Citat:
Ursprungligen postat av
Hagoromo
Emil Forsberg gjorde mål och fixade straffen till Zlatan (som han senare gjorde mål) hemma mot Friends.
Att Zlatan gjorde frisparksmål (!!!!!!) mot danskarna skedde tack vare att Emil Forsberg fixade det läget till Sveriges fördel när han blev fälld.
Emil Forsbergs insats betydligt mer avgörande än Zlatan. Punkt.
Båda gjorde väldigt avgörande insatser. Utan Zlatan inget EM. Utan Forsberg inget EM. Punkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Indico
Någon som vet varför Jonas Olsson inte tagits med? Vilken mittback ska vi ha istället?
Jansson. Och för min del, typ vem som helst. Olsson ville jag inte ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sodomizer-
Fan vad mycket populism det är i den här tråden. Så fort någon gör några bra U21-matcher och spelar någon säsong i Holland så ska de in i landslaget, som som att eredivisie och U21 vore tunga meriter. Senaste sidorna har namn som Tibbling, S Gustafsson, Sam L, A Fransson m.fl. nämnts som att dessa skulle vara redo för A-landslaget.
S Larsson istället för Zengin kan jag köpa men det borde ha provats långt tidigare. Men varför denna övertro på U21-matcher?
Nu hänger det inte på U21-matcher utan på bra spel i sina ligor. Inte tycker jag att alla dessa skulle med, men killar som Zengin och Wernbloom hade jag klarat mig utan.