2016-05-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Olof Palme och Lennart Geijer sägs ju haft sina små flickor som lite distraktion. Det kan inte vara helt ossanlikt att även Mona Sahlin skulle kunna haft sin lille pojke som distraktion.
En gift sådan? Varför inte hyra in en gigolo bara?
Citera
Medlem
Hur kan livvakten ha en sådan fin bil (tydligen fyra bilar totalt) med sin livvaktslön? Dessutom köpa lägenhet och tydligen ägs även en villa

Värdeminskningen på den bilen är nästan vad han får ut i lön på ett år
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Jag har tänkt lite på samma sätt, att han har pengar som inte tål dagsljuset.
Men jag har ingen aning hur tvätta pengar funkar.
men får man på papper att man tjänar pengar så blir det kanske lättare att
använda fulpengar.

Om banken inte larmar om pengatvätt så händer inget.

Om staten och Sahlin personligen intygat att allt är i sin ordning, varför tvivla på en god affär?
Citera
2016-05-08, 00:59
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Varför skulle livvakten vilja ha ett förhållande med mona sahlin? Hon ser ut som en 60 årig padda...

Kan ju vara något mer kinky typ som engelska makthavare går till dominatrixer för. Han kanske piskar henne och pissar på henne samt cashar in $$$ och gentjänster på detta. (Halva flashback skulle väl göra detta gratis). Något sexobjekt är hon uppenbarligen inte.

Edit: Expressen kanske har smygtagna bilder på löpet imorgon.
Senast redigerad av EricBlair 2016-05-08 kl. 01:03.
Citera
2016-05-08, 00:59
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
knappast troligt att de bara är kompisar

Hade han varit en äldre, trist kontorsråtta hade jag kunnat tänka vänskap, men livvakten är yngre än henne, vältränad och förmodligen en sensuell latino. Han har följt henne i åratal, de har pratar under dödtider på resa, bott på samma hotell - och det ena kan ha lett till det andra.
Citera
2016-05-08, 01:00
Medlem
Konstigt att ingen träder fram här anonymt, som; jag känner en som känner.. Skumraskaffärerna verkar ha hållits inom en liten krets.
Citera
2016-05-08, 01:01
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Att man har skatteskulder behöver väl iofs inte nödvändigtvis betyda att man har dålig ekonomi. Finns ju ren snikenhet också.

Svårt att veta med en sådan som Sahlin dock. Kan ju vara någon form av missbruk också.

I en tid då de snikna gärna placerar så mycket det går på skattekontot så är det märkligt att ligga back. Man får ju ränta och om man tror på staten sverge, en solid låntagare.
Citera
2016-05-08, 01:01
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington

Olagligt idag
Citera
2016-05-08, 01:02
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Kan ju vara något mer kinky typ som engelska makthavare går till dominatrixer för. Han kanske piskar henne och pissar på henne samt cashar in $$$ och gentjänster på detta. (Halva flashback skulle väl göra detta gratis). Något sexobjekt är hon uppenbarligen inte.

Eller så är det tvärtom - att hon gör det på honom. Jag säljer sex och även dominans. Har haft en hel del yngre, snygga, gifta män som velat vara min slav. Så inget förvånar mig längre.
Citera
2016-05-08, 01:03
Medlem
Citat:
Olagligt idag
Just den detaljen har aldrig varit ett problem för MS.
Citera
2016-05-08, 01:04
Medlem
Citat:
Men utan den relationen varför skulle Sahlin vara beredd att ta en sådan risk för honom?

Få en del av vinsten? Vänskapsrelation?

Håller dock med om att det allra troligaste är att hela historien bottnar i en sexuell relation. Men som någon tidigare skrev så känns det som att det saknas en hel del pusselbitar som inte kan förklaras enbart av att de har en sexuell relation.

Verkar orimligt att han skulle gift sig om han kort efter ska lämna fru och barn.

Verkar orimligt att han har (vita) inkomster för att bo i bostaden. MS har väl säkert stålarna men lär ju inte pröjsa en krona för boendet om han ska bo där med en annan familj.

Om det är en sexuell relation är det konstigt att respektive familjer verkar vara helt med på situationen (MS son var väl facebook-vän med livvakten och livvaktens syster är praktikant hos MS).
Citera
2016-05-08, 01:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington

Nog för att sexlköp är olagliga, men det hindrar ju inte politiker, så tror jag Littorinaffören skakade om en hel del. Du kan få vara politiker om du fifflar och myglar. Däremot måste du avgå om du köper sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in