2016-04-15, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MastarenOchGT
Har använt alphabrains stack i ungefär en vecka nu. Ännu inga tydliga effekter, men förhoppningsvis kommer det väl. Får nog testa med endast noopept + kolin när de är slut.
Jag tar också den stackern men körde det ihop med phenylpiracetam i början och gick över till endast stacken efter ett par dagar. Du borde testa höja dosen och ta det på tom mage.
Citera
2016-04-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bouncer
Jag tar också den stackern men körde det ihop med phenylpiracetam i början och gick över till endast stacken efter ett par dagar. Du borde testa höja dosen och ta det på tom mage.
Tycker det är lite väl mycket om man tar någon racetam samtidigt som man kör en stacker men läst på reddit att flera andra gör det med bra resultat. Men tycker inte detta är något man ska göra om det är första gången man provar nootropics.
Citera
2016-04-17, 11:14
Medlem
MaymuneNs avatar
Har tagit noopept + citocoline i ca 2 veckor nu men jag känner absolut ingen skillnad. Har även testat höja dosen till 40mg senaste dagarna. Är det sockerpiller eller ska det knappt märkas av?
Citera
2016-04-17, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av censor3d
Tycker det är lite väl mycket om man tar någon racetam samtidigt som man kör en stacker men läst på reddit att flera andra gör det med bra resultat. Men tycker inte detta är något man ska göra om det är första gången man provar nootropics.
Håller inte alls med dig. Det finns inga riktlinjer för hur man ska dosera eller blanda sina egna stacks. Visst man ska inte ta alldeles för höga doser eftersom det kan leda till att man bygger tolerans mot det men att blanda racetams med stacker är inget ovanligt.
Citera
2016-04-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jallajalla
Håller inte alls med dig. Det finns inga riktlinjer för hur man ska dosera eller blanda sina egna stacks. Visst man ska inte ta alldeles för höga doser eftersom det kan leda till att man bygger tolerans mot det men att blanda racetams med stacker är inget ovanligt.
När det gäller noopept så bör man inte dosera mer än 20mg per dag i början eftersom det tar 2-3 veckor tills man får full effekt. Kör man för hög dos kan toleransen sabba effekterna rejält i längden. Men man kan kombinera det med någon racetam i början men jag hade rekommenderat ett kolin tillskott istället.
Citera
2016-04-19, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 65harry
När det gäller noopept så bör man inte dosera mer än 20mg per dag i början eftersom det tar 2-3 veckor tills man får full effekt. Kör man för hög dos kan toleransen sabba effekterna rejält i längden. Men man kan kombinera det med någon racetam i början men jag hade rekommenderat ett kolin tillskott istället.
Precis, många tror att dom behöver ta 40mg el liknande när de inte känner av det på direkten. Det är inte riktigt så det funkar med noopept heh. Viktigt att ge noopept 2-3 veckor för att få effekt.
Citera
2016-04-20, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 65harry
Du verkar insatt i nootropics. Tänkte fråga dig om hur länge man helst ska ta nootropics? Är det "safe" att använda det flera månader i streck eller ska man ta en paus isf hur länge?
Tack på förhand
Citera
2016-04-20, 22:36
Bannlyst
Det känns som jag har nått en helt annan nivå när det gäller min uthållighet på träningen. Tröttnar inte lika fort och är mer motiverad än tidigare att dra och träna. Är det fler som tycker det påverkar träning på ett positivt sätt eller är det något jag inbillar mig?
Citera
2016-04-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterville
Det känns som jag har nått en helt annan nivå när det gäller min uthållighet på träningen. Tröttnar inte lika fort och är mer motiverad än tidigare att dra och träna. Är det fler som tycker det påverkar träning på ett positivt sätt eller är det något jag inbillar mig?
Det kan absolut höja din prestanda på träning eftersom du blir mer motiverad och får bättre fokus av det.
Citera
2016-04-24, 09:32
Medlem
Finns det någon nootropic som är att snacka om som är laglig och safe att få hem ?
Citera
2016-04-24, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av majkiethaman
Finns det någon nootropic som är att snacka om som är laglig och safe att få hem ?
Det är lugnt att beställa hem nootropics från nätet. Men ännu säkrare om du beställer det inrikes för att undvika tullen.
Citera
2016-04-24, 17:53
Medlem
Hur menar du med lungt man får max ett brev som är att kasta sen gör man aldrig om det eller ? Bättre att beställa med btc ? Hur att göra för att beställa inrikes ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in