2016-04-19, 02:27
Medlem
Bananenbosse541s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tropicanto
horse och sen theralen för att kunna sova? Risk att trilla av pin i sömnen även om man inte känner sig påverkad, dvs noddar av horset? 0.25 ml, dvs 10 mg theralen.

/tropicanto

det är nog ingen risk
Citera
2016-04-19, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sistachansennu
Nu är det långt gånget nu men skit samma, va inga problem för mig att blanda lergigan och tjack den kvällen. Ifs intog jag bara cirka 0,6-0,7 g tjack och kände inget skumt. Men med din gott och drogblandat kan jag tänka mig det spårar.

Men lite tjack och lergigan? Tror det är lugna puckar så länge det inte är hur grova doser på bägge samtidigt.

ja. men tro de elr ej så är benso bättre att blanda med. 1-2 diazepam o nårra alprazolam.
Citera
2016-04-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananenbosse541
det är nog ingen risk

Det gick bra, hade däremot en konstig sömn och befann mig i nått sorts mellanläge hela natten. Antihistaminer sägs kunna boosta opiater och är inte lika farliga att blanda med som benso så kanske testar under dagen
Citera
2016-04-19, 10:44
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tropicanto
Det gick bra, hade däremot en konstig sömn och befann mig i nått sorts mellanläge hela natten. Antihistaminer sägs kunna boosta opiater och är inte lika farliga att blanda med som benso så kanske testar under dagen
Marzine (cyklizin) boostar iallafall opiater, vet dock inte hur bra andra antihistaminer fungerar.
Citera
2016-04-21, 18:30
Bannlyst
Hej, jag undrar om det är någon som vet om det är någon fara att blanda fentanyl med fluoxetin(SSRI)?

MVh
Citera
2016-04-22, 21:57
Medlem
argusdemons avatar
Är det lugnt att ta 2mg sub nu när jag tagit 8mg Flubromazepam? snabba svar uppskattas!!
Citera
2016-04-22, 22:03
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Är det lugnt att ta 2mg sub nu när jag tagit 8mg Flubromazepam? snabba svar uppskattas!!
Omöjligt att svara på utan att veta din vana av båda samtidigt, helt novis? Isf Nej. har du vana?ja högst troligt ok, fyll inte på mer sen av nån av dem.
Citera
2016-04-23, 18:45
Medlem
Går det bra att blanda metadon och oxynorm? Jag har ingen tolerans alls.
Citera
2016-04-23, 22:38
Medlem
Jag har gått på Elvanse ett par månader (60 mg) och sedan jag började med det så har jag varit helt drogfri förutom en gång för någon månad sedan då jag tog 600 mg tramadol + en halva röka .

Jag tog en dags paus först från elvansen för att jag inte skulle riskera hjärnans mående och det var inte alls tillräckligt då jag fick oerhört låg effekt av mixen och det tog fem dagar innan mitt psyke kändes normalt igen.

Nu är min fråga om någon som går på elvanse och har gjort något liknande eller har bra vetskap om hur snabbt hjärnan återhämtar sig så jag kan ta MDMA så tjejen blir glad utan att det ska vara farligt. Vågar inte riskera mitt psyke nu när jag äntligen fått balans i livet.
Citera
2016-04-24, 16:43
Medlem
FuckThePolices avatar
Jag har gått på Fluoxetin 60mg i ungefär 7 månader men jag har inte tagit dem på 2 dagar nu, är det safe att ta en E ikväll? Jag kan tillägga att det är förstagångs dos för mig.
Citera
2016-04-24, 22:39
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Jag har gått på Fluoxetin 60mg i ungefär 7 månader men jag har inte tagit dem på 2 dagar nu, är det safe att ta en E ikväll? Jag kan tillägga att det är förstagångs dos för mig.
Nej,det finns fortfarande kvar i kroppen!
Citera
2016-04-25, 02:05
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Nej,det finns fortfarande kvar i kroppen!
Lite försent nu dock, vi märker om några timmar om jag får Serotonergt syndrom eller inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in