2016-02-19, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Kollar på Lars Lerin just nu och han hälsar på Leffe och dom snackar om missbruk. Där säger han att han super i ett halvår och sedan slutar han att supa ett halvår men då tar han "vita piller" vilket lär vara benso. Vilken typ av benso tar han?

Sobril enligt en artikel som jag har läst. Hur fan nu en erkänd alkis kan få benso utskrivet? Gissar på att det är skillnad på folk och folk.

---

För några år sedan sa han sanningen om våra kära invandrare. Nu har han gjort en helvändning och lovordar dem. "Sverige skulle stå på huvudet utan sina invandrare", "99 % jobbar och sköter sig" osv, osv. Alltså rent jävla skitsnack. Vad har hänt?
Citera
2016-02-19, 19:16
Medlem
bulle65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namjorne
Sobril enligt en artikel som jag har läst. Hur fan nu en erkänd alkis kan få benso utskrivet? Gissar på att det är skillnad på folk och folk.

---

För några år sedan sa han sanningen om våra kära invandrare. Nu har han gjort en helvändning och lovordar dem. "Sverige skulle stå på huvudet utan sina invandrare", "99 % jobbar och sköter sig" osv, osv. Alltså rent jävla skitsnack. Vad har hänt?

Nja riktigt så fullt illa är det inte med herr GW's åsikter, någon "helomvändning" är det inte tal om precis.

Förmodar att du inte följer veckans brott. För några episoder sedan togs ämnet upp om medborgargarden efter händelsen på sergels torg. Där fick GW ge sin kommentar om det hela, förvisso inte helt positiv till syndromet medborgargarden däremot var det ingen snyft åt marockanerna. "Dels är de här invandrarna från främst nordafrika yrkeskriminella" "Kommer hit av det skälet" "Mycket yngre än de är pga vårt straffsystem" är några av citaten.
Citera
2016-02-20, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det utesluter inte men att bössan skulle vara kall inomhus är knappast troligt. Mig veterligen har han aldrig berättat att det skulle skett utomhus. Dessutom har han ibland varit hemma i stan medan andra gånger i någon jaktstuga. Han svamlar om detta så det blir parodi. Personligen tror jag inte ett skit på det hela. Jag kan heller inte komma på någon annan som så skrytsamt och sympatisökande berättar om ett nära självmord. Han berättar det på autopilot när tillfälle ges och har sedan för länge sedan slutat bry sig om att hålla sig till en historia.

Kan du ge källa på när han ska ha sagt att det skedde hemma i stan? Jag har aldrig hört något annat än att det ska ha varit i en jaktstuga.
Citera
2016-03-17, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Nja riktigt så fullt illa är det inte med herr GW's åsikter, någon "helomvändning" är det inte tal om precis.

Förmodar att du inte följer veckans brott. För några episoder sedan togs ämnet upp om medborgargarden efter händelsen på sergels torg. Där fick GW ge sin kommentar om det hela, förvisso inte helt positiv till syndromet medborgargarden däremot var det ingen snyft åt marockanerna. "Dels är de här invandrarna från främst nordafrika yrkeskriminella" "Kommer hit av det skälet" "Mycket yngre än de är pga vårt straffsystem" är några av citaten.

Okej. Nej, jag följer inte veckans brott. Det är ju bra i så fall. Har bara sett hans uttalanden i pressen.

Är mer intresserad av karlns hälsa. Vad fan väger han? 130? Magen sväller över alla bredder och han säger att han håller sig vid liv med hjälp av mediciner och sina vita halvår. Jag - och endast jag personligen - tycker att han borde läsa Sten Sture Skaldemans böcker och anamma konceptet. Det skulle med all säkerhet göra underverk.
Citera
2016-03-21, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av namjorne
Han är inte dummare än att han inser att hans karriär är en balansgång mellan sina fans, alltså de folkhems-Svenssons som röstar S/SD och köper hans böcker, och den bättre bemedlade klass han så gärna jagar med och som han tillbringat hela sitt vuxna liv med att försöka nå upp till och efterlikna. Skulle han svaja för mycket åt endera hållet så förlorar han den ena av två grupper och han behöver båda två samtidigt för att dels hålla inkomsterna fortsatt goda och dels få inbjudningar till de bättre borden. Därav den växelvisa ärligheten blandat med de lika växelvisa flosklerna.
Citera
2016-05-03, 00:43
Medlem
[quote=namjorne|56397988]Sobril enligt en artikel som jag har läst. Hur fan nu en erkänd alkis kan få benso utskrivet? Gissar på att det är skillnad på folk och folk.

