Citat:
Ursprungligen postat av
CougheeBrotha
Skriv under nu gubbar!!
Är det bara jag som börjar tro att detta faktiskt kan kommer hända? Jag hoppas bara personligen att inte för många nya grejer från nyare expansionerna kommer att komma med. Helst hade jag sett progression server som börjar i tidig vanilla->slutet av wotlk och sen tar man det därifrån, helst utan några nya grejer alls. Men om jag känner blizzard rätt får vi kanske nya charc modellerna och annat skit..
Tror nog det kommer hända också. så småning om iaf. Något jag ser att dom absolut inte får ta med i"legacy" servers isf är då Looking for raid. Flying mounts. Transmog, anledningen att jag nu säger transmog är för att jag anser att det skapar förvirring. Förr i tiden såg man en spelare med tex Full t2 lr t3 i vanilla och då visste man att personen var bra. LFR kan nog dom flesta vara överens om iaf, det totalförstör hela communityn, det samma gäller flying mounts som totalförstör spelets world pvp, och community det med. Man ser ju aldrig någon i några zoner liksom hehe, Men lfr är nog värst. Kan ju spela tekniskt sätt all endgame och hela spelet från lvl 15 igenom o bara stå i ogrimmar,. tycker guld har förlorat sin mening också ganska mkt. Finns inte så stor anledning till att ens farma guld längre.