Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Han verkade så tam, oengagerad och samtidigt lite stressad i dagens sommarprogram i P1. Jag trodde att det skulle vara bättre. Trist, GW borde ha potential att leverera även i radio.
Leif funkar bäst i skriftlig form. Mycket lite substans i GW:s "Sommar", jag gissar att Leif Gustav Willy Persson faktiskt tar ner skylten nästa sommar. Livsglädjen kommer inte finnas kvar när han ej får sitta i Sörentorp och pyssla med grova brott. Pensioneringen riskerar att bli jobbig, GW kommer antagligen bli gaggig och åldras snabbt nästa år. Senaste romanen var ingen höjdare och hans memorarer som kommer snart, "Gustavs grabb" kan ses som en slutpunkt. Jag tippar att GW i januari 2013 inte är med oss längre tyvärr. Att Leif GW sitter på rejält dirt gällande svenska politiker är
uppenbart, hade så ej varit fallet, då hade GW tvingats prestera mera under sin tid som professor. "densistasovjet": har GW jävlats med dig? Fått dig sparkad från en hög befattning i svensk statsförvaltning/hängts ut som oduglig av GW? Av hänsyn till regel 1.06 tänker jag ej spekulera vem du skulle kunna vara, men din inställning till GW säger mig att det måste finnas något mer än allmänt ogillande från din sida. Vi kan ta detta via PM om du vill

Men jag gissar att du ej kommer att röja vem du är där.