Citat:
Ursprungligen postat av
Gothus
Är det inte just det alla söker efter? Och har sökt i 30 år. Hur kom du på det här? Att försöka hitta något juridiskt bindande? Dags att tänka om.
Jag finner det förbluffande hur många verkar vara helt övertygade om att svensk säkerhetspolis är bakom mordet på landets statsminister, helt utan minsta lilla bevisning, och helt utan något motiv ens utifrån minsta förnuft. Det är för mkt av "kittlande" spännande konspirationsteorier som styr än faktiska kunskaper. En streber mördar sällan sin svurne fiende, utan använder andra kanaler. Men mörda en statsminister är något helt annat. Då krävs mkt stark bevisning på ett motiv för att ens misstänka något i den riktningen. Har man inte insett det i vuxen ålder undrar jag.
Du verkar själv sitta här dagarna i ända och leka deckare, utan minsta förankring i verkligheten. Så bli inte sur att du inte lyckats förklara någonting på 30 år. Det är en fult legitim undran från min sida. För jag är sådan, att vill jag ägna mig åt något vill jag också uppnå resultat.