2016-05-03, 18:28
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
Har aldrig varit på FKK tidigare, men tänkte prova på det nu i slutet maj. Artemis vågar man väl inte åka till ifall att myndigheterna stänger det plötsligt. Kan åka vart som helst i Tyskland.

Vilka FKK har bra utomhusdel? Kan vara trevligt om vädret är bra.

Sharks och Oase utanför Frankfurt har utmärkta utomhusdelar när det är varmt ute. Dolce Vita och Livingroom utanför Düsseldorf är också bra av samma skäl.

Citat:
Vilka FKK kan man nå lätt med allmänna kommunikationsmedel från flygplatsen?

Det blir nog svårt om du vill till en välrenommerad klubb med gott rykte, som de fyra jag nämner ovan. Åk i stället med S-bahn eller U-bahn och ta taxi den sista biten.

Citat:
Gärna rökfritt eftersom jag har astma.

Någon sådan tror jag inte finns, dessvärre.

Citat:
Hur gör man med pengar?. Har man dem i badrocken eller i värdeskåpet? Tänker närmast på när man skall betala tjejerna.

I värdeskåpet och betalning sker efter sexet.
Citera
2016-05-03, 19:07
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Sharks och Oase utanför Frankfurt har utmärkta utomhusdelar när det är varmt ute. Dolce Vita och Livingroom utanför Düsseldorf är också bra av samma skäl.

Det blir nog svårt om du vill till en välrenommerad klubb med gott rykte, som de fyra jag nämner ovan. Åk i stället med S-bahn eller U-bahn och ta taxi den sista biten.
Tack för svaren. Då ska jag läsa på om dessa fyra ställen i Dusseldorf eller Frankfurt.

Jo S- eller U-bahn var det jag tänkte mig.
Citera
2016-05-03, 20:15
Medlem
pottiss avatar
Det bär av till Dusseldorf i början av september. Vilka fkk är värda att besöka i området? Vi tänkte hyra bil så att vi lätt kan ta oss till de olika ställena. Vi har fyra dagar att slå ihjäl så vilka fyra ställen är värda att besöka? Samya, Golden time, Living room och Dolce vita verkar som många pratar gott om…har de rätt? Oceans och Magnum är på dekis eller? Hur är de andra ställena som Acapulco, Babylon och Happy garden t ex? Ge mig förslag på de fyra bästa ställena, rangordna gärna dessa inbördes och har ni tid och ork så förklara gärna också varför ni rangordnar som ni gör och berätta vilka ställen som har snyggast brudar.

Mvh pottis
Citera
2016-05-03, 20:40
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Tack för svaren. Då ska jag läsa på om dessa fyra ställen i Dusseldorf eller Frankfurt.

Jo S- eller U-bahn var det jag tänkte mig.

Ett tips när det gäller kollektivtrafiken är att använda Google maps i telefonen. Där kan du få fram hur du ska åka kollektivt mellan två punkter med tidtabell och hållplatslägen och allt. Du kan markera ett område av kartan och ladda ner (offline maps) så att du inte gör av med en massa mobildata.

Som en del av din research ska du givetvis kolla in satellitkartan och streetview så att du vet hur byggnaden ser ut och hur du tar dig dit sista biten från hållplatsen/stationen.
Citera
2016-05-03, 20:43
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Det bär av till Dusseldorf i början av september. Vilka fkk är värda att besöka i området? Vi tänkte hyra bil så att vi lätt kan ta oss till de olika ställena. Vi har fyra dagar att slå ihjäl så vilka fyra ställen är värda att besöka? Samya, Golden time, Living room och Dolce vita verkar som många pratar gott om…har de rätt? Oceans och Magnum är på dekis eller? Hur är de andra ställena som Acapulco, Babylon och Happy garden t ex? Ge mig förslag på de fyra bästa ställena, rangordna gärna dessa inbördes och har ni tid och ork så förklara gärna också varför ni rangordnar som ni gör och berätta vilka ställen som har snyggast brudar.

Mvh pottis

Har bara varit på Livingroom i NRW men kan som många andra intyga att stället är riktigt bra. Oceans är rena skämtet och har aldrig lyft riktigt sedan den startade och sedan började det gå utför. Läs på ISG.
Citera
2016-05-04, 02:19
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Vilka FKK kan man nå lätt med allmänna kommunikationsmedel från flygplatsen?
Gärna rökfritt eftersom jag har astma.

Jodå det finns visst ett FKK i Frankfurt som har bra kommunikationsmedel och som är rökfritt.....

FKK Mainhattan i Frankfurt.
Som dessutom har bra rykte.
Ligger betydligt närmare flygplatsen än både Oase och Sharks.
Mainhattan är den enda rökfria FKK:n i Frankfurt.

Om det är rökfritt som gäller så är Dolce Vita ditt ställe i Düsseldorf. Där får man inte röka i loungen.
Tyvärr röker de otroligt mycket på Livingroom, som annars är bästa FKK i Düsseldorf.
Senast redigerad av Arnold15 2016-05-04 kl. 02:25.
Citera
2016-05-04, 14:14
Medlem
Mistofeless avatar
Tack för alla tipsen
Det lutar nog åt att det blir Dolce Vita i Düsseldorf. Ska kolla väderrapporterna i slutet av maj och skiner solen där så tar jag flyget dit och stegar in här https://goo.gl/maps/di8SNWn3LhK2
Citera
2016-05-09, 23:21
Medlem
Vet inte riktigt ifall jag postar i rätt tråd nu haha, en aning pinsamt kanske men tror ni kvinnorna på Artemis och prostituerade overall bryr sig mycket om storleken?

Är inte så välsignad när det kommer just till den biten tyvärr
Citera
2016-05-09, 23:25
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Vet inte riktigt ifall jag postar i rätt tråd nu haha, en aning pinsamt kanske men tror ni kvinnorna på Artemis och prostituerade overall bryr sig mycket om storleken?

Är inte så välsignad när det kommer just till den biten tyvärr

Ju mindre desto bättre kompis! = mindre slitage!

Helt seriöst mannen, det är det absolut sista du behöver tänka på!!!
Citera
2016-05-09, 23:28
Medlem
Någon som har provat Villa i Hannover och kan ge tips eller betyg på detta stället?
Tänkte besöka det om ca en månad...
Citera
2016-05-10, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Ju mindre desto bättre kompis! = mindre slitage!

Helt seriöst mannen, det är det absolut sista du behöver tänka på!!!

Är också en aning introvert och blyg av mig, alltså är tjejerna kräsna?

Utseendemässigt ser jag bra ut, men som sagt socialt kan det bli knackigt speciellt om dom inte kan prata så bra engelska ju..
Citera
2016-05-10, 03:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Är också en aning introvert och blyg av mig, alltså är tjejerna kräsna?

Utseendemässigt ser jag bra ut, men som sagt socialt kan det bli knackigt speciellt om dom inte kan prata så bra engelska ju..

Då får ni snacka kroppsspråk istället!

Det blir inga prblem, jag lovar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in