens avatar
Troligen är det väl så trivialt att the Mauler, och endast the Mauler, har en manslem av sådana ansenliga dimensioner att det öht märks om den är inne eller ej i Skatans voluminösa Jästgrotta
Citera
2016-11-14, 00:08
Medlem
X-faktums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Passar henne bra att handla där eftersom hon ofta talar med kluven tunga!
Hehe, precis!

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hahaha Orminge, vilket nerköp!
Nåja åtminstone är maten billigare där än i innerstan.
Hon är sannolikt lite hemma i det området då hon väl tidigare (på den gamla offentliga tiden) bodde nånstans i Nacka om jag inte minns fel. Före det att hon började med skyddade uppgifter om sin person.

Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Såg han chilensk ut?
Svårt att säga. Jag har frågat min tjejbekant idag igen och mannen, som var svarthårig, kan ha varit latino eller arab, snubben ska ha varit ca 40-50 år.
Citera
2016-11-14, 00:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Hehe, precis!

Hon är sannolikt lite hemma i det området då hon väl tidigare (på den gamla offentliga tiden) bodde nånstans i Nacka om jag inte minns fel. Före det att hon började med skyddade uppgifter om sin person.

Svårt att säga. Jag har frågat min tjejbekant idag igen och mannen, som var svarthårig, kan ha varit latino eller arab, snubben ska ha varit ca 40-50 år.
Var han mellanting mellan medelålders man och ett muskelberg? Kraftigt byggd?
Svarthårig check
Latino check
40-50 check Labben är ju ca 44
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in