2016-05-08, 19:47
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Det här är så konstigt så det finns knappt Verkar bli värre och värre soppa också. Är hon verkligen så urbota dum?
Ingen som är orolig för henne? Tänker att det här kan bli för mycket för henne.

Jo nu börjar jag bli orolig för henne

Kan det vara så att hon är så undergivet hängiven att den här gubben har fått henne att go bannas.

Slarviga Mona känner vi igen, henne kan man förstå, men inte Mona som förfalskar papper med syfte att någon annan ska tillskansa sig otillbörliga fördelar, parkeringen till gubbens super-duper bil, jobbet till hans släkting, här trotsade hon sin chef till och med, otroligt... vad är hon bered att göra för denna fd målvakt, det verkar som det är han som skjuter bollar på Mona.

Ja de här funderingarna fick jag när det med O-ringen kom upp, fokus kanske lika mycket skulle sättas på den Chilenske polisen?

Mona behöver nog vila ut långt bort från både media och Chilenska poliser.
Citera
2016-05-08, 20:22
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Referenshumla
Jo nu börjar jag bli orolig för henne

Kan det vara så att hon är så undergivet hängiven att den här gubben har fått henne att go bannas.

Slarviga Mona känner vi igen, henne kan man förstå, men inte Mona som förfalskar papper med syfte att någon annan ska tillskansa sig otillbörliga fördelar, parkeringen till gubbens super-duper bil, jobbet till hans släkting, här trotsade hon sin chef till och med, otroligt... vad är hon bered att göra för denna fd målvakt, det verkar som det är han som skjuter bollar på Mona.

Ja de här funderingarna fick jag när det med O-ringen kom upp, fokus kanske lika mycket skulle sättas på den Chilenske polisen?

Mona behöver nog vila ut långt bort från både media och Chilenska poliser.
Ja, hon kanske kunde vila ut på Mauritius? No wait, hon har redan varit där. Fast med annan livvakt.
Citera
2016-05-08, 20:48
Medlem
Det är inte utan att jag sitter här och är skadeglad.
Förr eller senare kommer notan in..Du kommer att bli ihågkommen Mona.Det var väl det ville bli....
Citera
2016-05-08, 21:52
Medlem
Skulle vara så roligt att se henne i finkan!!!!

Otäck människa, hela sn politiska farriär har hon spelat "Jag är kvinna-kortet" Osmaklig människa.
Citera
2016-05-08, 22:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Skulle vara så roligt att se henne i finkan!!!!

Otäck människa, hela sn politiska farriär har hon spelat "Jag är kvinna-kortet" Osmaklig människa.

Även kört med att hon tagit sig fram att egen kraft, efter att ha blivit upptäckt som politikerämne som servitris på haket Kvarnen. Att hennes pappa hade en hög titel inom sosseadeln hade förstås ingenting med saken att göra.
Citera
2016-05-09, 01:04
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Det där är ytterst sannolikt. Mona Sahlin är lättfotad, notoriskt lättfotad. Jag har från en mig närstående, väldigt trovärdig källa att Sahlin mer eller mindre blev påsatt av hela styrelsen i ett handbollslag där nåt av hennes glin spelade.

Pics or it didn't happen...

Och gärna nån annan källa än vad dina barns handbollstränare fick höra i bastun efter senaste förlusten på bortamatch. Kom igen, det där är så mycket skitsnack det bara går att skarva:

"Jo jag lovar! Hela styrelsen satte på henne! I arselet! Efter varandra! Över konferensbordet! I sammanträdesrummet!"
Citera
2016-05-09, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Pics or it didn't happen...

Och gärna nån annan källa än vad dina barns handbollstränare fick höra i bastun efter senaste förlusten på bortamatch. Kom igen, det där är så mycket skitsnack det bara går att skarva:

"Jo jag lovar! Hela styrelsen satte på henne! I arselet! Efter varandra! Över konferensbordet! I sammanträdesrummet!"

Nåja, hon kallades ju PorrMona redan på gymnasiet. Tugga bult var en favorit...
Citera
2016-05-09, 08:16
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt

Ska du inte få in att hon kallades "madrassen" också, bara för att göra högstadienivån bara lite tydligare? PorrMona tuggar bult? Really?
Citera
2016-05-09, 09:03
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Slutshama genom att fabulera händelser 50 år tillbaka i tiden måste vara bland de mer patetiska sysselsättningarna på FB. En sexuellt aktiv kvinna är för övrigt attraktivt, vilket ni småkukade pubertets förhoppningsvis kommer att förstå någon. Till dess föreslår jag att ni avhåller er från tangentbordsrunkandet när ni är ensamma i pojkrummet.
Citera
2016-05-09, 11:15
Bannlyst
Citat:

Nacka madrassen hörde jag som ett uttryck häromdagen om Mona.
Citera
2016-05-09, 11:36
Medlem
Chronicals avatar
Bara för att spä på i raden av obekräftade uppgifter av sexuell karaktär:

En polare hade sex med hennes dotter i slutet av nittiotalet, i Monas lägenhet i Gamla Stan, hon ( dottern ) var nära redlös och dagen efter slår tidningarna upp stort med att Mona supit på ett plan, och skämt ut sig ordentligt.

Lite kul att mor/dotter fick supa ordentligt på var sitt håll.
Citera
2016-05-09, 12:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Det här är så konstigt så det finns knappt Verkar bli värre och värre soppa också. Är hon verkligen så urbota dum?
Ingen som är orolig för henne? Tänker att det här kan bli för mycket för henne.

Hon är väl för fan inte 4 år. Hon får väl vara ärlig med eventuellt knullande. Hade kanske varit bra för hennes image att skiljas och skaffa yngre? Fått vara med i Malous soffjävel och prata om starka kvinnor och starka livsval. Nu blir det väl allmän gråtstund om patriarkala hetsjakter och tröstpullande när hon dyker upp där nästa kvartal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in