2015-06-20, 12:39
Medlem
TheHollyhockGods avatar
För att undvika att bli kallad spännbög tycker jag att du nästa gång ska gå dit med bar överkropp, fluga runt halsen och ett par Speedo-badbyxor.

Det är en stil inspirerad av Chippendales och därmed väldigt manlig och populär bland tjejer.
Citera
2015-06-20, 12:49
Medlem
hagsatras avatar
Tack för att ni finns som inte kan klä er, gör mig mycket snyggare
Citera
2015-08-21, 14:36
Medlem
Anses detta "tillåtet" med att inte spänna sig? Jag älskar att på sådana här tröjor, har lite mindre armar än honom men ibland känns det som alla killar tycker att man är spännbög.

Bild: https://gyazo.com/fe03de1ca90bab6e3e86754a73ae9333
Citera
2015-08-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Anses detta "tillåtet" med att inte spänna sig? Jag älskar att på sådana här tröjor, har lite mindre armar än honom men ibland känns det som alla killar tycker att man är spännbög.

Bild: https://gyazo.com/fe03de1ca90bab6e3e86754a73ae9333
Har du någonting under den? Om inte kan jag förstå stämpeln.
Citera
2015-08-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Har du någonting under den? Om inte kan jag förstå stämpeln.
Jag har nästan exakt som han, alltså oftast en vit t-shirt.
Citera
2015-08-22, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Jag har en del muskler som jag gärna visar upp när tillfälle ges men varför ska avundsjuka manlets och andra "do u even lift brah" kommentera detta?

Vad tycker ni om folk som går i linne till fester/hemmafester?

du bör fan i mig tåla kommentarerna du får emot dig då du verkligen saknar självinstinkt hur man klär sig.

Har du verkligen "en del muskler" hade det synts fint även med en skjorta, vilket är mer passande.

Helt pafft att pallra iväg i endast ett linne.
Citera
2015-08-22, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xile
Jag har nästan exakt som han, alltså oftast en vit t-shirt.
Jag skulle dra mig för att kalla någon spännbög, men ful är det.
Citera
2016-02-18, 22:38
Bannlyst
Kan tilläga att jag fortsätter gå i linne till fester och med jämna mellanrum får man snea ögon från folk fast när jag konfronterar så blir de små igen.
Citera
2016-02-23, 08:31
Medlem
Rent spontant känns inte linne som något man går klädd i på en fest, känns lite som man inte har någon stil och klass då
Citera
2016-04-28, 19:01
Medlem
Är väl lite kontroversiellt att gå till en fest i linne, undantaget är kanske om det är en fest utomhus eller en väldigt varm sommardag. Förstår dock inte hatet mot linnen i allmänhet bland män. Klart det är skönt att gå runt i linne i solen. Det är extra skönt om man dessutom har massa muskler att visa upp, vem fan gillar inte att visa vilka biffiga armar man har, när tjejer spanar in en pga dessa och vänder på huvudet för att kolla på ens ryggtavla? Min gissning är att personer som hatar på linnen inte har något värt att visa upp iklädd ett sådant.
Citera
2016-04-28, 21:36
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Kan tilläga att jag fortsätter gå i linne till fester och med jämna mellanrum får man snea ögon från folk fast när jag konfronterar så blir de små igen.
Små kanske de blir, men de slutar inte att se dig som trash.
Citera
2016-04-29, 00:00
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Varför inte vara som en normal person och ta på sig en snygg skjorta och ett par fina byxor? Skärpning. Du kommer inte komma långt i livet om du inte gör radikala förändringar ts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in