2016-04-26, 04:47
Medlem
Bara jag som har otur att hitta fel ställen i största staden
Hittills inte blivit erbjuden extra tjänster någon gång fast jag följt alla tips om hur man skall ligga osv
Citera
2016-04-26, 08:28
Medlem
Malmö hjälp?
Citera
2016-04-26, 13:28
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard7990
Malmö hjälp?
Förstår du inte vad dom säger? :-)
Citera
2016-04-26, 13:29
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne89
Hittills inte blivit erbjuden extra tjänster någon gång fast jag följt alla tips om hur man skall ligga osv
Ja, det är otur, och du kan sluta tänka på hur du ligger!
Citera
2016-04-26, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne89

Har du tänkt på en sak! Tror du att du blir avrunkad, liggandes på magen!
Citera
2016-04-26, 19:25
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Ni som skriver här på FBforumet skriver ni på tmg också?

Ofta och under många år. Ser inte meningen i det längre, eller egentligen någonsin, eftersom varenda salong får 5 stjärnor överlag. Och emellanåt en 1:a när någon stackare känner att de blivit dåligt bemötta på något vis. Min gissning är kunder som trott att de varit exklusiva med en salongsdam och upptäckt att det är fler iblandade i förhållandet än de tänkt sig, eller liknande?

Jag kan inte längre räkna hur många salonger man åkt till ihop om att de verkligen har "Stockholms bästa massage" och snarlikt för att hamna i en illaluktande källarlokal med en ofräsch massös som mest intresserar sig för telefonen medan de förstrött smetar olja över en liten del av ryggen.

Så TMG i sig är bra på forumet och om man vill hålla koll på nya salonger och var de före detta ägarna tar vägen, vilket ju oftast är en ny salong, men recensionsdelen är ett skämt.
Citera
2016-04-26, 19:59
Medlem
Vet någon om det finns något massage ställe med HE i västerås??
Citera
2016-04-26, 20:51
Medlem
Instämmer helt på föregående talare....
Thaimassage idag är bara skit!! Det enda dom vill komma till är att tiden ska ta slut...sen fråga om du vill ha "extra" , och vill du inte det blir dom skit sura och bara lämnar rummet....så jävla värdelöst...ingen av dom är massöser..utan alla är prostituerade som jobbar på dessa ställen...
Citera
2016-04-26, 21:13
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_hulken
Instämmer helt på föregående talare....
Thaimassage idag är bara skit!! Det enda dom vill komma till är att tiden ska ta slut...sen fråga om du vill ha "extra" , och vill du inte det blir dom skit sura och bara lämnar rummet....så jävla värdelöst...ingen av dom är massöser..utan alla är prostituerade som jobbar på dessa ställen...

Och är det någon av herrarna som tänkt ut vad detta beror på?
Jag vet, penningkåta mamasan som inte ger en spänn till tjejen för massagen, utan de får det de kan åstadkomma i rummet, dessutom tar kärringen procent på den summan.
Fy fan säger jag vilka jävla kärringar som utnyttjar inte bara fattiga tjejer, utan också unga mammor som mer eller mindre är tvingade till prostitution för sig och sitt barns existensberättigande.
Detta på många sk salonger, dock icke alla. Som väl är.
Citera
2016-04-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Sportmassage= Avrunkningen går på tid. Massösen sitter med din kuk i ena handen och ett stoppur i den andra!
😂😂😄😀
Citera
2016-04-26, 23:46
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och är det någon av herrarna som tänkt ut vad detta beror på?
Jag vet, penningkåta mamasan som inte ger en spänn till tjejen för massagen, utan de får det de kan åstadkomma i rummet, dessutom tar kärringen procent på den summan.
Fy fan säger jag vilka jävla kärringar som utnyttjar inte bara fattiga tjejer, utan också unga mammor som mer eller mindre är tvingade till prostitution för sig och sitt barns existensberättigande.
Detta på många sk salonger, dock icke alla. Som väl är.
Håller med! Svårt att veta hur förhållandena är för de anställda. Det är ju säkert mot konstens alla outningsregler, men det borde skapas en svart lista för de salonger som inte ska gynnas.
Citera
2016-04-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Förstår du inte vad dom säger? :-)

Hahaha nej det var inte det jag menade
Nybörjare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto