2016-05-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majkiethaman
Gäller desamma för phenylpiracetam? Och i såfall skulle dessa två kunna skärpa fokus och hjälpa till med klartänkthet även vid hårda träningar och att tänka rätt vid de tuffaste stunder i slutet av en match tillex ?
Tror phenylpiracetam ökar prestationsförmågan rätt mycket och det lär du märka efter 1-2 veckor under träningen.
Citera
2016-05-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bouncer
Jag tar också den stackern men körde det ihop med phenylpiracetam i början och gick över till endast stacken efter ett par dagar. Du borde testa höja dosen och ta det på tom mage.

Förbrukat första beställningen nu. Tog 6 st (15mg) under sista veckan, men kan inte riktigt svara på huruvida jag kände någon märkbar effekt. Antar att jag mått något bättre överlag, men förväntade mig ändå mer. Frågan är nu om jag ska köra på samma och gå upp till 20 mg (hur stor skillnad kan det egentligen göra?) eller endast noopept och kolin.
Citera
2016-05-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9999
Det är olika från person till person. Vissa har lättare att bygga tolerans mot nootropics. Det är bara att höja dosen stegvis om du känner att effekten avtar. Detsamma gäller noopept och andra racetamer.
Har börjat med 200mg nu, effekten är mer intensiv och varar lite längre. Är det den magiska gränsen eller kan man ta högre dos än 200mg ?
Citera
2016-05-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushitdown
Har börjat med 200mg nu, effekten är mer intensiv och varar lite längre. Är det den magiska gränsen eller kan man ta högre dos än 200mg ?
Alla reagerar olika mot det... men runt 200mg ska man ligga på. Du behöver inte ta högre dos.
Äter du kolintillskott med?
Citera
2016-05-08, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MastarenOchGT
Förbrukat första beställningen nu. Tog 6 st (15mg) under sista veckan, men kan inte riktigt svara på huruvida jag kände någon märkbar effekt. Antar att jag mått något bättre överlag, men förväntade mig ändå mer. Frågan är nu om jag ska köra på samma och gå upp till 20 mg (hur stor skillnad kan det egentligen göra?) eller endast noopept och kolin.
20-40mg kan du höja det till. Det beror på din vikt också. Hur mycket väger du?
Citera
2016-05-08, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 65harry
20-40mg kan du höja det till. Det beror på din vikt också. Hur mycket väger du?

Ligger väl runt 80-81 kg. 40 mg låter väldigt mycket.
Citera
2016-05-09, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flushitdown
Är ingen expert men har provat ett par olika nootropics och experimenterat en hel del senaste månaderna. Om det fungerar bra på 200mg då ska du inte höja dosen mer. Det jag börjat göra med min stacker är att jag pausar några dagar i veckan och det hjälper mig att bibehålla bra effekt utan att bygga en tolerans.
Citera
2016-05-10, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bouncer
Är ingen expert men har provat ett par olika nootropics och experimenterat en hel del senaste månaderna. Om det fungerar bra på 200mg då ska du inte höja dosen mer. Det jag börjat göra med min stacker är att jag pausar några dagar i veckan och det hjälper mig att bibehålla bra effekt utan att bygga en tolerans.
Vissa nootropics ger inte bra effekt om man inte tar dom kontinuerligt. Exempelvis Noopept ska du käka dagligen och sprida ut dosen under dagen, det tar liksom 3 veckor tills du når maximal effekt. Du sabbar effekten med pauser, därför är det bättre att ta det dagligen tills du ska hoppa av kuren.
Citera
2016-05-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jallajalla
Håller inte alls med dig. Det finns inga riktlinjer för hur man ska dosera eller blanda sina egna stacks. Visst man ska inte ta alldeles för höga doser eftersom det kan leda till att man bygger tolerans mot det men att blanda racetams med stacker är inget ovanligt.
Visst det är vanligt men det är inget för en NYBÖRJARE.
Citera
2016-05-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bupreno
Vissa nootropics ger inte bra effekt om man inte tar dom kontinuerligt. Exempelvis Noopept ska du käka dagligen och sprida ut dosen under dagen, det tar liksom 3 veckor tills du når maximal effekt. Du sabbar effekten med pauser, därför är det bättre att ta det dagligen tills du ska hoppa av kuren.
Om man tar Phenylpiracetam tycker jag att det är lämpligt med att pausa någon gång i veckan. Noopept har du helt rätt i att man bör ta den dagligen för att nå maximal effekt efter 3 veckor.
Citera
2016-05-13, 11:07
Bannlyst
Citat:
Håller med om att 40mg är rätt högt för din vikt men du kan ligga på 40mg såsmåningom men börja på 20mg.
Citera
2016-05-15, 00:22
Bannlyst
Citat:
Jag väger ungefär lika mkt som dig (82 kg)och tar 20mg på morgonen och fyller på med 20mg till på eftermiddagen. Prova men det tar tid för vissa att få effekt på noopept. Glöm inte att äta mat som innehåller kolin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in