Citat:
r helt enig med dig!
Vad r det som gr att man tittar?! Jag fastnar fr att Sara r s galen och skamlst domderar ver de andra... Det r liksom svrt att frst att det finns mnniskor som faktiskt R sdana. Jag tittar typ i utbildningssyfte fr att frst hur mobbare fungerar. Mobbare har aldrig bitit p mig fr jag gav mig aldrig in i sdana dr grupp-beteenden, s jag liksom utbildar mig sjlv i att inse att folk faktiskt kan vara s elaka. Det galnaste r att hon p allvar blir upprrd, hon verkar s otroligt bortskmd att hon faktiskt tar det PERSONLIGT nr ngon gr minsta lilla som gr henne emot... Till exempel nr Emelie tyckte att hon kunde ge upp dubbelsngen till Simon och Viktoria.
Eller nr hon GRTER fr att Emelie (som helt frsteligt blev STRTKR och hade chansen i sitt LIV att f ha sitt hetaste ligg ngonsin nr Saras ex kom in
) hade sex med honom. Det handlade ju inte om att hon var kr i honom, utan BARA att fr att hon inte fick bestmma. Hon verkar lska att bestmma helt enkelt. Hennes frldrar mste verkligen ha ltit henne bestmma ALLT hemma. Har aldrig sett ngot liknande. Killarna verkar dessutom tnda p det vilket r nnu mer intressant! Jag har alltid trott att killar blev avtnda av sdan dominans men de lskar det ju.. Umit, Johannes, Niklas.. jttemnga av dem dras till just henne. Fr mig ser hon ut som hxan i Den lilla sjjungfrun... helt galen. Och de dr ckliga naglarna som hon hller p med..
Samtidigt r hon typ asrolig.. fr hon har lite rolig humor och mycket energi... Om hon hade haft ngon form av bildning osv s hade hon ju kunnat vara intressant. S hur funkar psykologin i en sdan person?
Eller nr hon GRTER fr att Emelie (som helt frsteligt blev STRTKR och hade chansen i sitt LIV att f ha sitt hetaste ligg ngonsin nr Saras ex kom in

Samtidigt r hon typ asrolig.. fr hon har lite rolig humor och mycket energi... Om hon hade haft ngon form av bildning osv s hade hon ju kunnat vara intressant. S hur funkar psykologin i en sdan person?