Citat:
Ursprungligen postat av
Mugsy
Varför fjäskar man och tramsar med islam? Det är ju en satanistisk religion.
Det står inget i Koranen om att Satan ska dyrkas. Satanistsamfunden räknar inte muslimerna som allierade. Vid de årliga, stora pilgrimssammankomsterna i Mecka ingår traditionsenlig stenkastning på en stenpelare, som ska föreställa just Satan.
Överspända antisemiter brukar på motsvarande, falska sätt anklaga judorna för att vara satanister.
En helt annan sak är att somliga fanatiska sekter - IS t ex - uppför sig rent sataniskt. Ruggiga extremistsekter har i alla tider funnits inom islam, judendomen, hinduismen mfl stora religioner. Kristendomen icke att förglömma.