2016-05-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Historisk process mot geoengineering och chemtrails öppnad i Kanada. En stämningsansökan har inlämnats mot den kanadensiska staten.

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=N36cO5Km6J4

Inte för att jag tänker se filmen, men ja; bevisföringen kommer förmodligen bli mycket underhållande.
Citera
2016-05-07, 13:38
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Historisk process mot geoengineering och chemtrails öppnad i Kanada. En stämningsansökan har inlämnats mot den kanadensiska staten.

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=N36cO5Km6J4

Det spelar ändå ingen roll när 90% av befolkningen fortfarande tittar på tv som väljer att inte berätta om chemtrails.. vilket gör att det alltid kommer saknas människor som bryr sig om livet och chemtrails.
För att kunna göra nått åt chemtrails.

Videon är ännu en sån där video som gör att människor tror att nån annan ska fixa ett ofixbart problem genom ett system som skapat problemen..

och det känns som att sånna videos gör att folk glömmer bort att det är bevisat att dom sprayar metaller vilket gör att alla människor andats in metalldamm dagligen i 14 år.. vilket kommer skada om inte dom metallerna detoxas ur kroppen.

Det är lixom ingen lek att andas in små metallkorn hela tiden..

att detoxa metaller ur kroppen kan lätt ses som en lek i jämförelse med skador som kroppen får av metaller som aluminium. En detox skadar ju inte.
Men alla chemtrailsförnekare dör om dom har fel i sin tro om att himmlen är fylld av contrails som alltid varit där.. för dom kommer aldrig detoxa chemtrailsen ur kroppen.

Utan hälsa har man ingenting, så jag skulle inte råda någon att sitta och vänta på nån rättegång för att nån puckad kanadensare tror sig kunna förändra världen utan att förstå att han inte styr media eller de flesta människor på jorden, som faktist tittar på media istället för på internet och i rättegångar. Media styr deras verklighetsuppfattning och dom kan aldrig greppa en såån sak som chemtrails och att media inte bryr sig om deras och alla människors bästa.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-07 kl. 13:41.
Citera
2016-05-07, 13:48
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är lixom ingen lek att andas in små metallkorn hela tiden..
Det är tydligen inte heller en lek att bevisa att dessa "små metallkorn" kommer från Chemtrails.
Citera
2016-05-07, 14:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Alla insatt vet att chemtrails existerar, varför skulle det vara så konstigt? Inget märkvärdigt att vill ta död på människan det föds helt enkelt för många än vad det dör, därför måste man göra en balans.

Det är precis tvärtom, majoriteten av de som tror på chemtrails är inte insatta. De förstår inte ens grundläggande fysik såsom daggpunkt, temperatur och luftfuktighet.

Hur vet du att det inte är vanliga contrails du ser? De sträck jag ser kommer alla från vanliga passagerarplan och de ser ut som vanliga contrails.
Citera
2016-05-07, 14:12
Medlem
Citat:
Alla insatt vet att chemtrails existerar, varför skulle det vara så konstigt? Inget märkvärdigt att vill ta död på människan det föds helt enkelt för många än vad det dör, därför måste man göra en balans.

Så hur ser dödsstatistiken ut nu jämfört med för 14 år sedan när utsläppen började?
Enligt KungPungPat orsakar chemtrails Alzheimers, som mycket sällan blir ett problem före 50 - och därmed inte påverkar födelsetalen överhuvudtaget.
Citera
2016-05-07, 14:32
Medlem
Citat:
Chemtrails är giftigt det borde alla veta vid det här laget, man förgiftar människor så dom ska dö långsamt det är för att det finns så mycket människor på jorden, man kommer på sätt att döda människan så att det inte ska märka drastiskt.

Jag såg på Kunskapskanalen igår, där visades hur forskare dels åkte igenom moln (med zeppelinare,(osäker stavning) Zeppelinaren var full med instrument för att samla in data.
Man lät även en hoppa fallskärm för att ta övriga prover.

Ta en titt Kunskapskanalen kör mycket repriser, så kan vi lägga cemtrail åtsidan.
Citera
2016-05-07, 16:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Det är tydligen inte heller en lek att bevisa att dessa "små metallkorn" kommer från Chemtrails.

Det står tillåmed i bibeln om chemtrails .. folk har vetat om att detta skulle hända i tusentals år..

medans du inte har en aning om det är contrails som täcker skyn över huvudet på dig idag..
så chansen är stor att du inte kommer ihåg hur himmlen såg ut innan chemtrails som började för 13-14 år sedan i Sverige.

Alzeimersantalen bevisar att dom har aluminium i hjärnan.. och den kan inte komma från vart som helst.. den kommer från chemtrailsen.

Man kan säga att verkligheten inte existerar för att media inte visar verkligheten.. men man kan aldrig förändra verkligheten genom att göra det.
Himmlen är fortfarande fylld med sträck som inte dunstar som contrails.
Citera
2016-05-07, 16:48
Medlem
Citat:
Det står tillåmed i bibeln om chemtrails .. folk har vetat om att detta skulle hända i tusentals år..

medans du inte har en aning om det är contrails som täcker skyn över huvudet på dig idag..
så chansen är stor att du inte kommer ihåg hur himmlen såg ut innan chemtrails som började för 13-14 år sedan i Sverige.

