2016-04-15, 08:57
Medlem
kostymnisses avatar
Så gör man då "comeback" själv i fotbollssnacket efter ett tags frånvaro...

Väldigt intressant omgång framför oss, och jisses vad långt det känns denna veckas uppehåll har varit. Vi bör naturligtvis tvåla dit Kalmar hemma dock. Numera gör ju t.o.m. Hjalle mål...
Citera
2016-04-15, 09:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Så gör man då "comeback" själv i fotbollssnacket efter ett tags frånvaro...

Väldigt intressant omgång framför oss, och jisses vad långt det känns denna veckas uppehåll har varit. Vi bör naturligtvis tvåla dit Kalmar hemma dock. Numera gör ju t.o.m. Hjalle mål...
Välkommen tillbaka!

Det har vi verkligen, är dock inte nöjd med spelet de första 3 omgångarna trotts att vi har tagit godkända 7 poäng av 9 möjliga. På något sätt så känns Engvall och Hysén för lika varandra i spelstilen, vilket i detta fall hämmar Engvall. Det känns också som att vi inte har fått Rieks att prestera på den nivån han kan.

Förvisso får man inte bortse från att vi bara har spelat 3 omgångar, samt att det är en styrka att vinna/ta poäng även om man inte spelar bra.
Citera
2016-04-15, 13:42
Medlem
KarlDenMindres avatar
Hoppas Häcken tog med sig långkalsonger till Östersund. Har snöat idag. Blir inte mysigt på iskalla Jämtkraft Arena. Har lojaliteter med bägge lagen så jag vet inte vilket man ska heja på. Kanske ÖFK förtjänar en hemmaseger som tröst efter AIKs vinst på arenan sist.
Citera
2016-04-15, 14:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Hoppas Häcken tog med sig långkalsonger till Östersund. Har snöat idag. Blir inte mysigt på iskalla Jämtkraft Arena. Har lojaliteter med bägge lagen så jag vet inte vilket man ska heja på. Kanske ÖFK förtjänar en hemmaseger som tröst efter AIKs vinst på arenan sist.
Å fan..Brukar snön vara kvar där såhär i mitten av April?

Trodde det va mer i norra Norrland som det var så kanske.
Citera
2016-04-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Du jag ska säga dig att det kan vara allt möjligt väder så här års i dom norra delarna av landet. Det kan till och med vara snöstorm på Valborg här. Nu bor inte jag i Östersund förvisso, men om du tror att våren av tradition kommer tidigt i Norrland så är du rejält fel ute.
Citera
2016-04-15, 14:14
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Har sommarstuga utanför Östersund. Har man otur har kärlen inte tinat till midsommar och temp kan ligga på så lågt som 5-6 grader i Juni.
Senast redigerad av JohnbauerGrisen 2016-04-15 kl. 14:18.
Citera
2016-04-15, 14:23
Medlem
hobokens avatar
Det var ju något år nyligen då det snöade i Uppsala på Valborg, så man behöver inte åka särskilt långt norr ut för en skvätt oförutsägbart vårväder.
Citera
2016-04-15, 15:33
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hämtat från mitt inlägg från föregående sida.
Ahh...läste nu. Såg att Sandberg var spelklar men med specialskydd. Gillar honom starkt som ytterback.
Citera
2016-04-15, 16:17
Medlem
Hej. Jag skulle vilja gå på min första eg fotbollsmatch efter flera år som soff-supporter. Tänkte gå med en vän som är i samma sits på tisdagens derby. Om man vill sitta tillsammans fast man håller på olika lag var ska man då sitta?
Citera
2016-04-15, 16:35
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DUFATTARINGENTING
Hej. Jag skulle vilja gå på min första eg fotbollsmatch efter flera år som soff-supporter. Tänkte gå med en vän som är i samma sits på tisdagens derby. Om man vill sitta tillsammans fast man håller på olika lag var ska man då sitta?
Sitt på långsidan, men den av er som håller på bajen bör nog ändå ta det rätt lugnt med hejandet i och med att DIF är hemmalag.
Citera
2016-04-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Sitt på långsidan, men den av er som håller på bajen bör nog ändå ta det rätt lugnt med hejandet i och med att DIF är hemmalag.
Är långsidan nära HIF hyfsat två-vänner-som-håller-på-olika lag kompatibel ?
Citera
2016-04-15, 16:47
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DUFATTARINGENTING

Långsida mot mitten, det är inte ovanligt att man håller på olika lag och är vänner trots hetsen som förekommer här. Normala supportrar kommer inte hetsa mot er. Men sitt inte på aktiv sitt (nära Djurgårdens klack) för där kan det bli hetsigt, annars är det hur lungt som helst, oavsett vad alla journalister skriver om att det är världskrig när det är derby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in