2016-04-29, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Kan tilläga att jag fortsätter gå i linne till fester och med jämna mellanrum får man snea ögon från folk fast när jag konfronterar så blir de små igen.

Du verkar vara en trevlig kille!!! Fortsätt du att visa dina muskler. Förmodligen det enda du har att visa upp!
Gå i linne på fest! Så smaklöst!
Citera
2016-04-29, 12:00
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Kan tilläga att jag fortsätter gå i linne till fester och med jämna mellanrum får man snea ögon från folk fast när jag konfronterar så blir de små igen.

Det är ett bra sätt att öva sej i att inte bry sej, det är först när man bryr sej för mycket om fall "undrar om jag verkar osäker och showoff nu" som det blir pinsamt

Jag brukar alltid köra iaf nånting peacock light, i mitt fall blir det ofta nånting vad många skulle se som halvtrashigt, men det skiter väl jag i, jag tycker det är snyggt. Brukar ofta köra tajt tröja, gotta get those mire gains brah.
Tycker skjorta är ett ganska fult plagg f ö, iaf så som de flesta brukar bära det, kostymbyxor/chinos ska vi ju inte ens snacka om, fulare kombo får man fan leta efter.

Många dyels i tråden ja
Citera
2016-04-29, 12:34
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Att gå i linne på fest, jo det är extremt jävla bög att göra. De sneda blickarna är helt klart förtjänade.
Citera
2016-04-29, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Att gå i linne på fest, jo det är extremt jävla bög att göra. De sneda blickarna är helt klart förtjänade.
Så sant som det är sagt. Dessa personer måste ha noll förmåga att se sig själva utifrån.
Citera
2016-05-01, 01:24
Bannlyst
Så många haters här inne, sjukt.
Citera
2016-05-02, 04:42
Medlem
Citat:

Fast du ber ju verkligen om det så du får faktiskt skylla dig själv. Sen att du heter anabolakillen95 här på fb gör ju inte saken bättre.
Citera
2016-05-11, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Fast du ber ju verkligen om det så du får faktiskt skylla dig själv. Sen att du heter anabolakillen95 här på fb gör ju inte saken bättre.

Vad spelar det för roll vad jag heter?
Citera
2016-05-11, 18:18
Medlem
Alexander.Delarges avatar
Citat:

Haha. Jag personligen brukar inte bry mig så mycket om vad andra snubbar har på sig eller inte.

Men jag satt med några tjejkompisar i klassen och dom snackade om det, snubbar som har linne på sig utanför hemmet. ALLA tjejerna hatade det, och även deras vänner. Så kanske fyi - många tjejer gillar inte linne på killar, det likställs med mjukisbyxor och passar bara hemma.
Citera
2016-05-11, 18:45
Medlem
StyleWarss avatar
Det allra bästa med att vara vältränad är att kläderna sitter perfekt om man vet något om att skaffa kläder. Måttbeställda skjortor som man kan lämna in för korrigering. etc etc. Blir fan kåt på mig själv bara av att skriva det där.

Att ha linne på sig (på en fest!?) är i andra änden av detta spektrum, men det kanske inte spelar TS någon roll (vilket kan vara skönt på sitt sätt). Men linne blir aldrig bohéme chic, utan bara trash. Och det färgar av sig på din personlighet, vilket epitetet du fick utstå nu är ditt calling card:

"Vilken snubbe då? Menar du anabolakillen95, den där spännbögen?"

Det kan vara detrimentellt som fan brah. Motsatsen till miring.
Citera
2016-05-11, 18:56
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars

Det kan vara detrimentellt som fan brah. Motsatsen till miring.

Que?
Citera
2016-05-11, 19:03
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Que?
"Det är dåligt. Raka motsatsen till beundrande".
Citera
2016-05-11, 19:04
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
"Det är dåligt. Raka motsatsen till beundrande".

Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in