2016-04-27, 16:53
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne89
Bara jag som har otur att hitta fel ställen i största staden
Hittills inte blivit erbjuden extra tjänster någon gång fast jag följt alla tips om hur man skall ligga osv

luktar du väldigt illa ?
ser du extremt fattig ut ?

Om nej på minst en av dessa frågor så är det bara otur.
Kolla TMG och välj ut något ställe som någon gång nyligen fått kommentarer i stil med

"i lösaste laget"
"planlöst utstrykning av olja"
"inte vet vad massage är"
"vändning redan efter 15 minuter"

så skall du se att du blir erbjuden extra.

Om du lyckats hitta ställen där du får bra massage och inte bli erbjuden extra så håll dessa för dig själv, dessa är guldkornen.
Citera
2016-04-27, 18:48
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Skitsmart att inte tipsa om "guldkornen" som du kallar dem som inte ger extra.
Har man riktig tur så hittar ingen annan dit heller så kursar dem inom nån månad eller två.
Citera
2016-04-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
där har du mycket fel, hur kan du ens skriva en sån sak?

Fruktansvärt kul med din ilska..
Om man tittar lite på dina inlägg så är det lite "dubbelmoral" hahahahhahahhahahahahahahvahahhahahvahahahah
Citera
2016-04-27, 22:33
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_hulken
Instämmer helt på föregående talare....
Thaimassage idag är bara skit!! Det enda dom vill komma till är att tiden ska ta slut...sen fråga om du vill ha "extra" , och vill du inte det blir dom skit sura och bara lämnar rummet....så jävla värdelöst...ingen av dom är massöser..utan alla är prostituerade som jobbar på dessa ställen...

Jag har faktiskt slutat att gå på dylika ställen, numera går jag till en äldre dam som ger en grym massage, känns skönt i kroppen efteråt, har hittills inte fått extra av henne men hon avslutar alltid med en grym teasing så man ligger med full ribba.
Misstänker att hon njuter av att se en annan plågas/njuta utan att komma till skott
Citera
2016-04-28, 04:20
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och är det någon av herrarna som tänkt ut vad detta beror på?
Jag vet, penningkåta mamasan som inte ger en spänn till tjejen för massagen, utan de får det de kan åstadkomma i rummet, dessutom tar kärringen procent på den summan.
Fy fan säger jag vilka jävla kärringar som utnyttjar inte bara fattiga tjejer, utan också unga mammor som mer eller mindre är tvingade till prostitution för sig och sitt barns existensberättigande.
Detta på många sk salonger, dock icke alla. Som väl är.

Hur tänkte du nu? Det är ju du och de flesta andra i tråden som håller igång ruljansen. Du har ju i åratal snackat om att du haft extraordinära upplevelser i salonger. Och alla andra som sitter och hetsar upp varandra med copy/paste-inlägg.

Ni skapar marknaden, ni knullar mammor, som du kallar dem i ditt inlägg. Det är horbockar som utnyttjar tjejerna, som skapar efterfrågan, som får salongerna att tävla om kundunderlaget. Vilket växer med varje inlägg här och på andra forum. De flesta thai som verkar i Sverige är redan förstörda av horbockar som drar till Thailand och skapar marknaden där, vilket du också skrutit om i åratal.
Dubbelmoralens sanna väktare sitter i tråden och ondgör sig över att någon annan än de själva utnyttjar tjejerna. Skamligt.
Citera
2016-04-28, 14:49
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Hur tänkte du nu? Det är ju du och de flesta andra i tråden som håller igång ruljansen. Du har ju i åratal snackat om att du haft extraordinära upplevelser i salonger. Och alla andra som sitter och hetsar upp varandra med copy/paste-inlägg.

