2016-05-08, 01:05
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Eller så är det tvärtom - att hon gör det på honom. Jag säljer sex och även dominans. Har haft en hel del yngre, snygga, gifta män som velat vara min slav. Så inget förvånar mig längre.

Och då ger du dem jobb och falska intyg??
Citera
2016-05-08, 01:08
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Just den detaljen har aldrig varit ett problem för MS.

Iofs sant. Kanske har även Mona sin gränser?
Citera
2016-05-08, 01:10
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohctim

Om det är en sexuell relation är det konstigt att respektive familjer verkar vara helt med på situationen (MS son var väl facebook-vän med livvakten och livvaktens syster är praktikant hos MS).

Om de haft ett förhållande tror jag inte att hans fru och hennes son vetat om det. Kanske hans syster anat nåt.

Han köpte inte bostadsrätten med sin fru vad jag förstått. Det är han ensam som är köpare. Ovanligt när man är gift med någon och ska bo med den personen i bostadsrätten.
Citera
2016-05-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Nog för att sexlköp är olagliga, men det hindrar ju inte politiker, så tror jag Littorinaffören skakade om en hel del. Du kan få vara politiker om du fifflar och myglar. Däremot måste du avgå om du köper sex.
Liksom om du skriver på falska intyg. Om MS var så het så hade hon förstås med sin lön kunnat åka någonstans där det är lagligt. Har svårt att se sexet eller kärleken här, möjligen kan ju livvakten låtsats vara kär i MS, för att därefter sol och våra henne hårt, men så snyggt att hon inte kunde/villa märka det själv. Det är kanske så man får råd med R8r..

Förresten, har någon kund till en gigolo någonsin blivit fälld i Sverige, det blir ju lite syntax error där, i feministiska Sverige? Däremot vore ju det förstås pinsamt.
Citera
2016-05-08, 01:11
Medlem
Vanlig skev sexualitet i kombination med att efter år av att vara 'untouchable' gå lite för långt. Case closed!
Citera
2016-05-08, 01:12
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Om det är en sexuell relation är det konstigt att respektive familjer verkar vara helt med på situationen (MS son var väl facebook-vän med livvakten och livvaktens syster är praktikant hos MS).

Relationen behöver kanske inte vara sexuell, men det måste nästan finnas någon relation. Säg Sahlin är en sådan där idealist som vill förbättra folk och ser honom som sitt projekt, men det blir så löjligt stora risker att ta.
Citera
2016-05-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Relationen behöver kanske inte vara sexuell, men det måste nästan finnas någon relation. Säg Sahlin är en sådan där idealist som vill förbättra folk och ser honom som sitt projekt, men det blir så löjligt stora risker att ta.
Är det han som är kranen för hennes missbruk kanske (om hon nu har ett sådant)? Typ Dr Feelgod.
Senast redigerad av Fnysington 2016-05-08 kl. 01:16.
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Förresten, har någon kund till en gigolo någonsin blivit fälld i Sverige, det blir ju lite syntax error där, i feministiska Sverige? Däremot vore ju det förstås pinsamt.

Rör det sig om en hög politiker, även en före detta, så hade de nog kännt sig tvunga att göra det.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Och då ger du dem jobb och falska intyg??

Jag bara ville peka på att män som vill bli dominerade eller har fetischer kan falla för äldre kvinnor - fula som vackra. Om de inte får det deras sexliv kräver från deras vackra fru kan de försöka hitta det hos någon annan. Bara en av alla förklaringar vad han kan se hos henne. Vad hon kan se hos honom är ju relativt enkelt att se.
Citera
2016-05-08, 01:15
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Kan ju vara något mer kinky typ som engelska makthavare går till dominatrixer för. Han kanske piskar henne och pissar på henne samt cashar in $$$ och gentjänster på detta.
Hon bar en O-ring på fingret helt öppet, bland annat i en dokumentärfilm, för några år sedan – så varför inte?
(Det är vanligt i BDSM-kretsar att den undergivna har halsband eller ring av detta slag.)

http://archive.is/keevA
Citera
2016-05-08, 01:16
Medlem
dannees avatar
Det rör sig såklart om samma anledningar som i toblerone affären
Finns inga anledningar å tro att hon bättrat sig
Citera
2016-05-08, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Att man har skatteskulder behöver väl iofs inte nödvändigtvis betyda att man har dålig ekonomi. Finns ju ren snikenhet också.

Svårt att veta med en sådan som Sahlin dock. Kan ju vara någon form av missbruk också.

Skrev tidigare:

Om det nu vore så att "livvakten" är MS´kran, skulle det förklara mycket.

1) MS konstiga beteende i största allmänhet.

2) MS dåliga ekonomi.

3) "Livvakten´s" hållhake på MS.

4) "Livvakten´s" goda ekonomi.

Men så illa kan det nog ändå inte vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här