Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Och?
Vad har du för bevis för att brand inte skulle kunnat få byggnaden att kollapsa? Utöver tro?
Vad har du för bevis för det motsatta?
Är du fysiker, arkitekt, brandingenjör, byggnadsingenjör, expert på stål, sprängämnen eller expert på annat som gör dig kvalificerad att ge dig in i diskussioner på sån detaljnivå att du kan sitta här dag ut och dag in 24/7 och hänvisa till det ena och andra och sedan avkräva andra på bevis och källa på det ena och andra? Det blir patetiskt och löjligt till slut att fylla denna tråd med tusentals inlägg dag ut och dag in från två till tre personer.Har ni jobb eller är att skriva här ert jobb? Jag skriver ERT jobb. Orkar fan inte skriva till de andra!
Det blir hopplöst för andra i tråden att koma in och kunna få ett sammanhang och grepp om vad fan tråden handlar om.
Enligt mig är WTC ett inside job. Är vi överens om det? Har inte ens kläm på om de flesta är överens om det eller inte i denna tråd.
Vad jag grundar min åsikt på ? Sunt förnuft, sunt förnuft. Behöver inte skriva hundratals inlägg med källor på det.