2016-05-08, 11:06
Medlem
RangRovers avatar
Så här tänker jag. Onekligen har Mona (oavsett vad man tycker om henne som person) någon typ av föreställning att pga att hon är Mona-makt, kan hon göra lite som hon vill då regler och moral inte gäller henne. Vi har sett exempel på detta vid två-tre tillfällen. Är helt säker på att det bara är toppen på isberget, det måste finnas massa "misstag" vi inte känner till genom åren som tystats ner. Låt oss hoppas att även de kommer fram, hon är säkert bra på nått, men inte på att vara ärlig.
Citera
2016-05-08, 11:27
Medlem
Samenovs avatar
Den praktiserande släktingen presenterad av Micael Bindefeldt...

http://instagify.com/media/1228393851992511434_201904707
Citera
2016-05-08, 11:27
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
"Jag är minsann ingen fifflare" har hon predikat allt sedan Toblerone-grejen. Han har ju varit en fifflare hela sitt liv,.

Livvakten från Chile?? Hon var förälskad i en chilenare i ungdomen som var en "frihetshjälte". Det var väl så första ungen kom till. Så varför inte en ny sådan?

Chile, ja. Inte bara livvakt, även målvakt.

Mer info om hans bakgrund: "CHILES JUNIORLANDSLAGSMÅLVAKT" + ett inhopp för AIK i en allsvensk förlustmatch mot Örgryte 1993.

http://www.aik.se/sektioner/fotboll/historik/500aikare/hernlabb.html
Citera
2016-05-08, 11:31
Medlem
skippers avatar
Rolig satir av Erik Blix & Mattias Konnebäck idag på godmorgon sverige:

Mona:
- Nej, jag behöver såklart ingen livvakt bredvid mig hela tiden, jag behöver såklart en revisor.
Citera
2016-05-08, 11:32
Medlem
Mack-Bolans avatar
För att krydda lite i skvallret så har någon på facebook nosat upp en bild där M.S. bär en "O-ring" (BDSM).
Ringen har hon på höger ringfinger vilket skulle betyda tillgänglig och undergiven.
Citera
2016-05-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Ja, detta är ytterst märkligt.

- Varför gick Mona på visningen av lägenheten överhuvudtaget? Dessutom vill Mona understryka att hon var på visningen ensam?

- Om nu livvakten har en bryttolön på 43.000 kr/mån, så bör det vara svårt att finansiera en 10 miljoners bostad med avgift på 18.000 kr/mån. Hade inte livvakten också nyligen köpt en dyrare bil?

- Att Mona har skatteskulder är det mest generande i denna historia. "Det är häftigt att betala skatt". Vilka signaler skickar den inställnngen?

Hade hon gått med på visningen som vän så hade det inte varit så konstigt. Det finns det många som gör. Men att gå ensam....?
Det är bara konstigt.
Det tyder på att hon har eget intresse i bostaden.
Citera
2016-05-08, 14:59
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjerkassy
Hade hon gått med på visningen som vän så hade det inte varit så konstigt. Det finns det många som gör. Men att gå ensam....?
Det är bara konstigt.
Det tyder på att hon har eget intresse i bostaden.

Det är även mitt huvudspår.

Om Bo är kickad trodde man ju att en modern kvinna med "skin på näsan" skulle kunna säga att de ska gå åt olika håll och sedan hålla på med sitt lammkött men "nej" - det här känns som en tantsnusksnovell från 40-talet. Hemliga möten, halvdiskret mönstrande av knullnäste och falska intyg.

Jag bara väntar på mystiska kvinnor med svart flor för ansiktet, svettiga skogshuggare med lystna blickar och gin och tonic på verandan.

Är Monas grej tantsnusksex? Jobbar hon med nymoralister och sexuellt frustrerade religiösa och människor som mentalt är 5 år gamla som alla mår dåligt av att fittan får sitt? Kändare och mäktigare människor än hon har bytt pojkvän så den skitnödiga tantsnuskvinkeln är det enda som förklarar för mig varför en eventuell skilsmässa och uppvisning av ny gubbe skulle vara så speciellt.
Senast redigerad av Ratad 2016-05-08 kl. 15:03.
Citera
2016-05-08, 16:51
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Referenshumla
Det var Fredrik Reinfeldt som gav Mona Sahlin jobbet som Nationellsamordnare mot våldsbejakande Extremism.

Absolut, jag vet! Medveten jag skrev sosse-adel i min text, men det är en gren av den politiska adeln som samarbetar över partigränserna. Rätt säker på att Reinfeldt inte tillsatte usle sossen Sahlin i en nybildad hittepå-myndighet utan kohandel.
Citera
2016-05-08, 17:02
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Chile, ja. Inte bara livvakt, även målvakt.

Mer info om hans bakgrund: "CHILES JUNIORLANDSLAGSMÅLVAKT" + ett inhopp för AIK i en allsvensk förlustmatch mot Örgryte 1993.

http://www.aik.se/sektioner/fotboll/historik/500aikare/hernlabb.html

Ett inhopp för AIK i en allsvensk förlustmatch 1993 skulle kunna bli "före detta AIK-profilen" om Aftonbladet sätter rubriken.
Citera
2016-05-08, 17:05
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Absolut, jag vet! Medveten jag skrev sosse-adel i min text, men det är en gren av den politiska adeln som samarbetar över partigränserna. Rätt säker på att Reinfeldt inte tillsatte usle sossen Sahlin i en nybildad hittepå-myndighet utan kohandel.

Snarare var väl Reinfeldt smart nog att inse att Sahlin skulle bli rejält hatad på den posten, och att en del av oviljan skulle spilla över på socialdemokraterna.
Citera
2016-05-08, 18:59
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
För att krydda lite i skvallret så har någon på facebook nosat upp en bild där M.S. bär en "O-ring" (BDSM).
Ringen har hon på höger ringfinger vilket skulle betyda tillgänglig och undergiven.

Kinky Mona undergiven den gratisparkerande gigolon och AIK-profilen. Det här börjar bli riktigt roligt
Citera
2016-05-08, 18:59
Medlem
Det här är så konstigt så det finns knappt Verkar bli värre och värre soppa också. Är hon verkligen så urbota dum?
Ingen som är orolig för henne? Tänker att det här kan bli för mycket för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in