Det är många alkisar som får ut stesolid i combo med antabus när levervärdena börjat bli för höga och dom måste sluta dricka inget konstigt med det alltså och sen är sobril rena socker piller det svagaste av all benso..
Citera
2016-05-03, 01:23
Bannlyst
Frågar ni mig hamnar G.W någonstans på autismskalan.

Långsam och släpig i talet, jävligt nördig dessutom. Han visar inga känslor när begreppet transport styckning fördes på tal i "Veckans Brott".

Hör man hur han pratar är det lätt att förstå att han är lätt autistisk!

Dock har det väl gått rätt hyffsat för honom!
Senast redigerad av Byalaget 2016-05-03 kl. 01:42.
Citera
2016-05-04, 17:43
Medlem
JazzMassaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byalaget
Frågar ni mig hamnar G.W någonstans på autismskalan.

Långsam och släpig i talet, jävligt nördig dessutom. Han visar inga känslor när begreppet transport styckning fördes på tal i "Veckans Brott".

Hör man hur han pratar är det lätt att förstå att han är lätt autistisk!

Dock har det väl gått rätt hyffsat för honom!
Jag har aldrig sett honom visa känslor, endast förståelse för dem och förståelse för att en situation eller händelse kan vara hemsk.
Anledningen till att det gått rätt hyfsat för honom är för att han har en person som är väldigt lätt att tycka om. Lite farbror-aktig och rolig utan att han själv förstår det.
Citera
2016-05-04, 17:49
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzMassak
Jag har aldrig sett honom visa känslor, endast förståelse för dem och förståelse för att en situation eller händelse kan vara hemsk.
Anledningen till att det gått rätt hyfsat för honom är för att han har en person som är väldigt lätt att tycka om. Lite farbror-aktig och rolig utan att han själv förstår det.

Jodå, han har varit nära tårar ett antal gånger när man diskuterat särskilt jobbiga fall.

Har ju också sagt att han jobbar bakom skrivbordet för att han inte skulle klara av det känslomässiga ute på fältet. Så han är inte riktigt en känslokall robot även om han säkert har någon sorts störning.
Citera
2016-05-05, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Jodå, han har varit nära tårar ett antal gånger när man diskuterat särskilt jobbiga fall.

Har ju också sagt att han jobbar bakom skrivbordet för att han inte skulle klara av det känslomässiga ute på fältet. Så han är inte riktigt en känslokall robot även om han säkert har någon sorts störning.

Varför skulle han ha en störning?
Citera
2016-05-05, 01:33
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byalaget
Han visar inga känslor när begreppet transport styckning fördes på tal i "Veckans Brott".

Har man arbetat med och forskat på kriminalitet nästan ett halvt sekel så är det inte speciellt konstigt att man inte blir så värst exalterad av en trivialitet som en transportstyckning. Det räcker med att man modererar 'Mondo, gore och bizarre' för att man ska få en lätt autistisk och uppfuckad syn på världen...
Citera
2016-05-15, 22:24
Medlem
Den gode GW verkar ha blivit Den Enfaldige GW. Han skriver krönikor om
en massa skit som han visar med all tydlighet att han inte begriper o uttalar
sig som en besserwisser när det gäller politik och skyddar kriminella som
han är kompis med.

Syftar på Mån Om Stahlin som han påstår aldrig har skott sig på politiken
och på sina positioner.

Vidare säger han att de som röstar på SD är inte välkomna i hans hem.

Skall man gissa sig till att den superrike röstar på azozialdemokraterna.

Har GW blivit dement och kan inte (längre) tänka utanför boxen - han
måste acceptera att han skall hålla sig till de ämnen han har utbildning
och erfarenhet i. Eller har brännvinet satt sig på hjärnan?

M o S har inte bara skott sig på skattebetalarna hon är även kriminell
kört med obesiktigad bil (var det inte bussfil också) skriver falska intyg för
att lura banker - som inte heller diarieförs - just för att de är falska.

Dessa intyg är urkunder och inte baaraaa osant intygande utan urkunds-
förfalskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in