Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Jag visade dig just samma bild som du länkade men där man ser mer. WTC 6 hade 8 våningar. du kan räkna dem alla. Du fattar fortfarande inte att man står på bottenvåningen eller?
Nej du visade inte alls samma bild - nu ljuger du bara rätt av. På "din" bild syns exempelvis inte det berömda korset. Det korset stod kvar i flera veckor inne i WTC 6 och användes som en minnesplats innan det togs bort och senare restes som en symbol (The world trade center cross).
Så antingen är din bildtagen ur en annan vinkel eller så är din bild tagen minst flera veckor efter attacken och långt in i röjningsarbetet - vilken ger den en bevisbörda som är ungefär noll för det du påstår.
Så jag ber dig igen att bevisa dina påståenden om att det var för lite rasmassor för att vara rimligt, eller ta tillbaks ditt påstående.
För övrigt var WTC 6 8 våningar högt åt ena hållet, 9 åt det andra och hade inte mindre än 7 sublevels (som hela "badkaret") så även om du skulle ha rätt i att bilden är från marknivå fanns det gott om utrymme att fylla med rasmassor.
Själv misstänker jag att bildernas rasmassor ligger UNDER marknivå, dvs i något av de översta källarplanen - men jag har inga andra bevis än att de nedre nivåerna ser ut att vara lägre än de övre planen. Och det är knappast något jag skulle kalla för bevis...