2016-05-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har man börjat ana vem det är som har läckt detta till pressen?

Rimligen någon i hyresnämnden.
Eller tror du det kan vara någon på hennes eget kansli som tröttnat på henne? Vad jag förstått så diariefördes intyget på kulturdepartementet.
Citera
2016-05-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Vi vet också att livvaktens syster hade praktikplats på kontoret, och att hon gick på minst en premiär med Mona. Vad har Mona för förbindelser med släkten Labbé i övrigt?

Hon kanske har känt familjen sedan 1970-talet? Livvaktens föräldrar är mer i hennes och hennes f.d. sambos ålder än livvakten själv.
Citera
2016-05-07, 14:47
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalinnea
Vi vet också att MS gick på Gardells premiär tillsammans Spökets/Livvaktens dotter förra månaden. Expressen publicerade bild.
Dottern ska enligt uppgift ha haft praktik på MS arbetsplats.

Det är inte hans dotter utan hans lillayster.
Citera
2016-05-07, 14:48
Medlem
Nu blir jag lite osäker på vad jag just skrev. Inte kan man väl betala sociala avgifter för sina anställda på sitt eget skattekonto? Borde det inte göras på ett till sitt företag kopplat konto?

Någon som vet? Hur såg det ut i Monas "SMS-dump"?
Citera
2016-05-07, 14:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Rimligen någon i hyresnämnden.
Eller tror du det kan vara någon på hennes eget kansli som tröttnat på henne? Vad jag förstått så diariefördes intyget på kulturdepartementet.
Det vore ju inte orimligt om någon anställd på kansliet tröttnade på livvaktens olika förmåner, lön & kanske även stördes av ett ev. knullande.
Citera
2016-05-07, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalinnea
Vi vet också att MS gick på Gardells premiär tillsammans Spökets/Livvaktens dotter förra månaden. Expressen publicerade bild.
Dottern ska enligt uppgift ha haft praktik på MS arbetsplats.

Dottern(praktikanten) försvann samtidigt som MS och "Farsan" - alla sade bara upp sig och tror de kommer undan! Naturliga följdfrågan blir ju : vad hade dottern i lön? 400.000/månad?
Citera
2016-05-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Nu blir jag lite osäker på vad jag just skrev. Inte kan man väl betala sociala avgifter för sina anställda på sitt eget skattekonto? Borde det inte göras på ett till sitt företag kopplat konto?

Någon som vet? Hur såg det ut i Monas "SMS-dump"?

Mona har inget registrerat företag.
Citera
2016-05-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Dottern(praktikanten) försvann samtidigt som MS och "Farsan" - alla sade bara upp sig och tror de kommer undan! Naturliga följdfrågan blir ju : vad hade dottern i lön? 400.000/månad?
Frågan är hur mkt kick back som Mona fått på deras löner?
Citera
2016-05-07, 14:55
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hon kanske har känt familjen sedan 1970-talet? Livvaktens föräldrar är mer i hennes och hennes f.d. sambos ålder än livvakten själv.

Är familjen livvakt släkt med M.S. Chileex?? Det är ngt skumt som Mona inte vill ha fram i ljuset. Frågan är vad??
Citera
2016-05-07, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Mona har inget registrerat företag.

OK, det har nog stått tidigare i tråden. Man hinner ju inte ta in alla intressanta detaljer...

Men då kan vi med säkerhet fastslå att Mona blåljuger om anställningsförhållandet, och/eller inte betalat några sociala avgifter.
Citera
2016-05-07, 14:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Denna bild antagligen.

https://www.instagram.com/p/BEMIbM4SZPK/
Det är Spökets syster
Citera
2016-05-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Är familjen livvakt släkt med M.S. Chileex?? Det är ngt skumt som Mona inte vill ha fram i ljuset. Frågan är vad??
Jag tror också att det är här hunden är begravd. Något riktigt sliskigt som är orsaken till att hon drog direkt. Det handlar om att rädda sug själv, undvika större polisärende och resten livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in