Citat:
Ursprungligen postat av
fluff995
Islamist, bland mycket annat. Nu senast hade han som bekant samröre med en högerextrem, ultranationalistisk rörelse.
Detta är väl illa nog, antar jag, men man måste också betänka att det inte ens var en svensk ultranationalistisk rörelse, utan en turkisk. Jag känner inte att jag kan ha förtroende för en minister vars lojalitet mot Sverige är suspekt.
Islamistisk infiltration i svenska regeringar kan ENDAST äga rum pga extrem naivitet, politisk korrekt tvångströja, beröringsångest kring invandring/rasism osv.
Det ÄR ok att kritisera en politiker som har annat etniskt ursprung/religion än de svenska,
precis som det är ok att kritisera vilken ursvensk politiker som helst!! Detta svenska svaghetstecken gentemot islamiska minoriteter har psykopaterna dragit nytta av till max. Nu är det dags att röja, städa ut skräpet. De som har någonting av politiskt värde att tillföra kommer att stanna kvar - alltså pga
meriter och att de åstadkommer något i realiteten. Inte pga väljoljad, manipulativ rappakalja-käft, inkvoterade eller ej.