Citat:
Ursprungligen postat av
Axell
Välkommen tillbaka!
Det har vi verkligen, är dock inte nöjd med spelet de första 3 omgångarna trotts att vi har tagit godkända 7 poäng av 9 möjliga. På något sätt så känns Engvall och Hysén för lika varandra i spelstilen, vilket i detta fall hämmar Engvall. Det känns också som att vi inte har fått Rieks att prestera på den nivån han kan.
Förvisso får man inte bortse från att vi bara har spelat 3 omgångar, samt att det är en styrka att vinna/ta poäng även om man inte spelar bra.
Tackar!
Jag tycker 7 av 9 är bra, ser vi till motsvarande matcher ifjol har vi ju faktiskt en pinne mer iår och det är så jag oftast räknar.
Engvall har mycket i sig men med tanke på hur Boman presterat när han hoppat in borde han få chansen från start nu. Han hade behövts från start även mot AIK, dels för de fasta och dels för att låsa fast bollen högre upp i banan så vi hade fått andas mer.
Rieks tycker jag ändå varit okej om än möjligen i toppform (vem är det i april dock?) medan Ankersen bör petas till förmån för en formstarkare MSD.
Dock känns det lurigt att Alvbåge redan har två gula, får han ett till tvingas vi ställa en junis i målet...