Citat:
Ursprungligen postat av
JagHarEnLiten
Det är klart! Frågan är vilken relation. Dessutom tycker jag det verkar både väl dyrt, och väl dåligt omdöme till och med för henne, att det bara skulle vara det. Nej, jag tror det är något mer.
Antingen en längre romans, han finns ju med under en lång tid nu så jag lutar nog mer mot att Bosse fått uppsägningsbesked på äktenskapet. Eller att de kör på rent uppvisningsmässigt, men den nya är livvakten. Det är min magkänsla, tror det finns en möjlighet att de hade ett öppet förhållande nu på slutet, hon och Bosse.
Det dåliga omdömet kommer troligtvis från att hon är förälskad i han, även livvakten saknar totalt omdöme. Eller mjölkar Mona så gott det går innan han hoppar vidare. Är livvakten gift säger ni?
Det känns ju inte helt troligt, men visst isåfall tror jag livvaktens hustru är clueless...
Jag tror som du, det kommer mer, inte om Mona nödvändigtvis, men hur mycket hjälp och pengar livvakten fått samt även hans släktingar fått. Självfallet verkar Mona gilla samvaro av det intima slaget, men att hon ska ha dragit över ett helt handbollslag är ju bara en pinsam skröna. Men att hon är frigjord är ju känt, och hennes privatsak egentligen.