2016-05-09, 15:57
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
En polare hade sex med hennes dotter i slutet av nittiotalet, i Monas lägenhet i Gamla Stan, hon ( dottern ) var nära redlös och dagen efter slår tidningarna upp stort med att Mona supit på ett plan, och skämt ut sig ordentligt.

Kan inte minnas någon sådan nyhet. Kan inte googla fram något heller. Har du någon länk till någon stort uppslagen artikel?
Citera
2016-05-09, 16:18
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Kan inte minnas någon sådan nyhet. Kan inte googla fram något heller. Har du någon länk till någon stort uppslagen artikel?

Frågan är om artikeln i så fall har förts över till internet, kan det ha varit före internet?

Annars så märks det att bägaren nu verkar vara tömd, eftersom sexförnedrings-skriverier nu dyker upp i tråden, även att Monas ungar blandas in.
Citera
2016-05-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
En googling ger vi handen att hennes farföräldrar hette
Oskar Georg Andersson med hustru Ester, född Svensson. Tattarradarn blinkar inte det minsta.
Fria fantasier från Rosa Lenin alltså.

Att hon är en glidare var ju välkänt, men man blir helt kall när hon inte ens lyckats förstå det moraliskt vidriga i vänskapskorruptionen på arbetsmarknaden. I mina ögon moraliskt värre än intyget
jag har inte fantiserat ihop något, märk väl! Bara undrat. Beteendet är så pass patolologiskt att det ligger i sakens natur att ha funderingar. Och de tystar du inte med en docerande upplysning om farförädrarnas -sonnamn, och inget mer. Mer kött på benen om jag ska ödmjuka mig inför tillrättavisningen...
Citera
2016-05-09, 18:10
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Hon är väl för fan inte 4 år. Hon får väl vara ärlig med eventuellt knullande. Hade kanske varit bra för hennes image att skiljas och skaffa yngre? Fått vara med i Malous soffjävel och prata om starka kvinnor och starka livsval. Nu blir det väl allmän gråtstund om patriarkala hetsjakter och tröstpullande när hon dyker upp där nästa kvartal.

Utan att tveka så kan jag fastslå att det hela beror på att hon fått livvaktskuk! Finns ingen som helst annan rimligt förklaring till hennes beteende.
Citera
2016-05-09, 18:18
Medlem
PlutoJs avatar
Tänk er att få läsa SÄPOs personakt på Mona Sahlin!
Jag kan bara inte tänka mig att de inte haft rejäl koll på henne, allt ekonomiskt trassel sedan tidigare gör henne per automatik till en potentiell säkerhetsrisk. Om hon dessutom har haft rajtan tajtan med en f.d. livvakt och allt med den storyn är så skum som det verkar, då har hon utsatt både sig själv och landet för enorma risker.
Citera
2016-05-09, 18:42
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
]För att krydda lite i skvallret så har någon på facebook nosat upp en bild där M.S. bär en "O-ring" (BDSM[/b]).
Ringen har hon på höger ringfinger vilket skulle betyda tillgänglig och undergiven.

Länka!? Inte för att jag på något sätt gillar apan, men visst f-n är en så pass offentlig politiker smartare än så? Eller är det så illa? Kan inte vara sant?
Citera
2016-05-09, 18:43
Bannlyst
Kan med en seriös och godtycklig källa konstatera att hon är hårig nere vid öppningen.
Citera
2016-05-09, 18:44
Medlem
Vilken av dem?
Citera
2016-05-09, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Vilken av dem?

Båda såklart. Men självfallet var det där man penetrerar sin erigerade penis för skapelse av barn.
Citera
2016-05-09, 19:17
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Tänk er att få läsa SÄPOs personakt på Mona Sahlin!
Jag kan bara inte tänka mig att de inte haft rejäl koll på henne, allt ekonomiskt trassel sedan tidigare gör henne per automatik till en potentiell säkerhetsrisk. Om hon dessutom har haft rajtan tajtan med en f.d. livvakt och allt med den storyn är så skum som det verkar, då har hon utsatt både sig själv och landet för enorma risker.

Den personakten är som andra akter hemligstämplade naturligtvis och när tiden är inne för att den ska offentliggöras så är både du och jag och alla andra här döda.

Vem som läst och har kännedom om hennes förehavanden, penningtransaktioner och eventuella älskare vet jag inte, men Göran Persson som var statsminister och som lämnade över partiledarrollen till henne borde ju faktiskt ha insyn i hennes privata angelägenheter!

Eller fanns det inte då några grövre synpunkter och anmärkningar mot henne, mer än Tobleroneaffären, lite kreditkortsfusk?

Så det var därför som han släppte sossestyret till henne 2007?
Citera
2016-05-09, 19:20
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
För att krydda lite i skvallret så har någon på facebook nosat upp en bild där M.S. bär en "O-ring" (BDSM).
Ringen har hon på höger ringfinger vilket skulle betyda tillgänglig och undergiven.

Du har säkert en bild också?
Citera
2016-05-09, 19:22
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Utan att tveka så kan jag fastslå att det hela beror på att hon fått livvaktskuk! Finns ingen som helst annan rimligt förklaring till hennes beteende.

Knappast. Hon har uppfört sig så här med olika variationer genom hela karriären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in