2016-05-12, 00:12
Medlem
Nenad är väl serb så det skriker om det...serber har aldrig varit speciellt vassa, och lider av något slags storhetsvansinne
Citera
2016-05-12, 02:29
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2221
Avsnitten kommer ut kl 23.00 om du inte har premium.
Det e skitskumt.. dom första 5 avsnitten såg jag innan 23 på dplay. Brukade starta nya avsnittet på datorn vid 22.15 samma kväll som avsnitten kommer, men plötsligt funka det inte längre..
Har inte och har aldrig haft premium.
Citera
2016-05-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Hur vet du det?

Olivia har avslöjat det
Citera
2016-05-12, 16:06
Medlem
Nenad polisanmäld [LÄNK]

HAHAHAHAH
Citera
2016-05-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxxarmannen
Inte måndag-torsdag utan måndag och torsdag. Det är bara 2 avsnitt/vecka.
Tack för att du löste det livsmysteriet för mig.

Ikväll blir det garanterat drama, Jeppe satt Adde duktigt på plats sist, så mkt att jag skulle vilja påstå att han tog över alfa-rollen, nu kmr alla andra killar tassa efter honom istället.
Citera
2016-05-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold

Ikväll blir det garanterat drama, Jeppe satt Adde duktigt på plats sist, så mkt att jag skulle vilja påstå att han tog över alfa-rollen, nu kmr alla andra killar tassa efter honom istället.

Hur vet du det? Adde va ju lugn å kom tillbaka å sa han hade störst kuk sen
Citera
2016-05-12, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold

Du såg ju i förra avsnittet hur Nenad direkt började skruva på sig och säga att de inte skulle blanda in honom. Adde har redan tappat.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrcm
Hur vet du det? Adde va ju lugn å kom tillbaka å sa han hade störst kuk sen

Han var "lugn" för att han inte hade ett skit att säga. Inzoomen på hans ansikte när Jeppe hade gått skrek osäkerhet och tunghäfta. När han kom tillbaka och började tjafsa igen svarade Jeppe klockrent.

"Jag är längre än dig"
"Du har säkert större fötter också" (skämtar och antyder att Adde har större kuk men Adde fattar inte)
"Större kuk också"
"Du har allt, mannen".

Jeppe lät sig inte rubbas en centimeter känslomässigt och när Adde försökte hävda sig så förlöjligade Jeppe honom inför hela gruppen medan Adde gick därifrån. Nä, Jeppe gav honom storstryk både på balkongen och i soffgruppen.

Edit: Undrar om inte fan det roligaste var när Adde kraxade fram "Ey, jag japp din gäri" på stranden. Oj, vilket jävla stolpskott som inte fattar att han har lapat Jeppes gamla ligg mellan benen. Som han dessutom dumpade för tre år sedan.
Senast redigerad av Kasstillvaro 2016-05-12 kl. 20:43.
Citera
2016-05-12, 23:47
Medlem
Xinzas avatar
http://nyheter24.se/noje/844176-ex-on-the-beach-nenad-polisanmald-vad-hade-hant-om-inte-kamerorna-var-pa

Såg efter att länken fanns redan, sorry
Senast redigerad av Xinza 2016-05-12 kl. 23:50.
Citera
2016-05-12, 23:55
Medlem
Helt sjukt hur Amelia/Anna-Lisa fortfarande går tillbaka till adde , Visst han är väl ganska rolig att se på när han försöker hit och dit men dessa pantade jävlar går på det, 14 brudar hade han varit otrogen med mot Anna-Lisa och hon tar tillbaka honom? Skön brud
Citera
2016-05-12, 23:57
Medlem
Vad har hänt med annalisa bröst? Dom såg ut att va ihop växta. Mycket märkliga tuttar .

Han väljer ju snygga gäries eller gäddis. Not

PS kalla min granntant idag för gäri. Hon sa va - Jerry?
När gäri. Gädda en gäri
Citera
2016-05-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunkadunka
Helt sjukt hur Amelia/Anna-Lisa fortfarande går tillbaka till adde , Visst han är väl ganska rolig att se på när han försöker hit och dit men dessa pantade jävlar går på det, 14 brudar hade han varit otrogen med mot Anna-Lisa och hon tar tillbaka honom? Skön brud

Haha hon hade räknat som fan. Jävla stolpskott
Citera
2016-05-13, 00:32
Medlem
Asså Nenad skulle kunna användas som propaganda för SD "hur invandrare behandlar svenska tjejer"

Fast iofs verkar det vara mer fel på honom än just kvinnosynen, han verkar ha störningar när det gäller det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in