2015-05-14, 19:31
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALLIZAN
Vad r det som gr att man tittar?! Jag fastnar fr att Sara r s galen och skamlst domderar ver de andra... Det r liksom svrt att frst att det finns mnniskor som faktiskt R sdana. Jag tittar typ i utbildningssyfte fr att frst hur mobbare fungerar. Mobbare har aldrig bitit p mig fr jag gav mig aldrig in i sdana dr grupp-beteenden, s jag liksom utbildar mig sjlv i att inse att folk faktiskt kan vara s elaka. Det galnaste r att hon p allvar blir upprrd, hon verkar s otroligt bortskmd att hon faktiskt tar det PERSONLIGT nr ngon gr minsta lilla som gr henne emot... Till exempel nr Emelie tyckte att hon kunde ge upp dubbelsngen till Simon och Viktoria.

Eller nr hon GRTER fr att Emelie (som helt frsteligt blev STRTKR och hade chansen i sitt LIV att f ha sitt hetaste ligg ngonsin nr Saras ex kom in ) hade sex med honom. Det handlade ju inte om att hon var kr i honom, utan BARA att fr att hon inte fick bestmma. Hon verkar lska att bestmma helt enkelt. Hennes frldrar mste verkligen ha ltit henne bestmma ALLT hemma. Har aldrig sett ngot liknande. Killarna verkar dessutom tnda p det vilket r nnu mer intressant! Jag har alltid trott att killar blev avtnda av sdan dominans men de lskar det ju.. Umit, Johannes, Niklas.. jttemnga av dem dras till just henne. Fr mig ser hon ut som hxan i Den lilla sjjungfrun... helt galen. Och de dr ckliga naglarna som hon hller p med..

Samtidigt r hon typ asrolig.. fr hon har lite rolig humor och mycket energi... Om hon hade haft ngon form av bildning osv s hade hon ju kunnat vara intressant. S hur funkar psykologin i en sdan person?
r helt enig med dig!
Citera
2015-05-14, 21:38
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Articlessa
S lnge hon inte "stter sig ner i bten" s kan hon och du rkna med att folk kommenterar detta.

Det fr de grna gra, men nu behver de inte frga varfr hon gr s.
Citera
2015-05-15, 01:27
Medlem
timpanis avatar
Frn Josephines blogg:

Citat:
Simons Ex Alexandra kom in som inte ens r ett ex, men nd.. Jag frstr era reaktioner ni som skriver ut p twitter, instagram osv typ Trodde det var Ex On The Beach inte Gammalt strul on the beach typ s.. Anledningen till varfr inte alla fr in sina riktiga ex var fr att deras riktiga ex inte ville stlla upp s d fick de ta med gamla ragg liksom!
Citera
2015-05-15, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Stmmer inte, d bde Oskar, Josephine och Elin fick lmna och nu ven Umit nsta gng!

Vad "stmmer inte"? Jag tror jag stllde en frga.

Spoilade du ocks? Bryr mig inte dock.
Citera
2015-05-15, 12:43
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Vad "stmmer inte"? Jag tror jag stllde en frga.

Spoilade du ocks? Bryr mig inte dock.

Vad menar du? Men det visades ju i frra avsnittet, s vad d spoilade?
Citera
2015-05-15, 12:46
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
S lnge hon inte "stter sig ner i bten" s kan hon och du rkna med att folk kommenterar detta.

Vilket jvla mongo, leker boss och skit. Undra om sdana personer skms shr i efterhand nr dom ser vad andra tycker om hennes beteende? Eller skrattas det bara bort? Har ftt fr mig att mnga av deltagarna ser avsnitten tillsammans. Vet vi om ngra r har blivit "ovnner" efter programmet? Nu r vl inte alla "sthlmsbaserade" men.

Jag tittar inte p varje avsnitt men r inte Karlstadstjejen helt anonym? Jag sg ett avsnitt och hoppade till nr hon helt pltsligt dk upp. Emelie talar frresten till kameran som att hon hela hennes liv handlar om realityserier, hon vet hur saker gr till.