Ni skapar marknaden, ni knullar mammor, som du kallar dem i ditt inlägg. Det är horbockar som utnyttjar tjejerna, som skapar efterfrågan, som får salongerna att tävla om kundunderlaget. Vilket växer med varje inlägg här och på andra forum. De flesta thai som verkar i Sverige är redan förstörda av horbockar som drar till Thailand och skapar marknaden där, vilket du också skrutit om i åratal.
Dubbelmoralens sanna väktare sitter i tråden och ondgör sig över att någon annan än de själva utnyttjar tjejerna. Skamligt.
Du generaliserar oerhört grovt! De flesta män som köper extratjänster på massagesalonger är medvetna om att det finns andra sätt att köpa sex om det bara är det man är ute efter. Visst finns det en kategori män som ser massöserna som vanliga horor och går in på en salong och frågar efter sexuella tjänster. De brukar oftast åka ut lika snabbt som de kom in.

Är man intresserad av thaimassage och möjligheten till extratjänst, om någon sådan erbjuds, är man inte i samma värld som eskortbranschen. Det går definitivt att uppfatta ett handjobb i samband med en massage som en del av massagen vars syfte är att uppnå ett avslappnat tillstånd. En riktig massös ser sig som mycket långt ifrån en hora även om extra finns på menyn.

Tyvärr finns det alltför många salonger som är förtäckta bordeller och det är avarten av verksamheten. För mig är detta dock helt ointressant. Jag vill ha bra massage.
Citera
2016-04-28, 17:58
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Du borde ju bemötas för och som det nöt du visar dig vara
Exempel: om mamma SAN tar in enbturisttjej i sina led" vilket är olagligt" talar om för henne " att du får ingen som helst lön" däremot får du behålla det du kan få in i rummet, minus mina 10 procent, och så jämför du detta med att de som får sig en extraomgång BETLAR för detta till tjejen.
Tycker du detta är jämförbart? Det luktar feministiska lång väg, så fortsätt du att föda upp höns å daggmask, samt virka en grytlapp då och då.
Men då du känner för de så kan du ju alltid titta ner till oss här nere på jorden.
Citera
2016-04-28, 20:34
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Du generaliserar oerhört grovt! De flesta män som köper extratjänster på massagesalonger är medvetna om att det finns andra sätt att köpa sex om det bara är det man är ute efter. Visst finns det en kategori män som ser massöserna som vanliga horor och går in på en salong och frågar efter sexuella tjänster. De brukar oftast åka ut lika snabbt som de kom in.

Är man intresserad av thaimassage och möjligheten till extratjänst, om någon sådan erbjuds, är man inte i samma värld som eskortbranschen. Det går definitivt att uppfatta ett handjobb i samband med en massage som en del av massagen vars syfte är att uppnå ett avslappnat tillstånd. En riktig massös ser sig som mycket långt ifrån en hora även om extra finns på menyn.

Tyvärr finns det alltför många salonger som är förtäckta bordeller och det är avarten av verksamheten. För mig är detta dock helt ointressant. Jag vill ha bra massage.

Hur menar du med generaliserar? Det står ingenting i inlägget att jag vänder mig till några andra än de som knullar i salongerna, oavsett hur många som inte köper extratjänster eller på sin höjd ett handjobb.
Du anser inte att knulla mammor är att utnyttja med samma argument som Thaiman hävdar, att de måste ställa upp för att livnära sig och ta hand om barnen? Eller att de som gör det är kundunderlaget i det här fallet? Och att ju större kundunderlaget blir desto större incitament att ta in damer från olika ställen? Eller att efterfrågan på full service ökar och att man då utökar utbudet? Eller att de tjejer som kommer till salongerna direkt från Thailand i 95% av fallen är f.d. bartjejer, som redan utnyttjats av sexturister?
All of the abvove har Thaiman skrutit med i många år på olika forum. Och många med honom.
Klart att de utnyttjar varandra, de suger ut varandra allt det kan. Men det är de som köper tjänsterna som möjliggör detta. Och att utnyttja varandra har de ofta lärt sig i svängen i Thailand. En thaitjej som aldrig varit i den världen beter sig inte så, och blir grundligt lurad av andra thai eftersom det inte riktigt finns i deras begreppsvärld att man kan göra så.

