Citat:
Ursprungligen postat av
karatekung90
Läst allt om honom samt lyssnat på p3 dokumentär. Lyssnade även igenon en ljudbok om honom (vill jag minnas det var)
Jag har samtalat med hans bror.
Så sila snacket jag vet mycket väl om honom då han också härjade i mina områden.
Det jag dock hoppas att han ändrat sig med i fängelset är att han nu istälket börjar leta efter kärnan till sina och alla oss andras problem - politiker.
Att han skulle börja med neger boende var ett önsketänkande från min sida samt ett tips på hur han skulle kunna få allmänheten att börja stödja honom.
Att göra som han gjorde ge sig på folkkära och k märkta byggnader gjorde han enbart mer ovän med befolkningen istället för att straffa sanhället. I början gav han sig inte heller på byggnader med eller där det kunde sova människor.
Vilket får mig att misstänka att hatet även mot ystads befolkning ökade.
Han var förövrigt en uppskattad och trevlig kille på de ställen dit folk går som har det svårt. Röda korset m.m
Frågor på detta innan du kräker ur dig mer okunskaper om vad folk vet och inte vet.
Jag har träffat Ulf Borgström, verkar mest som om han vill komma ut för att röka lite cannabis då och då, men sen tar demonerna över. han ser tecken tolkar talföljder och siffrorna ger någon sorts anvisning om vad han ska göra.
Har du suttit på samma anstalt som hans bror? För samma typ av brott? Om Ulf är (har varit?) riktigt förbannad på någon enskild person, så är det sin bror. Där har det i vart fall funnits ett sådant hat att Ulf själv tyckte det var rätt okej att brorsan hade skyddade adresser, bytte namn och flyttade från Skåne.
Och är det någon typ av brottslingar han inte tål så är det sådana som förgriper sig på sina egna barn. Det är i och för sig en vanlig åsikt på anstalterna
Annars är Ulf rätt okej att sitta och snacka med. Han tillhörde inte dom som kändes som om dom tyckte illa om utlänningarna dom satt med.