Hur ker man ut? Kr dom tills folk ger upp som Johannes? Antagligen inte men har bara sett tv st lmna hittills, och det frivilligt. Basketsnubben&Johannes.

Du skrev att du bara sett tv lmna hittills !
Och p det svarade jag, stmmer inte!
S vad r ditt problem?
Citera
2015-05-15, 16:15
Bannlyst
Citat:
Du skrev att du bara sett tv lmna hittills !
Och p det svarade jag, stmmer inte!
S vad r ditt problem?

Mitt problem blir i sdant fall (eller ditt) beroende p hur man ser det, att du inte tror att jag talar sanning nr jag sger att jag bara har sett tv stycken lmna frivilligt.

Jag kollar nmligen inte alla avsnitt som framgr i mitt inlgg, S, vad r ditt problem? Lsfrstelse? Haha.

Frgan ld: Hur ker man ut?

Svaret jag fr r:

Stmmer inte.

Tack, d vet jag.
Citera
2015-05-15, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det fr de grna gra, men nu behver de inte frga varfr hon gr s.

Det r en tckmantel bara fr att f kommentera det uppenbara.

Vem som helst frstr vl att personer som frsker dlja sitt leende med ena handen r missnjd ver tandraden.

Eller?
Citera
2015-05-15, 16:47
Medlem
kanelipullas avatar
Hittade Simon Vliste p LexBase.. ngon som vet va det handlar om? r det doping? Han har vl kt dit fr det. Det va ju s synd.. han r den enda i huset som verkar ha bde hjrta och hjrna. Gillar han som faaan. Plus att han e skit snygg..
Citera
2015-05-15, 17:22
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Mitt problem blir i sdant fall (eller ditt) beroende p hur man ser det, att du inte tror att jag talar sanning nr jag sger att jag bara har sett tv stycken lmna frivilligt.

Jag kollar nmligen inte alla avsnitt som framgr i mitt inlgg, S, vad r ditt problem? Lsfrstelse? Haha.

Frgan ld: Hur ker man ut?

Svaret jag fr r:

Stmmer inte.

Tack, d vet jag.

Ok, om du mste ha svar p det nr man ker ut? Nr produktionen bestmmer.

Och jag svarade inte p den frgan, men det var jag tydligen tvungen till, s du mste ha tydliga problem hr! Detta r Flashback forum, s jag tycker inte att jag r tvingad att skriva s du blir njd!

Och du! Jag har inte problem med lsfrstelse, men det verkar du ha!
Jag har inte skrivit ngonstans att du inte talar sanning! Otrevliga mnniska!
Citera
2015-05-15, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ok, om du mste ha svar p det nr man ker ut? Nr produktionen bestmmer.

Och jag svarade inte p den frgan, men det var jag tydligen tvungen till, s du mste ha tydliga problem hr! Detta r Flashback forum, s jag tycker inte att jag r tvingad att skriva s du blir njd!

Och du! Jag har inte problem med lsfrstelse, men det verkar du ha!
Jag har inte skrivit ngonstans att du inte talar sanning! Otrevliga mnniska!

Ja, du undvek min enda sakfrga. S, ja. Jag "mste" ha svar p den, annars hade jag vl inte stllt frgan? Men besvra dig inte i framtiden, nr jag r spass otrevlig. Du missade ju hela min frgestllning och lste bara den raljanta delen, klart som fan att jag frstr att det finns ett regelverk.

Men nu r det s att jag inte ser varje avsnitt och har lyckats "trffa in" nr personer lmnar frivilligt, drfr har det varit svrt att greppa hur det egentligen gr till nr ngon fr lmna.

Nej, du behver inte svara p ett skit, men d behver du inte citera mig alls heller, om det r fr jobbigt.

Hur kan du ens kalla mig otrevlig? Ditt svar om ngot r vl otrevligt.
Senast redigerad av Articlessa 2015-05-15 kl. 18:28.
Citera
2015-05-15, 18:30
Medlem
William Hainess avatar
Jag sg p de frsta tv veckorna och frgan r - r det vrt att ens se vidare eller kommer jag bara f hjrnbldning av ren ilska ver dessa idioter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in