2016-04-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harakash
Tror du att det är säkert? Kanske de bara vill utnyttja en? Är lite paranoid och tror att de kan pressa ut en på pengar eller göra något dumt.

Skriv gärna sen hur det gick.

Det är lika säkert att bjuda ut en thailändska som en svensk tjej. Utnyttjad kan man bli av vilken nationalitet som helst.
Jag tänkte bjuda på middag och prata lite. Sedan får vi se hur det avlöper.
Någon recension om träffen blir det inte.
Citera
2016-04-29, 18:39
Medlem
Citat:
Tror du att det är säkert? Kanske de bara vill utnyttja en? Är lite paranoid och tror att de kan pressa ut en på pengar eller göra något dumt.

Förväntningarna, förutsättningarna och inramningen skiljer stort från svenska kvinnor. Jag har träffat några thaidamer och det är faktiskt inget jag rekommenderar. Har inte tid att elaborera nu, men om det inte är rent sexuellt avråder jag faktiskt.
Citera
2016-04-29, 18:54
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Förväntningarna, förutsättningarna och inramningen skiljer stort från svenska kvinnor. Jag har träffat några thaidamer och det är faktiskt inget jag rekommenderar. Har inte tid att elaborera nu, men om det inte är rent sexuellt avråder jag faktiskt.
Har också ett par liknande erfarenheter. Det kan handla om allt från att de vill ha någon som försörjer dem (och deras barn), någon som ger dem väskor och bjuder på middagar osv, dvs rent ekonomiska aspekter till att de vill ha någon som kan hjälpa dem att få uppehållstillstånd.

Så håll det på en drink/knull-nivå så länge det passar dig. Så snart det blir tal om väska eller låna pengar så fly. Att hon behöver pengar till en sjuk släkting är också en klassiker. (Lite cyniskt, jag vet, men ändå inte så ovanligt)

Men sedan finns ju chansen att du träffat en bra tjej. Tiden får utvisa. Lycka till!
Citera
2016-04-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Har också ett par liknande erfarenheter. Det kan handla om allt från att de vill ha någon som försörjer dem (och deras barn), någon som ger dem väskor och bjuder på middagar osv, dvs rent ekonomiska aspekter till att de vill ha någon som kan hjälpa dem att få uppehållstillstånd.

Så håll det på en drink/knull-nivå så länge det passar dig. Så snart det blir tal om väska eller låna pengar så fly. Att hon behöver pengar till en sjuk släkting är också en klassiker. (Lite cyniskt, jag vet, men ändå inte så ovanligt)

Men sedan finns ju chansen att du träffat en bra tjej. Tiden får utvisa. Lycka till!

Om man generaliserar vidare;
Låt oss säga att ovanstående inte var något problem och att tjejen är helylle. Att leva tillsammans med någon som har runt fem års grundskola och noll vilja att lära sig mer om den världsdel och det land hon lever i bortsett vad andra thai säger leder sällan till något utvecklande förhållande.
Citera
2016-04-30, 00:38
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Om man generaliserar vidare;
Låt oss säga att ovanstående inte var något problem och att tjejen är helylle. Att leva tillsammans med någon som har runt fem års grundskola och noll vilja att lära sig mer om den världsdel och det land hon lever i bortsett vad andra thai säger leder sällan till något utvecklande förhållande.
Ja, och de som vägrar äta annat än thaimat och inte har någon tanke på att skaffa svenskt pass så att de lättare kan resa och se världen eftersom de bara planerar att åka till Thailand. Ja det gäller verkligen att hitta rätt...
Citera
2016-04-30, 07:36
Medlem
ekzvs avatar
Fan vad ni äckliga
Tjejen kan utnyttja (pengar)
men ni utnyttjar henne (sexuella tjänster) (städerska) (hemmafru som inte säger emot)

Lämna thailändskorna ifred, låt dem endast ge er en skön massage och inget annat fastän de erbjuder sig. Ni måste ju ha lite självdisciplin
Citera
2016-04-30, 07:44
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Vadå tror att de e säkert?
Klart om man är 15 år så kanske man kan bli kysst vilket Gud förbjuder.
Herre Gud, de e väl ingen skillnad att gå ut och äta och ha en trevlig kväll med en thaidamer, än en svensk tjej.
Skillnaden är att de karlar som sitter med sina fruar och äter på samma ställe ser för jävligt avundsjuka ut.
Du kan ju jämföra 0.1 ton svenska men 45 kg sexig thailändska.
Dessutom så är thaitjejerna väldigt nyfikna på " farangmat" och uppskattar att tex få äta torskrygg på en finare restaurang.
Jag talar av egen erfarenhet, och då snackar vi inte en gång, utan möjligen 50 gånger.
Så sluta med era nojor, man har väl en egen vilja, eller går ni i ledband?
Citera
2016-04-30, 19:13
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Fan vad ni äckliga
Tjejen kan utnyttja (pengar)
men ni utnyttjar henne (sexuella tjänster) (städerska) (hemmafru som inte säger emot)

Lämna thailändskorna ifred, låt dem endast ge er en skön massage och inget annat fastän de erbjuder sig. Ni måste ju ha lite självdisciplin

Tack. Du vet inte vad du pratar om. Men tack för att du delar dina grundlösa fördomar.
Citera
2016-04-30, 19:20
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vadå tror att de e säkert?
Klart om man är 15 år så kanske man kan bli kysst vilket Gud förbjuder.
Herre Gud, de e väl ingen skillnad att gå ut och äta och ha en trevlig kväll med en thaidamer, än en svensk tjej.
Skillnaden är att de karlar som sitter med sina fruar och äter på samma ställe ser för jävligt avundsjuka ut.
Du kan ju jämföra 0.1 ton svenska men 45 kg sexig thailändska.
Dessutom så är thaitjejerna väldigt nyfikna på " farangmat" och uppskattar att tex få äta torskrygg på en finare restaurang.
Jag talar av egen erfarenhet, och då snackar vi inte en gång, utan möjligen 50 gånger.
Så sluta med era nojor, man har väl en egen vilja, eller går ni i ledband?

Om det är så fint med förhållanden med thailändskor undrar man ju lite varför du haft 50 stycken? Alla som någonsin varit i thaivärlden vet att de äter thaimat och skyr mat från andra länder. Att någon av dina 50 förhållanden uppskattat att du bjudit dem på restaurang betvivlar jag inte, men om hon kunde beställa som tam hade hon gjort det.
Inte bara har du haft 50 förhållande med thai, du har ju tydligen haft ett par med svenskor också eftersom du kan jämföra. På det sexresor till thailand i typ 15 år och en trogen gäst i salongerna.

Ett riktigt kap.
Citera
2016-04-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handshake
Massagesalonger misstänks ha sålt 2000 sextjänster
Är det någon här som varit på ett ställe i uppland?
http://www.gp.se/nyheter/sverige/massagesalonger-misst%C3%A4nks-ha-s%C3%A5lt-2000-sextj%C3%A4nster-1.189794

Har varit där i flera år och upplevde förfallet men förvånad över vilka som sitter häktade
Citera
2016-04-30, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne89
Bara jag som har otur att hitta fel ställen i största staden
Hittills inte blivit erbjuden extra tjänster någon gång fast jag följt alla tips om hur man skall ligga osv

Haha tips på hur man ska ligga. Du menar att du viftar med pengar i entrén, ligger på mage med kuken utmed låret, svankar och stönar haha

Slappna av istället och bete dig normalt och lyssna inte på en massa onödiga tips
Citera
2016-04-30, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migen
Vet någon om det finns något massage ställe med HE i västerås??

Nej det finns inte där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in