Att de inte fattar att de är horor är det dummaste jag läst på länge. Klart att de vet vad de håller på med, däremot blir det sannolikt lättare att förtränga efter ett tag. Men jag har stött på en hel del av damerna där det förflutna kommit i kapp och sköljt över dem. Med ödesdigra resultat.
Citera
2016-04-29, 09:57
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Hur menar du med generaliserar? Det står ingenting i inlägget att jag vänder mig till några andra än de som knullar i salongerna, oavsett hur många som inte köper extratjänster eller på sin höjd ett handjobb.
Du anser inte att knulla mammor är att utnyttja med samma argument som Thaiman hävdar, att de måste ställa upp för att livnära sig och ta hand om barnen? Eller att de som gör det är kundunderlaget i det här fallet? Och att ju större kundunderlaget blir desto större incitament att ta in damer från olika ställen? Eller att efterfrågan på full service ökar och att man då utökar utbudet? Eller att de tjejer som kommer till salongerna direkt från Thailand i 95% av fallen är f.d. bartjejer, som redan utnyttjats av sexturister?
All of the abvove har Thaiman skrutit med i många år på olika forum. Och många med honom.
Klart att de utnyttjar varandra, de suger ut varandra allt det kan. Men det är de som köper tjänsterna som möjliggör detta. Och att utnyttja varandra har de ofta lärt sig i svängen i Thailand. En thaitjej som aldrig varit i den världen beter sig inte så, och blir grundligt lurad av andra thai eftersom det inte riktigt finns i deras begreppsvärld att man kan göra så.

Att de inte fattar att de är horor är det dummaste jag läst på länge. Klart att de vet vad de håller på med, däremot blir det sannolikt lättare att förtränga efter ett tag. Men jag har stött på en hel del av damerna där det förflutna kommit i kapp och sköljt över dem. Med ödesdigra resultat.
Det var detta ur ditt inlägg jag fann generaliserande: Det är ju du och de flesta andra i tråden som håller igång ruljansen. Ni skapar marknaden, ni knullar mammor

Jag försökte ge en mer nyanserad bild eftersom det finns ett spektrum av omständigheter i alla led.
För övrigt har du givetvis rätt i att efterfrågan styr utbudet och de allra flesta tjejer som erbjuder FS förmodligen är före detta barflickor. En twist är förstås thailogiken som inte alltid överensstämmer med vår. Man kan förvänta sig en uppsjö av nyetablerade salonger även om kundunderlaget inte ökar. Det räcker att ryktet om möjligheterna sprider sig.
Citera
2016-04-29, 11:27
Medlem
Någon som har fått personlig kontakt med någon massös? Är det vanligt?

Tänkte mest på ifall man har träffats utanför massagestället, kanske gått ut och ätit eller något. Eller bjudit hem till sitt hem.
Citera
2016-04-29, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harakash
Någon som har fått personlig kontakt med någon massös? Är det vanligt?

Tänkte mest på ifall man har träffats utanför massagestället, kanske gått ut och ätit eller något. Eller bjudit hem till sitt hem.

Har fått vissa förfrågningar, men inte gjort slag i saken tidigare. Hur vanligt det är vet jag inte.
Pratade däremot om det nu i veckan, när jag var på massage. Ska träffa henne till veckan igen. Funderar på att bjuda ut henne.
Se min senaste recension.
Citera
2016-04-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Har fått vissa förfrågningar, men inte gjort slag i saken tidigare. Hur vanligt det är vet jag inte.
Pratade däremot om det nu i veckan, när jag var på massage. Ska träffa henne till veckan igen. Funderar på att bjuda ut henne.
Se min senaste recension.

Tror du att det är säkert? Kanske de bara vill utnyttja en? Är lite paranoid och tror att de kan pressa ut en på pengar eller göra något dumt.

Skriv gärna sen hur det gick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in