Citat:
Ursprungligen postat av
Probelime
Går det överhvuudtaget ranka huliganligorna efter wisemen?
dif får spö av bajen, samtidigt är dif och gnaget jämna men wisemen hävdar att de är jämnast mot gnaget samtidigt som gnaget och bajen är jämna mm...
Är alla fyra ligor jämna och sen har bara Wisemen etablerat en position som herre på täppan?
Beror ju på vilken uppställning ligorna har. Numera fylls det ut med massa yngre och annat löst folk.
Folk börjar bli gamla och prioriterar familjelivet framför box. Dock övertygad om att Stockholmsligorna kan ge WM en jämn match en bra dag med rätt folk.