Citat:
Ursprungligen postat av
RuneRusk
Du generaliserar oerhört grovt! De flesta män som köper extratjänster på massagesalonger är medvetna om att det finns andra sätt att köpa sex om det bara är det man är ute efter. Visst finns det en kategori män som ser massöserna som vanliga horor och går in på en salong och frågar efter sexuella tjänster. De brukar oftast åka ut lika snabbt som de kom in.
Är man intresserad av thaimassage och möjligheten till extratjänst, om någon sådan erbjuds, är man inte i samma värld som eskortbranschen. Det går definitivt att uppfatta ett handjobb i samband med en massage som en del av massagen vars syfte är att uppnå ett avslappnat tillstånd. En riktig massös ser sig som mycket långt ifrån en hora även om extra finns på menyn.
Tyvärr finns det alltför många salonger som är förtäckta bordeller och det är avarten av verksamheten. För mig är detta dock helt ointressant. Jag vill ha bra massage.
Hur menar du med generaliserar? Det står ingenting i inlägget att jag vänder mig till några andra än de som knullar i salongerna, oavsett hur många som inte köper extratjänster eller på sin höjd ett handjobb.
Du anser inte att knulla mammor är att utnyttja med samma argument som Thaiman hävdar, att de måste ställa upp för att livnära sig och ta hand om barnen? Eller att de som gör det är kundunderlaget i det här fallet? Och att ju större kundunderlaget blir desto större incitament att ta in damer från olika ställen? Eller att efterfrågan på full service ökar och att man då utökar utbudet? Eller att de tjejer som kommer till salongerna direkt från Thailand i 95% av fallen är f.d. bartjejer, som redan utnyttjats av sexturister?
All of the abvove har Thaiman skrutit med i många år på olika forum. Och många med honom.
Klart att de utnyttjar varandra, de suger ut varandra allt det kan. Men det är de som köper tjänsterna som möjliggör detta. Och att utnyttja varandra har de ofta lärt sig i svängen i Thailand. En thaitjej som aldrig varit i den världen beter sig inte så, och blir grundligt lurad av andra thai eftersom det inte riktigt finns i deras begreppsvärld att man kan göra så.
Att de inte fattar att de är horor är det dummaste jag läst på länge. Klart att de vet vad de håller på med, däremot blir det sannolikt lättare att förtränga efter ett tag. Men jag har stött på en hel del av damerna där det förflutna kommit i kapp och sköljt över dem. Med ödesdigra resultat.