Citat:
Ursprungligen postat av
bartold
Tack för att du löste det livsmysteriet för mig.
Ikväll blir det garanterat drama, Jeppe satt Adde duktigt på plats sist, så mkt att jag skulle vilja påstå att han tog över alfa-rollen, nu kmr alla andra killar tassa efter honom istället.
Du såg ju i förra avsnittet hur Nenad direkt började skruva på sig och säga att de inte skulle blanda in honom. Adde har redan tappat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mrcm
Hur vet du det? Adde va ju lugn å kom tillbaka å sa han hade störst kuk sen
Han var "lugn" för att han inte hade ett skit att säga. Inzoomen på hans ansikte när Jeppe hade gått skrek osäkerhet och tunghäfta. När han kom tillbaka och började tjafsa igen svarade Jeppe klockrent.
"Jag är längre än dig"
"Du har säkert större fötter också" (skämtar och antyder att Adde har större kuk men Adde fattar inte)
"Större kuk också"
"Du har allt, mannen".
Jeppe lät sig inte rubbas en centimeter känslomässigt och när Adde försökte hävda sig så förlöjligade Jeppe honom inför hela gruppen medan Adde gick därifrån. Nä, Jeppe gav honom storstryk både på balkongen och i soffgruppen.
Edit: Undrar om inte fan det roligaste var när Adde kraxade fram "Ey, jag japp din gäri" på stranden. Oj, vilket jävla stolpskott som inte fattar att han har lapat Jeppes gamla ligg mellan benen. Som han dessutom dumpade för tre år sedan.