Alzeimersantalen bevisar att dom har aluminium i hjärnan.. och den kan inte komma från vart som helst.. den kommer från chemtrailsen.

Man kan säga att verkligheten inte existerar för att media inte visar verkligheten.. men man kan aldrig förändra verkligheten genom att göra det.

Du skriver samma sak i varje inlägg med minimala förändringar.

Det är inte ett måste att skriva, om du inte kommer på något nytt så ge fan i att skriva.

Kommer du på något som andra bör läsa, utelämna då det du alltid skriver och var kort och koncis med vad du vill skriva.

Du kan börja svara på frågor du får:

1: <h<Hur många har dött av chemtrail, hur har man konstaterat att det är döds ordsaken.
2. Var har du fått din information om dödstalen ifrån
Citera
2016-05-07, 17:55
Medlem
madtops avatar
Citat:

Det är inget fel på mitt minne och jag har alltid varit intresserad av flygplan. Jag kommer igår att jag såg samma strimmor redan på 70-talet som vi ser nu. Och på 80- och 90-talet. Contrails är inte ett nytt fenomen.

Så du har väldigt fel när du påstår att det skedde någon stor förändring för 13-14 år sedan. Ditt påstående är falskt. Du är ett offer för chemtrailspropagandan - det är dags att du vaknar upp.
Senast redigerad av madtop 2016-05-07 kl. 18:00.
Citera
2016-05-07, 18:10
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Du skriver samma sak i varje inlägg med minimala förändringar.

Det är inte ett måste att skriva, om du inte kommer på något nytt så ge fan i att skriva.

Kommer du på något som andra bör läsa, utelämna då det du alltid skriver och var kort och koncis med vad du vill skriva.

Du kan börja svara på frågor du får:

1: <h<Hur många har dött av chemtrail, hur har man konstaterat att det är döds ordsaken.
2. Var har du fått din information om dödstalen ifrån

Nähä.. ibland skriver jag att du ska bli uppäten av utomjordingarna som sprayar chemtrails, så jag skriver inte samma hela tiden.

Men jag håller mig till sanningen iaf, hur svår den än kan vara att greppa så har jag alltid sagt att vad jag vill aldrig får påverka min förmåga att se bevisen framför ögonen.

Chemtrails är bevis framför ögonen på alla, jag vela inte acceptera det först.. men efter 10-års-sträcket så blir det svårt att förneka verkligheten framför ögonen.

Jag trodde vi alla skulle dö bara för att chemtrails hände medans 90% av befolkningen går runt som zombies och tror att himmlen ser normal ut..

sen fick jag reda på att inte alla människor skulle dö.. bara 90% av dom idioterna som förnekar chemtrails och allt annat som händer i verkligheten som media aldrig nämnde.

Alla dom som inte detoxar kroppens metaller som kommer från chemtrails, dom kommer stryka med i detta tredje och sista världskrig som startade för 13 år sedan när chemtrailsen började regna ner som chemtrailsen som innehöll agent orange gjorde under andra världskriget.

Och ni chemtrailsförnekare tror att en krigpropagandamaskin även kallad media.. ska berätta för er att dom utrotar er genom att servera giftiga tillsatser i luft, vatten och mat..

där lär ni tänka om eftersom ni skulle skyddat er mot attacken om ni visste att det var en attack i tredje världskriget som gjorde att vita sträck syns på himmlen och innehållsförteckningen är fylld med nummer och koder som symbolserar dessaa giftigatillsatser som ska utrota stora delar av befolkningen.. med befolkningens hjälp att göra det.

Folk kommer lida för deras brist på kunskap sägs det, och chemtrails och gifterna i maten är där det syns tydligt redan idag.. och på det mentala planet.

Chemtrailsförnekare är fortfarande som barn mentalt, nån måste ta hand om dom .. media måste berätta för dom om himmlen är fylld med chemtrails, och säger media ingenting.. då finns inga chemtrails.. så enkelt är det.. propagandamaskinen skulle aldrig ljuga i ett krig som det sista lol.
Citera
2016-05-07, 18:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Men jag håller mig till sanningen iaf, hur svår den än kan vara att greppa så har jag alltid sagt att vad jag vill aldrig får påverka min förmåga att se bevisen framför ögonen.

Nej det gör du inte. Du ljuger till exempel i meningen ovan. Du har inga bevis och följaktligen ljuger du när du säger "se bevisen framför ögonen".
Citera
2016-05-07, 21:10
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:

Hehe vart i bibeln står detta? Och vart ifrån har du fått att de har aluminium i hjärnan som de andas in? Hur går det till egentligen.

Snälla länka inga-lång svammel. Om du kan, skriv sakligt och länka till studier som styrker dina påståenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in