Priserna mellan olika batchar av MDMA skiljer sig väsentligt åt på FS. Samtidigt har jag fått för mig att just MDMA håller relativt hög kvalitet på sidan, till skillnad mot annan centralstimulantia som kan vara av mer varierande kvalitet, och att den i regel aldrig är bankad.
Har vi någon här som testat olika säljare, som kan säga någonting om kvaliteten? Är MDMA:t i det lägre prissegmentet kvalitativt, säg flygresors.
Pröva allinshoppen.com kan lova att du inte blir besviken på deras kvalité!
Apoteksgrossen levererade. Bara på en dag också, så 5/5 där.
Stealth också 5/5.
MEN....kvaliteten...visst var det amfetamin, men mycket svagt. En oljig, brun komposition, där oljan nog var typ ren amfetamin...men det pulvret som blev kvar var inte starkt.
Två stora linor, och visst var man IGÅNG DIREKT, men det varade typ 4-5 timmar och sen var det slut. Utblandat med RC? Eller bara svagt? Jag vet inte. Beställer kanske från dem igen, men inte amfetamin iaf.
Söker bra ladd då menar ja bra i stenform. Har köpt en del ladd och det är alltid när man får påsar med stenar i man blir nöjd
Finns något forum kanske? Eventuellt hemsida
Söker bra ladd då menar ja bra i stenform. Har köpt en del ladd och det är alltid när man får påsar med stenar i man blir nöjd
Finns något forum kanske? Eventuellt hemsida
knarkcorp har jävligt bra ladd och det är stenform.